Think before you give your gems up

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by BlaZeDemBeaTz, Sep 29, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    dies
    test
  2. DjayCasper

    DjayCasper Eh Fuck It.

    Joined:
    Mar 5, 2005
    Messages:
    11,175
    im guessing being a camron dress a like gets you so much ass.
    no homo.
    test
  3. NaLedge BoRn

    NaLedge BoRn I beat urban in a battle!

    Joined:
    Dec 5, 2004
    Messages:
    819
    holy shit a ghost is on my dick!!!

    **runs out thread**
    test
  4. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    L on what? u the only one competin im havin conversation ur day dreamin bout me. theres a difference u gotta have something better to do than worry bout what another MAN on the computer is doin
    test
  5. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750

    bitch you been preaching to the choir this whole thread - dont give me that reverse psychology bulllshit

    dont be mad cuz i pulled your card.

    The question remains... who made you the guru on this shit..sounding how you do ???

    you act like i was making the shit up... like •••••s forgot your page of 100+ beats - all of em out of key and off beat...

    nig.gas aint got the memory of a gold fish around here.

    Day dream about you ? well no ones day dreaming about your beats - nightmare given head nig.ga

    wake up and be real...

    practice what you preach
    test
  6. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750

    I think you got me twisted with urban tactics on this one...

    so imma let you take the L on this

    ROFL @ you saying you not bitter*..but you still short and white ?

    ROFL
    test
  7. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750

    @ your beats or the picture you had lookin like a runaway slave with a hawaiin button up...hoola hoola head nig.ga
    test
  8. NaLedge BoRn

    NaLedge BoRn I beat urban in a battle!

    Joined:
    Dec 5, 2004
    Messages:
    819
    YOU have no space to talk!! your beats suck. they are the most out of key and offbeat shit I heard on here. WTF is going through your head when you type this shit •••••. I swear any ••••• that rhimes to your beat should get shot......
    test
  9. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    so show me one song of yours thats

    a - good
    b - doesnt have a white boy rappin on it

    then show me one of my beats that are worse than the beat you post.

    Than you may have an argument - everything else you sya is coming out ya crack.er ass cheeks.
    test
  10. NaLedge BoRn

    NaLedge BoRn I beat urban in a battle!

    Joined:
    Dec 5, 2004
    Messages:
    819
    Nope that was mos def you homie..... I'm not white for the record dumb ass you saw my pics.... But you might as well be white in that hicktown you from....hold up you half white so wtf you droppin jokes for....this ••••• got mj syndrome he dont know what he is.....
    test
  11. NaLedge BoRn

    NaLedge BoRn I beat urban in a battle!

    Joined:
    Dec 5, 2004
    Messages:
    819
    you got ripped off by a white boy..THE WORST RAPPER ON THE NET AT THAT!!
    test
  12. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    ????

    ROFL im not half white.... it WASNT me..it was premize or urb you thinking about rofl

    and i never saw YOUR pics....but i seen camron with some ugly mexican dudes head on it...

    and hicktown ? Errr no.

    So explain who has a syndrome now.

    Creampie drinkin nig.ga
    test
  13. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    im missin where i had a page of 100+ beats considerin ive only made around 100 and i go off and on soundclick for months at a time. but ya u keep makin up shit. does net beef make u feel better about urself lol. either way im done with u u bore me.
    test
  14. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    Ripped off ? where do you get your stories from.. ROFL - that situations has been handled...everything is good with that... the same white boy who also got me connects with some other white boys....who bought some beats back earlier this summer - with his offbeat ass ROFL

    So .... ??

    Post a beat - or shut the hell up

    You sound just like premize with this random shit.
    test
  15. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    Nig.ga your FIRST soundclick page.....

    had TONS of wack beats on that shit..i say hundreds..but it shouldnt of been 10...

    making shit up ? Ask your boys...they SHOULDNT lie to you..shit ask meastro... ask anyone...who been there... i didnt make it up..you deleted it tho...



    and feel better about myself ? nig.ga this aint about feelings - its about..

    who made you guru on this beat shit..rofl
    test
  16. NaLedge BoRn

    NaLedge BoRn I beat urban in a battle!

    Joined:
    Dec 5, 2004
    Messages:
    819
    You give NOKAS free beats. nuff said. Thats like 2 handicap people having sex and having a handicap baby....
    test
  17. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    Man X - listening to this 1 wack ass beat you got on your page now... DEADS this whole argument

    wtf is this ??? what GEMS or advice did you use on this ?

    Please drop that knowledge

    cuz i have a feeling there is nothing much to say about this boring ass pattern and fucked up mix you call a beat
    test
  18. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750

    ??? So - you missed something..again...free ?

    you on that 2.0 gpa shit again ROFL

    ....post some beats ??? and some songs ? im dying to hear these SALSA BANGERS YOU CRACKIN OUT !!!
    test
  19. NaLedge BoRn

    NaLedge BoRn I beat urban in a battle!

    Joined:
    Dec 5, 2004
    Messages:
    819
    ^^lmao you aint never going to get better. I MEAN HOW CAN YOU GET BETTER WHEN YOU THINK YOUR GOOD NOW? and the sad shit is your not good.....
    test
  20. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750

    Pot meet kettle, Heroin Meet over used Bong.


    Meanwhile - where are your songs and beats again ?

    and why are you using a mexicans screen name ?

    "man up bitchboy"

    ROFL - you are bored.... 2.0 head nig.ga
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)