Tremedou$ 2-0 vs. ExodusIII 2-1

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by J o o k, Jun 13, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. J o o k

    J o o k Guest

    [​IMG]

    RBL South Rules & Regulations.

    -Duedates-
    All Verses due Friday night 12:00am pacific.
    All Voting (5 votes) Due Sunday Night 8:00pm pacific
    (Voting is considered open until Mods close matches)

    -Line Limit-
    All verses must be from 10-24 lines!(5-12 Couplets)
    A line is 1 length of the screen.

    -Voting-
    5 Votes must be posted in your battle per battler. 1 Vote deduction for each missing vote. An extra vote deduction if no links are posted at all.
    Everybody MUST vote on the champ matches!! And they do not count as part as your required 5 votes.
    Voting is open to anyone with at least 200 posts.
    No 1 line voting! It wont be counted!
    First to 8 votes wins the battle, and it will be closed afterwards

    -General Rules-
    --No Extensions Whatsoever...Dont ask!
    --No editing after BOTH verses are posted
    --Freeposting in a battle before both verses are posted will result in a 5 vote deduction from your own battle!
    --No bitching, crying, freeposting, swaying...GROW UP!
    --Mods are ultimate law of the land. We can & will bend rules to maintain the prestige of the league.

    -Mod AIM Contacts-
    Eyedill --- EyeDillTheReal
    strike --- Syncerity77777
    J o o k --- get off the blok
    test
  2. ExodusIII

    ExodusIII New Member

    Joined:
    Apr 7, 2004
    Messages:
    1,823
    i've got my 16 done...if you wanna drop lemme know n i'll drop...i'm thru with posting up early...fuck a no show

    good luck...
    test
  3. ..Heist..

    ..Heist.. New Member

    Joined:
    Jun 10, 2005
    Messages:
    59
    I'ma Show UP..but drop Ima have mines shortly and I thought I was facing !0!
    test
  4. ExodusIII

    ExodusIII New Member

    Joined:
    Apr 7, 2004
    Messages:
    1,823
    i know you're waiting on me to drop my verse....i got my 16 ready....i had it ready since our battle dropped....i got 40+ punches that i can drop on ya ass that are doper than what i've already written for you....but i just wanna drop enough to win cause i'm sick of wasting lines on no shows n wack rappers....so fuck it....i gotta wake up for work in about 6 hours....if you got ya shit dopped by then i'll drop what i got for you....if i still dont see a verse i'll think about cutting out a couple of the weaker lines and putting in some dope lines instead...you're just lucky that i wont get home from work till around the deadline n i dont wanna risk the no show or i'd drop right on the deadline...lemme know how u wanna do this
    test
  5. ExodusIII

    ExodusIII New Member

    Joined:
    Apr 7, 2004
    Messages:
    1,823
    fuck it...i guess i'll drop first again....i aint gonna change my shit....you aint worth any more than this anyway

    *jai no showed against me last week

    threw away my verse against jai cuz the league's full of dudes, shiiit
    i would've recycled the verse...if i knew i was battlin you... BITCH
    i even contemplated askin someone else to write
    not that i had to...it's just that heist aint worth the time
    shit, i could've won with any joe blow's verse
    i prolly would've, if this faggot didn't blow joe first
    12 bars? 16? i'll drop whatever n spit better
    shiiit, i got enough material to knit ya mom six sweaters
    if skills were looks then you'd be gettin no ass
    but i heard ya girl's got junk in her trunk...
    guess that's where u keep ya note pad
    buy some alcohol kid, cause you'll be mourning this tomorrow
    2-1, at least it's legal for ya record to drown it's sorrows
    tres shook, i left him with skid marks on his 'drawers'
    like i drove my 4x4 thru his bedroom wall
    no wonder the U.S didn't find no weapons stock in iraq
    saddam must've stashed the 'pile' in ya pants
    dude, it would've been better if you left a blank space
    cuz either you're wack as fuck...
    or just forgot how to use the backspace
    test
  6. ..Heist..

    ..Heist.. New Member

    Joined:
    Jun 10, 2005
    Messages:
    59
    First of all quit bitchin you and trying to sway..I DON'T MIND POSTING FIRST OR LAST BECAUSE IT DOESNT EFFECT THE VOTES.. second of all I don't care how you got those wins in your record it at helping me at all


    Read the paragraph before voting

    All your text is butt so who are you wrekkin cuz
    I don't need to change your name to have Ex-In-Dust
    I are the man kid that will make all your bars just vanish
    Since the only rules Exodus got I'll obey are commandments
    Quit making excuses and tell what is really happnin cuz
    I wasn't waiting for you drop first, I rather post before wackness does
    I wasn't paying attention to you after your steez been vioded
    Cuz your a lazy janitor that takes 6 hours to clean a toilet
    WHy would i be lucky you aint home to try and kill my raps
    When you live in the schools dumpsters you fill with trash
    Stop complaining kid about no-show cats you were placed agianst
    Just be happy their legal cuz it the only way you will gain a win
    I won't no show but if a verse is what your wanting then go fag
    Outta ya 40 bars you'll have no (w)hole punches like notepads
    Now matter how you try to sway your verse won't get read kid
    Especailly after I clip ya dome on the ground to make ya head trip



    Votes up there's 16 you swaying ni99a
    test
  7. Narsil

    Narsil the unbreakable

    Joined:
    Aug 1, 2003
    Messages:
    351
    vote = ex...

