This shit is fire!! HELL YEAH

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by MC_Say, May 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MC_Say

    MC_Say http:// MC Say

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    1,142
    Well... I'm Say, MC/Producer. I've been a member of this board since 2002 (with my other user "mcsay"). I posted back in the day beats as "Say Productions".

    Anyways! The thing is I just released my debut album, "Samurai Zen.Say". 100% produced (but two tracks), recorded, mixed and everything by me. It has collabos from the Us, Canada, Argentina, France, and more.
    If yall wanna check out the previews and the video for the first single, yall can do so on www.mcsay.com (this web has previews for most of the album) or www.myspace.com/daddysay .


    [​IMG]


    It's an independent release, so I REALLY appreciate yall support! =)

    THANX!
    Peace
    Say
    test
  2. Andie

    Andie http://MC SAY

    Joined:
    Jan 5, 2003
    Messages:
    116
    Well, I love it as you already know.

    IT'S THE BOMB [Kung-Fu]
    test
  3. Eternity

    Eternity retired legend

    Joined:
    Aug 4, 2001
    Messages:
    29,522
    hot, keep up the good work man
    test
  4. MagicDonJuan

    MagicDonJuan Active Member

    Joined:
    Oct 3, 2003
    Messages:
    11,889
    quien es quien

    sick beat papo
    test
  5. MC_Say

    MC_Say http:// MC Say

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    1,142
    Thanx Sole, you the man!

    Thanx Soreno, I appreciate it big time!!



    Peaceeee
    test
  6. MC_Say

    MC_Say http:// MC Say

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    1,142
    Uppin this.. thanx yall
    test
  7. MC_Say

    MC_Say http:// MC Say

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    1,142

    Don't wanna do this... but well......... this is goin down fast

    Much love to yall anyways
    I'm out!
    test
  8. MagicDonJuan

    MagicDonJuan Active Member

    Joined:
    Oct 3, 2003
    Messages:
    11,889
    good stuff

    should peep this dudes songs
    test
  9. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    he's a samurai?
    test
  10. MC_Say

    MC_Say http:// MC Say

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    1,142
    Actually, I speak japanese and i'm influenced a lot by japanese culture... and I really respect bushido.

    But well... no... i'm not a samurai. There are almost 0 samurais today.
    test
  11. M.Maestro

    M.Maestro Ghost

    Joined:
    Jul 29, 2004
    Messages:
    12,124
    I wanna be a black samurai.
    test
  12. I-Witness

    I-Witness SSentiW-I

    Joined:
    Apr 24, 2000
    Messages:
    1,020
    forrest whitaker did it
    test
  13. I-Witness

    I-Witness SSentiW-I

    Joined:
    Apr 24, 2000
    Messages:
    1,020
    oh yea, i peeped the first 3 tracks on your myspace. eh, can't say i'm feelin it especially the production. but that's just me. alright man, hope your album does well.
    test
  14. MC_Say

    MC_Say http:// MC Say

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    1,142
    Thanx for checking my shit!
    test
  15. Andie

    Andie http://MC SAY

    Joined:
    Jan 5, 2003
    Messages:
    116
    Ur welcome :)
    test
  16. MC_Say

    MC_Say http:// MC Say

    Joined:
    Dec 4, 2003
    Messages:
    1,142
    You know wussup mama!
    test
  17. Gamshooter

    Gamshooter New Member

    Joined:
    Oct 13, 2005
    Messages:
    2,169
    the way phoenix stuttered that sample is fucking insane IMO

    i like his better then the original

    that sample sounds so familiar 2 in one part, but the way u stuttered it is beautiful

    maybe its something Lost boyz used?, no?
    test
  18. Gamshooter

    Gamshooter New Member

    Joined:
    Oct 13, 2005
    Messages:
    2,169
    laos dj cas shit was nice

    but there is one like chop or something it sounds to like out of the blue it doesnt match the rest it sounds almost okword how it comes in
    test
  19. the_P.L.O

    the_P.L.O Cunt

    Joined:
    Aug 4, 2002
    Messages:
    1,621
    i'm sorry dude but LMAO @ your video
    test
  20. LiQuiD6

    LiQuiD6 Left hook Justice

    Joined:
    Sep 5, 2001
    Messages:
    13,105
    .........wow @ that video....just wow
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)