Video Model BUBBLES

Discussion in 'Lipstick Gallery' started by excedrin, Sep 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Unknown333

    Unknown333 New Member

    Joined:
    Mar 1, 2009
    Messages:
    362
    face is man

    ass is man made.

    id rather fuck a pile of shit
    test
  2. excedrin

    excedrin THE 8-BIT APE

    Joined:
    May 1, 2000
    Messages:
    3,468
    i like your breasts/ass
    test
  3. .+*MiXd_BeBeQ*+

    .+*MiXd_BeBeQ*+ ReMi-Da dRuNkn pRiNcEsS

    Joined:
    Jun 10, 2006
    Messages:
    3,962
    test
  4. excedrin

    excedrin THE 8-BIT APE

    Joined:
    May 1, 2000
    Messages:
    3,468
    LOL
    Feel free to compliment my manhood when time is due
    Posted via Mobile Device
    test
  5. princessboo38

    princessboo38 Shortshit

    Joined:
    Oct 4, 2009
    Messages:
    17
    Having an ass like that just absolutely isnt normal, im so jealous haha!!
    test
  6. excedrin

    excedrin THE 8-BIT APE

    Joined:
    May 1, 2000
    Messages:
    3,468
    Its okay sweetheart
    Ill compliment your ass
    I might even cover it in baby oil and smack it around a lil'
    Depending on the mood
    Posted via Mobile Device
    test
  7. princessboo38

    princessboo38 Shortshit

    Joined:
    Oct 4, 2009
    Messages:
    17
    sounds nice ;) so whats the mood right now?!? hehe
    test
  8. excedrin

    excedrin THE 8-BIT APE

    Joined:
    May 1, 2000
    Messages:
    3,468
    The mood is striking me for you to PM me on AIM

    Haha
    Posted via Mobile Device
    test
  9. princessboo38

    princessboo38 Shortshit

    Joined:
    Oct 4, 2009
    Messages:
    17
    livinaprincess38 fill free
    test
  10. excedrin

    excedrin THE 8-BIT APE

    Joined:
    May 1, 2000
    Messages:
    3,468
    Ohhh boyyy
    Watch the rm sharks swarm
    Posted via Mobile Device
    test
  11. princessboo38

    princessboo38 Shortshit

    Joined:
    Oct 4, 2009
    Messages:
    17
    lol i aint scared =] <is waitin for ur pm>
    test
  12. lilliansayersee

    lilliansayersee New Member

    Joined:
    Oct 26, 2009
    Messages:
    2
    I like her hair.[look]

    ______________
    Lilian
    need a job


    [sponge]
    test
  13. JoeGhettoBear

    JoeGhettoBear New Member

    Joined:
    Oct 26, 2009
    Messages:
    30
    amazing booty :)
    test
  14. hakunamatata

    hakunamatata New Member

    Joined:
    Dec 10, 2009
    Messages:
    91
    she nice as hell. idk if its ass implants or what, but that ass looks good to me. nice booty. i like the natural ass myself, but it still looks amazing
    test
  15. CarlWeathers

    CarlWeathers New Member

    Joined:
    Dec 16, 2009
    Messages:
    528
    great thread
    test
  16. Your Idol

    Your Idol ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    Joined:
    May 5, 2001
    Messages:
    12,045
    The implants make her look goofy.
    test
  17. Big Stykz

    Big Stykz u feel me?

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    346
    ^what he said^

    i like a nice big ass, but this chick just looks......funny lol.....
    test
  18. Radium

    Radium f k

    Joined:
    Mar 4, 2008
    Messages:
    5,535
    Prince >>>
    test
  19. Fuk_your_Couch

    Fuk_your_Couch New Member

    Joined:
    Dec 23, 2009
    Messages:
    1,419
    as a person that doesnt know a whole lot about ass implants or ol girl...and as a defender of an outstanding bottom...

    how yall muh fuckas know they implants?
    test
  20. AssassinsCreed

    AssassinsCreed New Member

    Joined:
    Feb 24, 2010
    Messages:
    332
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)