[UFC 162] Silva vs. Weidman PREVIEWS & PREDICTIONS

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Noodles, Jul 4, 2013.

  1. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    How so? Weidman brings fresh blood into the division as champ.......shit opens up tons of new matches.....Weidman vs Vitor being at the top.
    test
  2. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,129
    Lol I heard he said he's retiring no rematch no nothing
    test
  3. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965

    they just aint silva
    test
  4. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    Silva killed the division by being so good for so long.....a new champ really changes the dynamic of the MW div.
    test
  5. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    i wanted to see jones silva before he retired
    test
  6. DemiGod

    DemiGod Peef Rimgar

    Joined:
    Feb 6, 2006
    Messages:
    90,233
    That fight was never gonna happen anyway....Silva hand picked opponents out of his weight class....slow plodders....he wasn't gonna fight no Jon Jones.
    test
  7. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    jones was just said "its whatever"
    test
  8. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    did this guy throw the fight?
    test
  9. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    i felt like it was possibleive seen silva get hit with bombs while sparring
    test
  10. Delinquent

    Delinquent lol

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    21,741
    Middleweight is still a trash division, so this won't change much. Glad to finally see Silva lose, even better by KO, but he just got caught, the better fighter lost.
    test
  11. Resilient.

    Resilient. .. . ..

    Joined:
    Sep 9, 2001
    Messages:
    29,663
    Didn't Silva say at one point he wanted to box Roy Jones Jr?

    Anyways. Sucks that he lost. It happens. He's still the greatest
    test
  12. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    Silva didn't do any of this showboating vs. Chael Sonnen.

    Why didn't he respect Chris Weidman who allegedly had the same skillset?!
    test
  13. Delinquent

    Delinquent lol

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    21,741
    'cause he nearly got dropped in the opening minute of their first fight. Plus, Chael is more aggressive with his wrestling; Silvs never had the chance to showboat.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    test
  14. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    test
  15. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    lol I just watched it

    I aint neva seen someone as uninterested to fight as Silva was

    Obvious signs of a fix

    nigga didn't go afta the weidman at all n that pussy still could barely finish him

    nigga had his hands on his hips durin the fight lol

    UFC a business

    this all about money

    fight was obviously fixed, or Silva threw it on purpose

    end of the day the fans got played for this wack shit
    test
  16. camel clutch

    camel clutch Well-Known Member

    Joined:
    Mar 26, 2011
    Messages:
    2,063
    craziest fight i ever seen

    what the fuck was silva doing?

    he was baiting weidman and being super aggressive right after it....

    but i mean........what the fuck?
    test
  17. -Guskav-

    -Guskav- Ruski illness

    Joined:
    Nov 15, 2009
    Messages:
    129
    No way it was a fix or thrown fight. Anderson went overboard with the antics trying to get Weidman off-balance mentally, because he was absolutely taking it to Anderson.

    You could see Anderson freaking out after the first round, to the point his corner had to tell him to calm down, because the fight wasn't going his way. Weidman got the first takedown easily, landed some good gnp and even had a sub attempt. Weidman wasn't falling for Anderson's mind games and was even clowning back at Silva a bit in the first. Silva landed only a handful of strikes.

    In the second round Anderson kept trying to throw Chris mentally off-balance. Unfortunately for Anderson, Chris' team had come up with a gameplan to counter those antics - creep on him and take advantage of the situation.
    test
  18. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    lol you kiddin me??

    Nigga took down Silva in the first but couldn't do SHIITT wtf you mean he was freaking out?? just like Sonnen, niggaz try they best to pound Silva but barely phase him cuz they pussies who think the harder you strike the more damage...you strike with ya mind not with your might

    you stupid or just blind?? maybe both I dunno

    it wasn't no mind games goin on, thats not how you fight a nigga n try n get in his head...Silva lined himself up for the knockout, otherwise wiedman dumb ass wouldn't have a chance lmao

    shit was a fix

    shit is a business wake up
    test
  19. Jak D Ripherbs

    Jak D Ripherbs Well-Known Member

    Joined:
    Aug 22, 2011
    Messages:
    5,965
    I called fix it look like silva was tell him " you better put on a good show and win impressively if you want this belt" just before he got dropped
    test
  20. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    I hope weidman lose his next fight

    he don't deserve that belt...how this nigga even look hisself in the mirror?

    Silva musta got paid nice to throw the fight

    even in his interview after he expressed no interest in the belt

    connect the dots
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)