This is why i'm the best poster on Rapmusic.com and S.O.N.S are the best in Grindtime

Discussion in 'Battle Video Archives' started by Get 2 Da Choppa, Oct 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Get 2 Da Choppa

    Get 2 Da Choppa Well-Known Member

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    6,600
    18k views

    need more tbh

    im hungry for the 100k mark

    hit it already but i want another one
    test
  2. swolfdab.

    swolfdab. 831's Finest.

    Joined:
    Jul 9, 2009
    Messages:
    951
    done.
    test
  3. tha sinner

    tha sinner New Member

    Joined:
    Jul 8, 2009
    Messages:
    3,110
    Haaaaannnhhhh
    test
  4. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    fake views for the win
    test
  5. GRANDPA JOE

    GRANDPA JOE New Member

    Joined:
    Sep 28, 2010
    Messages:
    175
    few things to point out.

    choppa, as it's already been pointed out you aren't ripped at all. I actually know a nerdy paraphlegic who goes to the gym and is more ripped than you.

    secondly, there are a lot of programs for some reason available to automatically refresh pages. Prob where are the vews coming from.

    thirdly, yall are on some next level gay shit asking to cam with each other without shirts on. Like chatroulette equivalent of homosexuality. Jesus christ.

    and last, sons are trash.
    test
  6. kenchilla

    kenchilla New Member

    Joined:
    Jun 29, 2009
    Messages:
    2,809
    my dick has more views tbh, choppa why are you such a nerd?
    test
  7. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    GOD DAYUM!
    [​IMG]
    test
  8. ___Craig___

    ___Craig___ New Member

    Joined:
    Oct 3, 2010
    Messages:
    83
    How you gonna call me a skinny bitch when everybody just seen my biceps owning your chubby arms? Man I waited in tinychat for an hour last night where did you go? I notice you posted 'craig where you at' as soon as I logged out. Whats the deal?

    Also LOL @ that pic being the same as this person:

    [​IMG]

    You have zero definition ^


    Also big LOL @ that being a pic of you at the gym. Who goes to the gym with denims on and walks around the place topless? Nobody.


    You probably added those effects to the picture so the original source couldn't be traced on TinEye etc.


    Still though I'll go in tinychat any time you want, I'm confident I got this.


    Take it easy homie.
    test
  9. Get 2 Da Choppa

    Get 2 Da Choppa Well-Known Member

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    6,600
    35k views nigga

    65k left

    I'm the conceited of rapmusic

    And yo stock,

    I was prob the only one supporting u when u was banned and even pm'ed mods to get u unbanned

    Yet u talkin shit to me in this thread and the other thread u made

    So fuck u faggit u gay porn postin homo lmao at ur arms ur a disgrace to our culture
    test
  10. reznick

    reznick New Member

    Joined:
    Aug 14, 2009
    Messages:
    8,681
    I just got a twitter from the sons

    they said to keep all your praising towards them in one thread, so the rest of us can navigate throughout the website with no difficulty
    test
  11. fightdirty

    fightdirty New Member

    Joined:
    Sep 29, 2010
    Messages:
    152
    The S.O.N.S. punchlines reminds me of them corny ass keystyle battles I used to do when I was 14.
    test
  12. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    thats what they did b4 this live vocal shit... they wuz letsbeef faggys and text battle champs
    test
  13. Get 2 Da Choppa

    Get 2 Da Choppa Well-Known Member

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    6,600
    naw dog s.o.n.s. run this shit

    even hoes be on they dick 23 hours a day

    [​IMG]

    i also love conceited battles

    not only black bitches love con

    even asian chicks:

    [​IMG]

    and white ones:

    [​IMG]

    and then theres a mix of asian and black:

    [​IMG]

    and then the pre-teens:

    [​IMG]
    [​IMG]

    my nigga con be all over they body

    conceited be on dey ass:

    [​IMG]

    dey legs:

    [​IMG]

    and dey body:

    [​IMG]

    some bitches be holdin signs cuz they aint privileged to touch him physcially

    [​IMG]


    peace out niggaz

    sons run this shit

    [​IMG]
    test
  14. ___Craig___

    ___Craig___ New Member

    Joined:
    Oct 3, 2010
    Messages:
    83
    Tinychat anyone?
    test
  15. Get 2 Da Choppa

    Get 2 Da Choppa Well-Known Member

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    6,600
    test
  16. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    4TH PIC UP IS A NICE FATTY

    but the 6th bitch up on some manly swag

    craig won the bicep off vs choppa jus sayin..

    lets get another cep off goin LETS GOOOOOO
    test
  17. Get 2 Da Choppa

    Get 2 Da Choppa Well-Known Member

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    6,600
    test
  18. drewthetruth

    drewthetruth ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Joined:
    Apr 16, 2010
    Messages:
    15,017
    3rd bitch down is a cow too
    test
  19. Get 2 Da Choppa

    Get 2 Da Choppa Well-Known Member

    Joined:
    Mar 29, 2010
    Messages:
    6,600
    just sonned craig

    he even admitted my biceps are bigger
    test
  20. ___Craig___

    ___Craig___ New Member

    Joined:
    Oct 3, 2010
    Messages:
    83
    lmao that is a lie.

    I said your arms are bigger in size due to your bodyfat, my biceps are twice as big. Definition > chunk

    One person said you took it and that was Eyerate, all the rest say Craig in 3.

    It's your armpits man thats the give away, you got armpit cleavage you're carrying too much excess fat.

    Consider females, get lean.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)