The Rep Thread (Haven't seen one in a LONG time)

Discussion in 'Emcee Hookups' started by J o o k, Jul 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sir. Ebral

    Sir. Ebral Sir. Ebral Bright

    Joined:
    Oct 17, 2003
    Messages:
    1,173
    I know nobodies here to rep you guys, but I didn't forget about you.
    test
  2. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    what's /w this miss all up in your ass?
    test
  3. John_Dough

    John_Dough New Member

    Joined:
    Feb 16, 2001
    Messages:
    16,135
    yeah haven't seen a rep thread in a while...I'm not big on any of it but I get loads of positive rep from everyone but nasty, he goes out of his way to neg rep me about 3 times a day ROFL like that means something to me...instead of playing little games like that I told him shoot me the square deal in a pink slip audio battle, he didnt want it with me, dunno why...
    test
  4. Chrit

    Chrit The Prodigy

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    921
    *repped this page*
    test
  5. Eusich

    Eusich the incredible.

    Joined:
    Jul 5, 2008
    Messages:
    197
    i don't believe i have any rep yet.
    test
  6. J o o k

    J o o k Guest

    You got it now.
    test
  7. Eusich

    Eusich the incredible.

    Joined:
    Jul 5, 2008
    Messages:
    197
    gladly returned.
    test
  8. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    there you go.
    test
  9. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    cuz u would win dough
    test
  10. DeadKing

    DeadKing The Perfect Method

    Joined:
    Oct 20, 1999
    Messages:
    1,517
    a reputation use to mean something, us blue collared folk had to earn that shit by putting in extra hours with no compensation.....


    then these new kids started showing up and passin rep's around like its a blunt..........



    for real tho, I've been on this internet hop hop scene since fuckin 97....... 11 god damn years, 11 GOD DAMN YEARS, what the hell is wrong with me? lmao
    test
  11. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    Lol @ hop hop scene.
    test
  12. DeadKing

    DeadKing The Perfect Method

    Joined:
    Oct 20, 1999
    Messages:
    1,517
    thats basically what it is, or whatever you wish to call it, but for me....

    it's a scene, i have friends and shit in this enviroment, but really its all fantasy, like some kats got world of warcraft to pass the time, i have this internet rap shit, lol
    test
  13. lmao@ the posts this thread got over night..
    test
  14. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    Vote- inet rap>world of Warcraft
    test
  15. DeadKing

    DeadKing The Perfect Method

    Joined:
    Oct 20, 1999
    Messages:
    1,517
    i feel really sorry for the people who posts on here AND play world of warcraft.........


    sad sad person i bet, no outside life with civilization, just an entity in the cyber world
    test
  16. xX_NASTY_Xx

    xX_NASTY_Xx Guest

    that would be some sad shit
    test
  17. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    who the hell could possible be such a mutant.
    test
  18. Eusich

    Eusich the incredible.

    Joined:
    Jul 5, 2008
    Messages:
    197
    i think he was referring to the hop hop part.
    test
  19. John_Dough

    John_Dough New Member

    Joined:
    Feb 16, 2001
    Messages:
    16,135
    *pages s. rain to thread*
    test
  20. Seneca

    Seneca edgeknowl

    Joined:
    Mar 1, 2000
    Messages:
    4,147
    Where the fuck you been? how did the military treat you?


    This is Prose man...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)