They have a verdict for Michael Jackson

Discussion in 'The Alley' started by 6th_plague, Jun 13, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    will be read at 430 eastern
    test
  2. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,619
    Interesting.

    I can't even imagine what would happen to mike in prison
    test
  3. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    he gonna beat it [smile]
    test
  4. absolute zero

    absolute zero Among the living

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    11,770
    why would anyone want to buttfuck mike?

    that's like bangin a mannequin.
    test
  5. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,619
    speaking of mike's.

    yo reese what do you think of that tyson fight?
    test
  6. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    Ohhh, that's in like 20 minutes... Ill tune into CNN or Court TV.. Thanks for the heads up, I havent been following the trial but of course i'm curious of the outcome..
    test
  7. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    he is goin to fade into bolivia lmaooooo
    test
  8. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,619
    indeed.

    that shit is just sad.
    test
  9. Nam Dekan

    Nam Dekan i got a tip in my pocket

    Joined:
    Mar 31, 1998
    Messages:
    60,983
    it got pushed back 15 minutes to 1:45 PT
    test
  10. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    test
  11. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316
    This will be interesting. I don't care to watch it. But I would like to know what the verdict is.


    I kinda think he's not guilty of this case. I just think the family is money hungry. Not to say he didn't touch little boys in the past. But I don't believe this one for a second. Just too many ups and downs through out teh whole case. The mother was a big tip off for me. So who knows. Again, it should be interesting.
    test
  12. BlackSoultan Ad Infinitum

    BlackSoultan Ad Infinitum aka Billy Shoreview

    Joined:
    Oct 17, 1999
    Messages:
    33,123
    My law prof is on tv out here in L.A. :)

    As for Michael if he's guilty: I bet you he's gon regret working so hard to look like a bitch all these years...
    test
  13. Moe Sizlack

    Moe Sizlack Moezilla

    Joined:
    Aug 31, 2004
    Messages:
    18,304
    his cell is going to have a doorbell.
    test
  14. BlackSoultan Ad Infinitum

    BlackSoultan Ad Infinitum aka Billy Shoreview

    Joined:
    Oct 17, 1999
    Messages:
    33,123
    Michael just arrived.
    test
  15. absolute zero

    absolute zero Among the living

    Joined:
    Oct 28, 2004
    Messages:
    11,770
    this dude is goin to jaiiiiiiil.
    test
  16. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    yeah man..he was winning too..then he like gave up
    test
  17. kyza soza

    kyza soza This way up.

    Joined:
    Jan 5, 2004
    Messages:
    16,576
    He's not going to Prison.


    And =/ @ tyson. He sounded weird when he was talking. It was the first time i've ever seen him sound humble about that africa shit.
    test
  18. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,619
    Truth.

    If he survives his term, he's gonna more fucked up than ever when he gets out.
    test
  19. Simply Sick

    Simply Sick Product of my enviornment

    Joined:
    Jun 23, 2002
    Messages:
    24,619
    Yeah, he's too soft now.

    What happened to eating cats children and shit?[dunno]
    test
  20. 6th_plague

    6th_plague More then meets the eye

    Joined:
    Jul 29, 2001
    Messages:
    26,399
    he was humble after lenox beat his ass..lol
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)