URL Presents: Arsonal vs Hitman Holla

Discussion in 'Battle Video Archives' started by DestroNY, Dec 25, 2010.

?

Who Won?

  1. Arsonal

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Hitman Holla

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BinoSWI

    BinoSWI Half Jamaikan Half Scouse

    Joined:
    Mar 28, 2010
    Messages:
    4,884
    looks like the trailer worked fuck yal haterz
    test
  2. Blanco_

    Blanco_ Pacman GotTheGatMan

    Joined:
    Nov 4, 2010
    Messages:
    2,831
    At this moment 130K.
    test
  3. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    test
  4. Blanco_

    Blanco_ Pacman GotTheGatMan

    Joined:
    Nov 4, 2010
    Messages:
    2,831
    Yup, it 29,000 views ahead of the Diz vs Swave battle despite coming out a day and half later than the Diz battle.
    test
  5. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    serius jones vs would gain a mil views in a week
    test
  6. digitalboy

    digitalboy New Member

    Joined:
    Oct 14, 2010
    Messages:
    293
    Already has more views than Big T vs DNA...crazy.
    test
  7. BAdams421

    BAdams421 New Member

    Joined:
    Aug 23, 2009
    Messages:
    3,084
    Everybody is goin in on Arsonal on twitter right now about that "squidward's clarinet" line... even Math..

    HitmanHolla
    DEY AIN'T CATCH TI WITH AK'S OR SK'S THEY WANTED TO GIVE HIM LIFE FOR HAVING #SQUIDWARDSCLARINET


    MATHHOFFA
    #squidwardsclaronet is THEE most dangerous weapon since nuclear bombs. Sign the petition today to have it disposed of. Save our world.


    @x_factor01
    It wasnt Chris Stokes tht raped Raz B.. It was #squidwertclarinet
    test
  8. BAdams421

    BAdams421 New Member

    Joined:
    Aug 23, 2009
    Messages:
    3,084
    HitmanHolla
    I'M PISSED THEY WOULDN'T LET ME ON THE PLANE WITH #SQUIDWARDSCLARINET

    MATHHOFFA
    "..showed you ya 1st tec on tour wit large proffessor/ then i heard ya album with #squidwardsclarinet on the dresser..."


    MATHHOFFA
    @ConceitedNYC u lucky... if he wouldve pulled that #squidwardsclarinet on you....You and them #bananaClips wouldve had to split!!!!
    test
  9. Alterior

    Alterior axe about me

    Joined:
    Jul 25, 2009
    Messages:
    1,149
    ^Yeah I just seen this on my timeline....they got me dying.
    test
  10. teacozy

    teacozy New Member

    Joined:
    Jul 20, 2010
    Messages:
    10,740
    best hashtag ever. Dude is getting clowned relentlessly
    test
  11. Moltisanti

    Moltisanti New Member

    Joined:
    Nov 1, 2010
    Messages:
    1,465
    Arsonal owned hitman in this battle
    test
  12. swpstateofmind

    swpstateofmind i got da burna

    Joined:
    Dec 3, 2010
    Messages:
    7,625
    Delusional.


    Keep telling yourself that. Go ahead. Oh, nevermind you already keep doing that.
    test
  13. swpstateofmind

    swpstateofmind i got da burna

    Joined:
    Dec 3, 2010
    Messages:
    7,625
    lol, wait till they get into the ass chips



    They are assassinating ARS , lmao....to beat me, you gonna need squidward clarinet lol
    test
  14. Fre3 Dubz

    Fre3 Dubz New Member

    Joined:
    Dec 29, 2010
    Messages:
    91
    Hitman Holla Definitely one this shit but it wasn't a bodybag either. Pretty close 1st 2 rounds.
    test
  15. Troy504

    Troy504 T. Riley-GTGA

    Joined:
    Aug 9, 2009
    Messages:
    1,593
    this was mad funny, i actually mindbender reacted when i read this shit and waved my arms in the air..
    test
  16. DahStoryTella

    DahStoryTella knowledge of self

    Joined:
    Oct 2, 2009
    Messages:
    2,273
    Oh shit @ this one. Lmfao!
    Posted via Mobile Device
    test
  17. Jizznips

    Jizznips New Member

    Joined:
    Apr 17, 2010
    Messages:
    3,361
    If you ask me Conceited mentioning Pokemon was way worse than this. Pretty funny quotes though.
    test
  18. ArkansasWill

    ArkansasWill New Member

    Joined:
    Dec 29, 2009
    Messages:
    180
    Was reading the twitter quotes and instantly thought of the horrible conceited pokemon line

    Guess it was before twitter

    Lol at these dudes gettin at ars for a sponge bob line but ppl went ape shit over cons pokemon shit

    Also thought hitman won though, ^^ was jus my initial observation/thought
    Posted via Mobile Device
    test
  19. ILLEATYAFACE

    ILLEATYAFACE New Member

    Joined:
    Jun 29, 2010
    Messages:
    2,649
    bishop is a small weird wigger faggot
    test
  20. ErikForeman

    ErikForeman Yung Fred Flint

    Joined:
    Mar 25, 2009
    Messages:
    17,595
    fuck anyone who doesn't find this funny

    #squidwardsclarinet >>>>>>>>>>>>>>>
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)