Videos Where Guy Cums Twice??

Discussion in 'Man Enough' started by WhiteWidow, Jul 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Robby Digital

    Robby Digital New Member

    Joined:
    Dec 21, 2004
    Messages:
    7,853
    lmaoooooo

    why does it not strike me as odd that so many niggaz replied after this yet didnt acknowledge it?

    smh
    test
  2. DaneCurley

    DaneCurley The Betrayed

    Joined:
    Oct 23, 2008
    Messages:
    970
    this is the pathetic shred of a human being thats talking trash to me?

    this premature ejaculating loser?

    log off
    test
  3. DZK

    DZK DZKonline.net

    Joined:
    May 25, 1999
    Messages:
    30,099
    what the fuck @ this thread
    test
  4. Robby Digital

    Robby Digital New Member

    Joined:
    Dec 21, 2004
    Messages:
    7,853
    Currently Active Users Viewing This Thread: 9 (6 members and 3 guests)
    Robby Digital, DaneCurley, D Boone, 69Gin&Juice69, ~G.I~, Skep

    im not surpised this sensual ass nigga Skep is lurking in here at 5 in the morning

    every since GQ put him to the side like layaway items, nigga been on that fruity booty shit
    test
  5. WhiteWidow

    WhiteWidow how u luv dat?

    Joined:
    Mar 2, 2007
    Messages:
    1,200
    thanks broski woskis.
    test
  6. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818

    w
    t
    f
    test
  7. RYDOGG

    RYDOGG I've been a Beast b

    Joined:
    Dec 14, 2000
    Messages:
    2,904
    nah dat was me b, how is dat password working for you anyways
    test
  8. Deep Abyss

    Deep Abyss Becoming King

    Joined:
    Jun 9, 2007
    Messages:
    15,061
    -slayed-
    test
  9. FiZiKs

    FiZiKs MileHighSalute

    Joined:
    Jan 19, 2001
    Messages:
    21,324
    RYDOGG killin shit
    test
  10. othello

    othello Member

    Joined:
    Jan 19, 2009
    Messages:
    572
    sooo gross
    test
  11. BlackSoultan Ad Infinitum

    BlackSoultan Ad Infinitum aka Billy Shoreview

    Joined:
    Oct 17, 1999
    Messages:
    33,123
    You acting like that's an oddity. Wikipedia that. They say one guy did 3 in one take. TWICE! Lexington Steele with Velicity Von (3 money shots) and lex and Pinkee (three shots). He apparently always does at least two.
    test
  12. MagNifIsick

    MagNifIsick I'll Pimp On Yo Mama

    Joined:
    Jan 4, 2003
    Messages:
    1,673
    my thoughts exactly
    test
  13. TWAMP$iN

    TWAMP$iN Guest

    this thread is HOMO-FUCKIN-GAY.
    test
  14. lXl Anthem lXl

    lXl Anthem lXl New Member

    Joined:
    Feb 26, 2004
    Messages:
    5,383
    test
  15. Meta_Maestro

    Meta_Maestro New Member

    Joined:
    Jul 7, 2000
    Messages:
    8,700
    Yall kinda not getting it.



    Nimrod was doing a psychology paper on gay people. He was looking for a gay person to ask questions so he could do his paper, and the thread starter hit him up about it.
    test
  16. x - calli

    x - calli Guest

    NO HOMO

    word, being a dood in porn (straight porn fuckin chicks) can be demanding. not many make the cut.

    its alot easier to go into gay porn, and theres a number of doods who got into str8 porn by starting out gay.
    test
  17. LeKCheR

    LeKCheR Active Member

    Joined:
    Jan 23, 2002
    Messages:
    11,747
    test
  18. Barrax

    Barrax Movin on UP

    Joined:
    Nov 19, 2004
    Messages:
    6,857
    that is so depressing lfmao
    test
  19. Robby Digital

    Robby Digital New Member

    Joined:
    Dec 21, 2004
    Messages:
    7,853
    wow

    another faggot lookin for any way possible to dust another faggot under the rug
    test
  20. TWAMP$iN

    TWAMP$iN Guest

    this thread is pathetic, tbh
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)