top ten WRs and RBs of all time

Discussion in 'Sports Central' started by PiffInDaHamper, Jun 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vintage Tox

    Vintage Tox One Hundred Percent

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    12,903
    [funny]

    what a stupid faggot
    test
  2. Cane

    Cane New Member

    Joined:
    Jun 1, 2000
    Messages:
    11,201
    Yeah that's about what I expected from you.
    test
  3. Vintage Tox

    Vintage Tox One Hundred Percent

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    12,903
    [funny]

    I son people with ease
    test
  4. Who Kares

    Who Kares not even your mother

    Joined:
    Nov 20, 2004
    Messages:
    3,178
    that sentence alone is enough to validate why Rice >>>>>> Moss....you never had to wonder about if Rice was motivated...dude brought it every game....if you're gonna be considered the greatest wide reciever ever...you cant be half assing games or even an entire season like moss did...
    test
  5. Cane

    Cane New Member

    Joined:
    Jun 1, 2000
    Messages:
    11,201
    I figured someone would say that. That just brings in motivation into the equation and I think that's something no one really thinks of.

    On the same token, Rice never had to play with a team as god awful as the Raiders. We don't know what he would've done. Or if he would've even produced. Rice pretty much went through his career with kickass fun to play on teams. He also had some of the best support, offenses and quarterbacks tossing to him. The first real QB Moss ever saw was Brady and we can argue it but he's just not as good as Montana or Young. He's just bigger, stronger, faster and his hands at least have to be equal to Rice. Moss is just a freak as far as pure catching goes. Anything within 10 yards of him is getting caught by him, regardless of coverage, regardless of how many defenders are around. I just can't see Rice doing the absolutely mind blowing shit Moss has done, esp with the Vikes. I'd routinely watch this guy haul in horrible floaters from 50 yards away in triple coverage, diving like it's nothing. Or one handed touchdown grabs like he does it every 5 minutes. If I had to choose between the two, all teams, coordinators, plays and circumstances equal, and it was just the two of them and their talent, I'd take Moss every day of the week. I think alot of people support Rice because of nostalgia. He's Jerry Rice and holy shit you're a fucking moron if you think anyone is better. That's just how it goes with older stuff.
    test
  6. Vintage Tox

    Vintage Tox One Hundred Percent

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    12,903
    test
  7. Cane

    Cane New Member

    Joined:
    Jun 1, 2000
    Messages:
    11,201
    ^I think this kid might be legally retarded
    test
  8. Vintage Tox

    Vintage Tox One Hundred Percent

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    12,903
    lmfao @ how you don't know shit about sports haha


    what a dumb fuck
    test
  9. Cane

    Cane New Member

    Joined:
    Jun 1, 2000
    Messages:
    11,201
    Oh I get it. You're out for attention and acknowledgment. Sad. Did no one hug you growing up?
    test
  10. Vintage Tox

    Vintage Tox One Hundred Percent

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    12,903
    [funny]

    Cane fucking stupid. haha
    test
  11. Dex Lewis

    Dex Lewis Guest

    Vintage Tox sonned the shit out of Cane.
    test
  12. Cane

    Cane New Member

    Joined:
    Jun 1, 2000
    Messages:
    11,201
    lmao dance puppets...
    test
  13. Vintage Tox

    Vintage Tox One Hundred Percent

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    12,903
    [funny]

    lmao @ how a 5 letter word surrounded by brackets has completely demolished your paragraphs of nonsense.
    test
  14. Dex Lewis

    Dex Lewis Guest

    Cane needs another 5 year rm hiatus to recuperate.
    test
  15. Cane

    Cane New Member

    Joined:
    Jun 1, 2000
    Messages:
    11,201
    Funny how three words gets you talking like you want a debate.

    Keep posting laughing smilies, it's all you can handle.

    Keep dancing puppet...
    test
  16. Vintage Tox

    Vintage Tox One Hundred Percent

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    12,903
    [funny]

    you too stupid to debate with a god

    haha @ how I just sonned you mercilessly
    test
  17. Cane

    Cane New Member

    Joined:
    Jun 1, 2000
    Messages:
    11,201
    I can actually speak properly. I win by what should be referred to as "retard default".

    The fact you still exist on the same planet as some of us is extremely depressing. You sit on RM 16 hours a day posting laugh smilies and saying you sonned people.

    Which you'll do again..........now
    test
  18. Vintage Tox

    Vintage Tox One Hundred Percent

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    12,903
    [funny]

    I know my sonnings were ferocious but I didn't know they were this bad hahaha..

    Cane about to leave again from all this extreme sonning.
    test
  19. Vintage Tox

    Vintage Tox One Hundred Percent

    Joined:
    Dec 21, 2001
    Messages:
    12,903
    [funny]

    Cane crying right now
    test
  20. Cane

    Cane New Member

    Joined:
    Jun 1, 2000
    Messages:
    11,201
    I basically control when this kid posts, what he says and how mad he gets behind his monitor.

    I got under your skin so bad you remembered me years later and I don't even know who the fuck you are. Lmmfao.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)