this is a scary gif

Discussion in 'The Alley' started by Superman70, Jul 22, 2013.

  1. Thomas Huxley

    Thomas Huxley Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    2,974
    I wonder how many people saw this and completely ignored the shit beard and instead marvelled at the frame rate.
    test
  2. abztrakt

    abztrakt the impossible cool.

    Joined:
    Jan 15, 2000
    Messages:
    16,511
    i'm tired of your negativity, malo. it's a nice beard.
    • -Rep -Rep x 1
    test
  3. Twamp

    Twamp proper weaponry

    Joined:
    Apr 24, 2011
    Messages:
    13,863
    Duck Dynasty
    test
  4. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,674
    haha.

    if lang was a shit bloke, he'd be pissed.

    :numaan:
    • -Rep -Rep x 1
    test
  5. L u c y

    L u c y (Administrator) SWERVE

    Joined:
    Mar 28, 2009
    Messages:
    25,559
    so creeped me out
    • +Rep +Rep x 1
    test
  6. Superman70

    Superman70 edited

    Joined:
    Jul 27, 2006
    Messages:
    16,117
    why would i be pissed at this?
    • -Rep -Rep x 1
    test
  7. Thomas Huxley

    Thomas Huxley Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    2,974
    test
  8. Superman70

    Superman70 edited

    Joined:
    Jul 27, 2006
    Messages:
    16,117
    what hahaha
    test
  9. Thomas Huxley

    Thomas Huxley Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    2,974
    Hahaha the scarey
    test
  10. IssphitiKOzS

    IssphitiKOzS Avalanche

    Joined:
    May 1, 2008
    Messages:
    6,600
    Yeah good gif. Was waiting something to pop up.

    Seen a bunch hd ones, mostly of smoke. The Picard one is great.
    test
  11. Thomas Huxley

    Thomas Huxley Well-Known Member

    Joined:
    Feb 25, 2008
    Messages:
    2,974
    test
  12. Superman70

    Superman70 edited

    Joined:
    Jul 27, 2006
    Messages:
    16,117
    speaking of negativity.
    fuck you geedorah
    • +Rep +Rep x 1
    test
  13. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,507
    what in the fucking fuck is fucking going the fuck on in this fucking fuck of a fuck off.
    • -Rep -Rep x 1
    • +Rep +Rep x 1
    test
  14. IssphitiKOzS

    IssphitiKOzS Avalanche

    Joined:
    May 1, 2008
    Messages:
    6,600
    Yeah, tried to find it, but couldn't. It's the same Picard meme, but hd and animated.
    test
  15. Geedorah

    Geedorah King

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    11,874
    Neg rep motherfucker. :arsyeah:
    • -Rep -Rep x 6
    test
  16. Twamp

    Twamp proper weaponry

    Joined:
    Apr 24, 2011
    Messages:
    13,863
    not scary in the slightest.

    a little weird but that's about it.
    test
  17. IssphitiKOzS

    IssphitiKOzS Avalanche

    Joined:
    May 1, 2008
    Messages:
    6,600
    It's terrific.
    test
  18. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,674
    if you were a shit bloke.

    statement was conditional.

    :numaan:
    test
  19. Twamp

    Twamp proper weaponry

    Joined:
    Apr 24, 2011
    Messages:
    13,863
    man wtf

    the only person who can say "bloke" without gettin' laughed at is Crocodile Dundee.
    test
  20. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,674
    no.

    not my fault the extent of your geographical knowledge is limited to shit movies mate.

    :numaan:
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)