the worst sports fans

Discussion in 'Sports Central' started by Your Idol, May 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    hes on pace for 48 steals. and he was injured. calm down.

    yankees havent won anything since u were 10 years old. not so annual.

    best record in the AL. dont hate on manny because he's better than any outfielder on the overpaid yanks.

    how does 4th place feel?

    hahahahahahahahahaha [funny] yeah with ian kennedy and kei igawa and phil hughes pitching hahahahahahahahhahahahahahahaha

    see the sig
    test
  2. test
  3. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    youve never seen them win one.

    you were 10 last time. and you dont even watch baseball.
    test
  4. mets vs yankees

    i think the we swept or won in 5

    bernie williams (fav. player) caught the last out

    i saw every second of that final game.
    test
  5. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    yeah i forgot that 10 years old wasnt that long ago for you.
    test
  6. Im bein criticized for my age now

    wow
    test
  7. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    yeah damn right.

    ill criticize whatever the fuck i want.

    point is, yanks havent won in 8 years.

    since then the red sox have 2, possibly 3 after this year.

    and theres only two teams with more titles than the red sox...

    the yanks and the cardnials.
    test
  8. im out, pce
    test
  9. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    let me know when the yankees are relevent to sports again
    test
  10. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    10 players from this team were in the mitchell report.

    10.





    if u take the pats superbowls, u gotta take their rings away.
    test
  11. the mitchell report was he-say she-say

    the Patriots admitted to cheatin

    shyt they had like 5hrs. and multiple shows dedicated to provin how they cheated [funny]

    comparin the Yankees dominance to the Patcheatits is just stoopid
    test
  12. double ML

    double ML Guest

    danny consistently shittin' on seen
    test
  13. Your Idol

    Your Idol ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    Joined:
    May 5, 2001
    Messages:
    12,045
    the patriots learned how to cheat from the yankees.
    test
  14. DannyC

    DannyC Stay golden, pony boy.

    Joined:
    Dec 9, 1999
    Messages:
    45,585
    nah actually its dead on

    and multiple yankees admitted they cheated, and one big one, clemens, is still being investigated.

    shyt they had like 1 million hours and 1000 specials and US Senators and court hearings and blood tests dedicated to provin how they cheated

    comparin the yankees to anyone who cheats is like comparing your amount of gayness to any other man.
    test
  15. wilmer deryou

    wilmer deryou New Member

    Joined:
    Nov 17, 2005
    Messages:
    2,405
    lol wow Danny exposed seen with that yankee cheating lol haha
    test
  16. double ML

    double ML Guest

    jon lester ftw
    test
  17. not even
    test
  18. Your Idol

    Your Idol ♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

    Joined:
    May 5, 2001
    Messages:
    12,045
    yea most people had documentation of them buying the HGH from certain labs. all the he say she say bullshit was left out because of insufficient evidence.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)