This is the best grb in years!

Discussion in 'GRB Archives' started by Skrybe SK, Nov 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fiktion

    fiktion *******

    Joined:
    Jan 22, 2002
    Messages:
    8,056
    ^ cosign
    pg and jayoo both had some sick shit
    lol fuck it, next year ill pay my $10 just to noshow and vote

    pretty impressive second round
    test
  2. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    i know its not you you stupid piece of shit...dont get too worked up over your little surprise tho...im not even showing next round...lol
    test
  3. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    test
  4. Reign

    Reign Let it...

    Joined:
    Jul 23, 2002
    Messages:
    3,747
    Yet all the people who have even fewer votes on their battles... u haven't voted in... hmmm...
    test
  5. jayoo

    jayoo new york representative

    Joined:
    Oct 28, 2007
    Messages:
    7,849
    your right, i havent
    its sad, im shook to vote because soon as i vote against the wrong person its gonna dead my battle and fuck me over
    test
  6. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    by best grb do you mean worst grb?

    this is the worst most cheat filled round EVER... most hatevotes i ever seen.. worst grb round as a whole i've ever participated in.. i've never not had fun untilthis grb... so i hit yall up with a classic


    and im outttttttt


    FAGS


    somebody, enef, finale, masegage, mesko,wird's company,calibre,dude who stole celphs name


    you ruined the potentially best grb.. this grb gonna rot in fucking shit

    and im so happy i batman with christian bale enemy'd that shit

    BE OUT
    test
  7. The Real Finale

    The Real Finale Go fuck yourself

    Joined:
    Jun 23, 2005
    Messages:
    249

    yes, i ruined this years grb by casting a vote for your opponent when you didnt even record your verse. you expected me to vote for you just because we were cool, ie. not cast real votes, but just vote for those im cool with. who is fucking up the grb? you sir. you.
    test
  8. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,420
    same here except me and noodles aint coo


    hes a faggot.
    test
  9. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    nah mr. faggot-enef faggot-finale got it twisted...

    i dont think he's a faggot for my battle but for someone elses

    ii obviously didnt give a flying fuck about my battle, lmfao

    tons of respectable dudes gave other dude a vote..

    finale said somethign that he dont wanna admit to for hate on dudes battling against the warlab its fucking histerically gay.

    if any of you lames think im bent out of shape about how that turned out, your fools... but i did jump from 550, to 1050 views.. and that attention is priceless ;)

    i got a good laugh...
    test
  10. The Real Finale

    The Real Finale Go fuck yourself

    Joined:
    Jun 23, 2005
    Messages:
    249

    i didnt say anything to you at all. i have no idea what your talking about, probably because your making it up. look at my name and search my past posts, and when you find what the fuck your talking about, show me. until then, stop acting like such a tool. enef is now higher on my list than you because at least enef has the balls to say what he means, and not make a bunch of shit up to cover the fact that he called me a faggot for no reason. at least enef has a reason. you, noodles, are officially the biggest faggot on this forum.
    test
  11. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    WHY DOES IT HAVE TO BE ABOUT ME!?

    if you said something to steve bongfuck that was gay and faggoty, you would still be a faggot?
    test
  12. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    ^ get rid of that question mark because the answer is CERTAIN

    LIKE YOUR FAILURE

    YES, IT WOULD MAKE YOU A FAGGOT
    test
  13. Noodles

    Noodles The People's Champion

    Joined:
    Jan 19, 2003
    Messages:
    28,402
    if you go suck johnny appleseeds dick...

    and i see it

    you are a faggot...

    you dont have to suck my dick to be a faggot

    that makes us both faggots




    (please gay people understand this is a metaphor)
    test
  14. KriminaL

    KriminaL Guest

    What a herb move,
    not showing up ...

    psht,

    and you wonder why people think you're a fucking retard?
    test
  15. enef

    enef voting against DZK in every round.

    Joined:
    Aug 2, 1999
    Messages:
    61,420
    you are the king of debate my friends.


    the king.
    test
  16. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    that post was like last week before jeff agreed to let me battle him smart guy. His surprise was gonna be aim voting me out of the tourney.

    The only people who think im retarded are people who cant read the dates on the posts...which makes them an expert in the subject of retardation.
    test
  17. Skrybe SK

    Skrybe SK Guest

    lol @ locking enefs battle at a tie and leaving the others open.

    jeff is in full blown vince mcmahon mode right now...i sense a powerful faggotry is afoot.
    test
  18. xRazziax

    xRazziax ╭∩╮⎝⏠⏝⏠⎠╭∩╮ v2.0

    Joined:
    Apr 5, 2003
    Messages:
    5,269
    word. rd 3 is finally goin up?
    test
  19. xRazziax

    xRazziax ╭∩╮⎝⏠⏝⏠⎠╭∩╮ v2.0

    Joined:
    Apr 5, 2003
    Messages:
    5,269
    lol @ powerful faggotry


    this dude skrybe..
    test
  20. medevil

    medevil i dont "rap"

    Joined:
    Aug 7, 2001
    Messages:
    10,308
    all i know is its closed and votin is open and im winnin 19-17..no funny business yo lol
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)