Verb Lounge

Discussion in 'The Alley' started by PhilNYCE, Oct 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    Yeah you just ran in on them doing it

    ew
    test
  2. T.a.C

    T.a.C Guest

    *crawls into family room*

    demi.. call an ambulance
    test
  3. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    looool Aight.....I'll call but I don't wanna know any details
    test
  4. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    I called now I'm going to bed


    PEACE
    test
  5. T.a.C

    T.a.C Guest

    *tells demi every last detail while hes falling asleep*
    test
  6. Dex Luiz

    Dex Luiz Guest

    Right when I think you dudes can’t possibly get any cornier.
    test
  7. T.a.C

    T.a.C Guest

    congratz
    test
  8. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    lol.... he congratulated me when i hit 20k.... two faced bitch
    test
  9. T.a.C

    T.a.C Guest

    lol im done beefing on this site, ima jus start putting the people that annoy me on ignore
    test
  10. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    like a CAMPEON
    test
  11. T.a.C

    T.a.C Guest

    test
  12. PhilNYCE

    PhilNYCE Guest

    thats what we are...
    test
  13. PhilNYCE

    PhilNYCE Guest

    uh oh.. what happened now??

    *searching*
    test
  14. PhilNYCE

    PhilNYCE Guest

    *whistles at the alley*

    "hello, anybody?"
    test
  15. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    I had nightmares...
    test
  16. PhilNYCE

    PhilNYCE Guest

    finally someone start to fucking post hahaha

    i was going crazy here posting a storm by myself.haha


    sup demi..whats poppin'
    test
  17. titoclean

    titoclean Nooni

    Joined:
    Apr 8, 2007
    Messages:
    1,471
    You can't even understand the homicidal urges I experience while on hold on a customer service line...................
    test
  18. titoclean

    titoclean Nooni

    Joined:
    Apr 8, 2007
    Messages:
    1,471
    ......and they just cut me off...wow
    test
  19. PhilNYCE

    PhilNYCE Guest

    customer service is like waiting in the DNV LINE [funny]
    test
  20. PhilNYCE

    PhilNYCE Guest

    titoclean where you go???
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)