    heist has some good concepts but so did ex..and in total ex's style was jus slightly more polished...better in the details...some dope lines here and there
    test
  8. marsellus

    marsellus nOne siCker

    Joined:
    May 24, 2005
    Messages:
    1,381
    ex:

    threw away my verse against jai cuz the league's full of dudes, shiiit
    i would've recycled the verse...if i knew i was battlin you... BITCH
    i even contemplated askin someone else to write
    not that i had to...it's just that heist aint worth the time
    decent

    buy some alcohol kid, cause you'll be mourning this tomorrow
    2-1, at least it's legal for ya record to drown it's sorrows
    pretty nice

    hiest:

    I are the man kid that will make all your bars just vanish
    Since the only rules Exodus got I'll obey are commandments
    nice

    Stop complaining kid about no-show cats you were placed agianst
    Just be happy their legal cuz it the only way you will gain a win
    I won't no show but if a verse is what your wanting then go fag
    Outta ya 40 bars you'll have no (w)hole punches like notepads

    prety decent.. last line original

    close battle

    but hiests hardest lines were better than ex's hardest..

    vote - Hiest
    test
  9. Huey Fig Newton

    Huey Fig Newton Rebel-He-Is

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    14,042
    ha
    ok
    LOL
    ok
    not bad
    coo
    LOL
    decent
    aight
    ==============================

    ok
    coo
    meh
    ok
    ha
    blah
    sounds familiar but decent wordplay
    nice
    Vote = Ex
    test
  10. XpOeT

    XpOeT no title needed

    Joined:
    Jun 14, 2004
    Messages:
    2,228
    Exodus break down-
    threw away my verse against jai cuz the league's full of dudes, shiiit
    i would've recycled the verse...if i knew i was battlin you... BITCH
    ok opener

    i even contemplated askin someone else to write
    not that i had to...it's just that heist aint worth the time
    weak

    shit, i could've won with any joe blow's verse
    i prolly would've, if this faggot didn't blow joe first
    nice

    12 bars? 16? i'll drop whatever n spit better
    shiiit, i got enough material to knit ya mom six sweaters
    salckin...

    if skills were looks then you'd be gettin no ass
    but i heard ya girl's got junk in her trunk...
    guess that's where u keep ya note pad
    decent...

    buy some alcohol kid, cause you'll be mourning this tomorrow
    2-1, at least it's legal for ya record to drown it's sorrows
    half way decent

    tres shook, i left him with skid marks on his 'drawers'
    like i drove my 4x4 thru his bedroom wall
    whack

    no wonder the U.S didn't find no weapons stock in iraq
    saddam must've stashed the 'pile' in ya pants
    wtf???

    dude, it would've been better if you left a blank space
    cuz either you're wack as fuck...
    or just forgot how to use the backspace
    nice closer

    Heist breakdown-
    All your text is butt so who are you wrekkin cuz
    I don't need to change your name to have Ex-In-Dust
    nice opener

    I are the man kid that will make all your bars just vanish
    Since the only rules Exodus got I'll obey are commandments
    ok....nasty drop in quality from the opener

    Quit making excuses and tell what is really happnin cuz
    I wasn't waiting for you drop first, I rather post before wackness does
    whatever...

    I wasn't paying attention to you after your steez been vioded
    Cuz your a lazy janitor that takes 6 hours to clean a toilet
    wtf???

    WHy would i be lucky you aint home to try and kill my raps
    When you live in the schools dumpsters you fill with trash
    whack

    Stop complaining kid about no-show cats you were placed agianst
    Just be happy their legal cuz it the only way you will gain a win
    whack

    I won't no show but if a verse is what your wanting then go fag
    Outta ya 40 bars you'll have no (w)hole punches like notepads
    ok...

    Now matter how you try to sway your verse won't get read kid
    Especailly after I clip ya dome on the ground to make ya head trip
    weak


    vote-exodus cuz over all he had stronger and more consisten punches
    test
  11. Strike

    Strike packin that metal

    Joined:
    Aug 21, 2003
    Messages:
    4,210
    up over no shows
    test
  12. ExodusIII

    ExodusIII New Member

    Joined:
    Apr 7, 2004
    Messages:
    1,823
    test
  13. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    test
  14. CONCOUYS

    CONCOUYS CONSCYOUS

    Joined:
    Jun 14, 2005
    Messages:
    209
    EX WON this one cause he had the best punches, best similies and or mediphores. he had the over all betta verse.

    i like yours two. i just liked his allot betta


    vote-ex
    test
  15. Eternalpath

    Eternalpath I am FEMALE!!!!

    Joined:
    Mar 9, 2004
    Messages:
    1,168
    Exodus

    shit, i could've won with any joe blow's verse
    i prolly would've, if this faggot didn't blow joe first

    buy some alcohol kid, cause you'll be mourning this tomorrow
    2-1, at least it's legal for ya record to drown it's sorrows

    those were my favs..nothing strong nore complex but still made its point...it seemed that u didnt come with yoru A game..maybe fearign a no show...and i feel that...but u shoudl always come with it just in case they do show...

    Trememdou$ (heist)

    Quit making excuses and tell what is really happnin cuz
    I wasn't waiting for you drop first, I rather post before wackness does

    I won't no show but if a verse is what your wanting then go fag
    Outta ya 40 bars you'll have no (w)hole punches like notepads

    these are my favs in your verse.....i thought the wackness line was cool..not clever but cool...and the 40 bar line/whole punches was the best line of the battle...

    My vote Tremedous(heist)
    test
  16. J o o k

    J o o k Guest

    Exodus wins 3-1
    Trem loses 2-1
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)