today we discuss "internet screen name embroidered hats"

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by drewthetruth, Aug 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eyerate

    Eyerate The Definition of Real..

    Joined:
    Aug 10, 2009
    Messages:
    11,927
    AHH i cant get it to work lmao.. ive been clicking the green flag like a maniac haha. death by swag knife :funny:
    test
  2. Gwame

    Gwame no luckycharms in ireland

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    10,500
    Click the green flag then press the space bar and it should start... Just be careful navigating around corners. Clipping issues smh...

    Edit: Craig, it's java

    Also, new link with less clipping issues = http://scratch.mit.edu/projects/Gwame/1997243
    test
  3. Eyerate

    Eyerate The Definition of Real..

    Joined:
    Aug 10, 2009
    Messages:
    11,927
    yea, not working boss. nothing happens. using firefox 4.
    test
  4. BasedDIGLETT

    BasedDIGLETT KINGLETT

    Joined:
    Apr 18, 2011
    Messages:
    3,002
    doesnt work >:mad:
    test
  5. Gwame

    Gwame no luckycharms in ireland

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    10,500
    Try the new link and click to use the flash player instead of java... it's to the right side of the game

    "Try the new player
    You can play this project (and all others) using our new Flash-based player. Try it out now!"
    test
  6. Gwame

    Gwame no luckycharms in ireland

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    10,500
    test
  7. Tradish

    Tradish illest alive

    Joined:
    Feb 14, 2009
    Messages:
    3,923
    lol scratch =/= flash.

    its exponentially easier to create in but more limited than flash.
    test
  8. Tradish

    Tradish illest alive

    Joined:
    Feb 14, 2009
    Messages:
    3,923
    nvm....u prolly know wat ur doing.
    test
  9. Gwame

    Gwame no luckycharms in ireland

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    10,500
    I added a soundtrack for people who get bored... new link: Scratch | Project | Eyerate 13

    Thing is, if you get caught and start over, the music does too. So now there's an incentive to play for at least... 3 minutes?

    Also, press P while playing for a little easter egg
    test
  10. Bakez0151

    Bakez0151 BANTERRR!

    Joined:
    May 30, 2011
    Messages:
    1,119
    test
  11. Dunk

    Dunk FROG JUMP LEAP

    Joined:
    Jan 22, 2011
    Messages:
    4,927
    Gwame's coronation:

    [youtube]vLRP1FTQD_o[/youtube]
    test
  12. THE CRUNK GHOST

    THE CRUNK GHOST 3PEATERS

    Joined:
    Aug 12, 2010
    Messages:
    9,219
    test
  13. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    test
  14. THE CRUNK GHOST

    THE CRUNK GHOST 3PEATERS

    Joined:
    Aug 12, 2010
    Messages:
    9,219
    wtf???
    test
  15. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    test
  16. THE CRUNK GHOST

    THE CRUNK GHOST 3PEATERS

    Joined:
    Aug 12, 2010
    Messages:
    9,219
    test
  17. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    test
  18. THE CRUNK GHOST

    THE CRUNK GHOST 3PEATERS

    Joined:
    Aug 12, 2010
    Messages:
    9,219
    test
  19. Eyerate

    Eyerate The Definition of Real..

    Joined:
    Aug 10, 2009
    Messages:
    11,927
    ROFL this game is so broken. its hilarious. i get outside of the maze and moonwalk around and shit. its pretty epic, but the pancakes need to be power pellets.

    shoutout to the swag box :funny:
    test
  20. seansss

    seansss Bath Salt Heaven

    Joined:
    Nov 5, 2009
    Messages:
    1,291
    can barely breathe

    this shit is ether with no vaseline
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)