The Whole Truth, And Nothing But The Truth

Discussion in 'Battle Video Archives' started by Outsider, Jan 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Outsider

    Outsider Member

    Joined:
    Apr 18, 2011
    Messages:
    331
    Arcane/Caustic FB convo

    [​IMG]

    smh
    test
  2. SuperNegger

    SuperNegger Toe Tagger Type Negger

    Joined:
    Jun 11, 2012
    Messages:
    1,807
    5char
    test
  3. serge

    serge Well-Known Member

    Joined:
    Jul 21, 2002
    Messages:
    3,245
    He should be stripped of the championship. That battle shouldn't have been viewed as something to judge in the first place. lol@just seeing that as a mere angle and not for the travesty that it is.
    test
  4. Jack McCrack

    Jack McCrack Somethin I gotta deal wit

    Joined:
    Jan 6, 2008
    Messages:
    3,413
    this shit is crazy

    I cannot wait for this fucking UStream to come on?
    test
  5. Automator

    Automator Active Member

    Joined:
    Dec 2, 2011
    Messages:
    440
    I don't think it should be an auto-loss or DQ. I mean, it's pretty desperate but I wouldn't consider it cheating - he has every right to accept bars from other battlers (everybody does this), paying for them is just something most people have too much dignity for. In Arcane's position (5K + future opportunities on the lines) I can understand him risking $200 for extra material. At the end of the day, he wins because he got $4 800 + an extra 1K for beating Diz plus more future chances to retain the title. It was a good "business" move for him.

    That being said, his reputation is damaged pretty badly and his next opponent will probably take the title from him.
    test
  6. WillyMcLain

    WillyMcLain Well-Known Member

    Joined:
    Jan 12, 2013
    Messages:
    1,955
    diz fans in distress... diz fans in distress

    :funny:
    test
  7. Thesis34

    Thesis34 We fuck hot moms N shit

    Joined:
    Feb 2, 2011
    Messages:
    501
    The funny thing is this shit happens all the time, but rarely gets exposed. shout outs to caustic not giving a fuck if he used the same bars he sold cane or gave it to diz that's just the type of dude caustic is he just don't give a fuck. and why cane actin' all poor I thought he moved that Peruvian Flake? Dude sounds like a beggin' fiend.
    test
  8. LBFHBMRBA

    LBFHBMRBA Fuck Yo Couch Nigga

    Joined:
    Jan 18, 2012
    Messages:
    1,088


    My problem with this is that he's battling Chedda Cheese. The dude beat Loe Pesci, Thesaurus (lying aside), Knamelis, 100 Bulletz etc and he reaches out for insurance vs. Chedda Cheese? It's not like he's battling Hollohan, Pat Stay, Ness Lee or some URL cats, he's battling Chedda Cheese for fuck's sake.
    test
  9. PHENOMENON

    PHENOMENON Blessed By The Beats..

    Joined:
    Dec 29, 1999
    Messages:
    15,284
    This is nothing new! You people are years late on this type of stuff lol. This doesn't mean Arcane is not dope! Or can't write he just took a easier route ..he probably wasn't motivated to battle cheddar and think of shit himself
    test
  10. KRich662

    KRich662 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 6, 2009
    Messages:
    6,043
    would you rather lose to Diz or Chedda? i think it's pretty obvious why he spent the $200

    didn't want to waste his time writing bars for a no-name
    test
  11. Automator

    Automator Active Member

    Joined:
    Dec 2, 2011
    Messages:
    440
    Yeah, I agree, he should have been able to beat Chedda without any extra bars. He's battled better people.
    test
  12. cobaltkillz

    cobaltkillz Member

    Joined:
    Jan 1, 2005
    Messages:
    162
    bottomline if you dont write 100% of your own bars then you arent real too yourself or your art ..#epicfail
    test
  13. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    give him the Barry Bonds asterik
    test
  14. Contra Diction

    Contra Diction Well-Known Member

    Joined:
    Oct 21, 2011
    Messages:
    1,467
    strip him of the title..Diz should still be champ
    test
  15. LBFHBMRBA

    LBFHBMRBA Fuck Yo Couch Nigga

    Joined:
    Jan 18, 2012
    Messages:
    1,088
    It all went downhill since Sketch Menace robbed Bender.
    test
  16. iAmAchilles

    iAmAchilles disrespectful nigguh

    Joined:
    Feb 7, 2012
    Messages:
    4,017
    does 2 hunna qualify as expensive heat tho?
    test
  17. KRich662

    KRich662 Well-Known Member

    Joined:
    Sep 6, 2009
    Messages:
    6,043
    You're a battler P, tell these people that sharing bars (whether they are paid or or not) happens all the time
    test
  18. iAmAchilles

    iAmAchilles disrespectful nigguh

    Joined:
    Feb 7, 2012
    Messages:
    4,017
    idc tho tbh, if somebody has some good material theyre never gonna get to use, at least it got heard in one form or another
    test
  19. Minkaveli

    Minkaveli VoKab

    Joined:
    Aug 15, 2006
    Messages:
    4,955
    IMO...KOTD needs to think this over and come out with a statement regarding this. I know it happens all of the time in battling with sharing bars but if he paid for all of those bars and beat Chedda with them, then the best move would be to have an open competition for the chain. There is a ton of credibility on the line here and not just from me but from the battle community. Maybe Caus and Chedda battle in Cali for the chain? Who knows but sharing bars is common but I think KOTD needs to release some sort of statement regarding it.
    test
  20. 12345678

    12345678 New Member

    Joined:
    Jul 16, 2012
    Messages:
    3,782
    this isnt proof of anything, just that some money exchanged hands over somethin kotd related. how did ppl get this info anyway??
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)