trish stratus

Discussion in 'Smack Down!' started by zyclon B gas, Sep 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218
    wtf? she looks better than i've ever seen her. she is fuckin gorgeous and i'd fuck her no questions asked. wtf.
    test
  2. test
  3. chop stick

    chop stick Mr President

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    26,127
    2000 trish was the best 2000 2001
    test
  4. T.a.C

    T.a.C Guest

    fuck that. shes looking AMAZING right now
    test
  5. chop stick

    chop stick Mr President

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    26,127
    she looked better thick
    test
  6. chop stick

    chop stick Mr President

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    26,127
    i didnt see raw is she still boney with black hair?
    test
  7. Shadow

    Shadow Kotaro's Master

    Joined:
    Apr 11, 2004
    Messages:
    60,689
    ^^yea...i still love her tho...I'd pound dat booty soo hard she'd go from 5ft 4 to 2ft 3
    test
  8. zyclon B gas

    zyclon B gas sososerious

    Joined:
    Apr 23, 2002
    Messages:
    16,218
    idk about boney. she was laying down and you could clearly see her gluteous maximus was perfectly round. she looks incredible
    test
  9. psunit

    psunit Hail to the Lions

    Joined:
    Mar 30, 2007
    Messages:
    4,197
    Did not realize that was her. Just flipped through the channels. I thought it was Mickie James.

    Trish is coming back as a obsessed fan of Mickie. Swerve.
    test
  10. T.a.C

    T.a.C Guest

    LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    classic
    test
  11. E. Fate

    E. Fate Guest

    Thick Trish > Skinny Trish
    test
  12. Blunted

    Blunted straight up

    Joined:
    Feb 2, 2002
    Messages:
    5,348
    indeed.





    btw, who has a recent picture of her???
    test
  13. T.a.C

    T.a.C Guest

    i personally like her better now
    test
  14. Blunted

    Blunted straight up

    Joined:
    Feb 2, 2002
    Messages:
    5,348
    is this is recent picture of her?


    [​IMG]
    test
  15. Priceless

    Priceless Like I'm doin it for TV

    Joined:
    Aug 30, 1999
    Messages:
    20,065
    this is a recent pic of trish:
    [​IMG]
    test
  16. chop stick

    chop stick Mr President

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    26,127
    go look up her matches with T & A and compare her to now. Beware of Alberts hairy ass back.
    test
  17. chop stick

    chop stick Mr President

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    26,127
    Also think she took her implants out
    test
  18. she dose look better thick but still looks pretty dam good... i like her hair better like this tho, maybe she had but implants to
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)