The Place to be Oct 10th!

Discussion in 'Battle Video Archives' started by Aok of WP's, Sep 30, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aok of WP's

    Aok of WP's Customer Service Crew

    Joined:
    Feb 15, 2003
    Messages:
    338
    Since The Battle in Santa Barbara is being pushed back, i suggest anyone who has ever wanted to come to:

    L.A.
    A Weird People Show (People not Peoples)
    Project Blowed


    ..should come to this show in L.A. @ the Blowed with Weird People performing along with....shit....EVERYONE!!

    Rifleman aka Ellay Khule posted this on LA2TheBay:

    yo what this ellay khule..& my nephew DARONICK from hiphop kclan..who was on the welcome 2 the afterlife album & the thomakazee,,was joying riding with his friends at 15 no not with a stolen car,his moms,,the police got behind em ,,they got scared tried 2 run,,crashed off the offramp,,hit a tree..so my nephew just got out of a coma,,then had 2 have 2 surgeries..& his friend with him didnt make it..so now when he gets out the hospital "the law" would like 1 charge him for his best friends death...

    so thats the gest of it,,,thats america..but we having a benefit show..at the project blowed on friday the 10th 2 help with his medical bills lawyer etc...the show wil include..ACEY-OMD-BUSDRIVER-VISIONARIES-CVE--MIKAH9-CHU-ACID REIGN-SUBTITLE-ATU-MYCMANSON-WEIRDPEOPLE...& AGANG OFOTHER SUPRISES 4REAL,,ITS GONE BE PACKED WITH THE WEST COAST HARDHITTERS ...DOORS OPEN AT 830,,10 DOLLARS A HEAD,

    FRIDAY THE 10TH
    PROJECT BLOWED
    4343 LEIMERT L.A.,CA 90008
    $10 8:30PM-??? Very Late

    SUPPORT SOMETHING WORTH SAVIN.....YOUNG LIFE

    -Great Cause
    -Great Show (if you've ever been to a Project Blowed Anniversary show, you know what I'm talking about)
    -Great Cyphers
    -Great Opportunity to meet people you've been hearing about


    If anyone is trying to meet up before the show, post here or hit me up at weird_people@hotmail.com
    You guys should network, carpool and possibly split motel cost.
    test
  2. Steve Schade

    Steve Schade Guest

    Sorry, I will be busy smoking crack.
    test
  3. Aok of WP's

    Aok of WP's Customer Service Crew

    Joined:
    Feb 15, 2003
    Messages:
    338
    Damn....

    Sorry to hear that you will be smokin' crack in Illinois,
    while we keep it crackin in Cali.

    This cause is a very serious one for me, because I've hung out with Daronick at the Blowed and during the "Faces of Def" (Rifleman) video Shoot. He's a really cool brother. It's a terrible situation for a young person to be in. It could've happened to anyone but it hits close to home with me because he is a young emcee I've seen around, who is serious about hip hop.

    If you aren't going to attend, you can still help by spreading the word:

    -To Friends
    -To Other Message Boards
    -To Strangers at Hip Hop Shows & Stores or what not

    Hope to see everybody in the area on the 10th.
    test
  4. Aok of WP's

    Aok of WP's Customer Service Crew

    Joined:
    Feb 15, 2003
    Messages:
    338
    Oh yeah...

    All of Customer Service we be at the show and most likely performing. Not just Weird People.

    Some of the Confirmed Performers:
    -ACEYALONE
    -A.T.U. (ABSTRACT RUDE & TRIBE UNIQUE)
    -OMD (2MEX & XOLOLANXINXO)
    -BUSDRIVER
    -THE VISIONARIES
    -THE SHAPE SHIFTERS
    -CVE
    -HIP HOP KCLAN
    -CHU
    -ACID REIGN
    -SUBTITLE
    -MYC MANSON
    -RE.4M
    -MISSING PAGE CREW
    -JIZZM
    -AWOL ONE
    -MIKAH 9 (Myka Nyne)

    & of course
    -CUSTOMER SERVICE
    test
  5. CharlieChewbread

    CharlieChewbread New Member

    Joined:
    Feb 6, 2002
    Messages:
    816
    iM GONNA DO MY BEST TO MAKE IT OUT. iM MOVING INTO A NEW SPOT THIS WEEK SO MONEY WILL BE TIGHT BUT IM SURE i CAN HUSTLE UP SOME LOOT TO MAKE THIS SHOW. nOT ONLY IS IT A GOOD CAUSE, ITS AN ALLSTAR LINE UP. sHIT, ALL THESE ACTS FOR ONLY 10 BUCKS. CANT BEAT THAT SHITE.

    aNYONE HERE IN THE BAY WANNA CAR POOL? oK, ARE YOU DOWN? yOU GOTTA DRIVE THIS TIME THOUGH.
    test
  6. CypherA

    CypherA Member

    Joined:
    Jul 8, 2002
    Messages:
    659
    Word up homey. LA's finest on display. I've seen some dope shows at the Blowed. Masta Ace and Punchline come to mind.
    test
  7. eX-I ThunderHut

    eX-I ThunderHut New Member

    Joined:
    Jan 8, 2002
    Messages:
    265
    damn..... I'm having surgery on the 9th... what perfect timing, eh?!

    hey, maybe I'll be a real trooper and head out to this, unable to speak or rap... hahahahaha!

    we'll just have to see what happens

    everyone else, dont miss this show... a lineup like that doesn't go down all the time........ peash
    test
  8. ThaBoRat

    ThaBoRat New Member

    Joined:
    Jan 30, 2001
    Messages:
    593
    anyone coming down from the bay... we should meet up the night before in santa barbara and party... then go to the blowed show the next day.

    what kind of surgery u having ex-I? you should roll through anyway, trooper... hehe

    peace
    test
  9. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    Is Xover Goin???...
    test
  10. Okwerdz

    Okwerdz We have a The Saurus

    Joined:
    Jul 16, 2000
    Messages:
    4,225
    damn its really great u guys are doin this show for that cause...life is fucked sometimes...

    that lineup is off the chains too i wish i could go but unfortunatly im gonna be in NY auditioning for freestyle friday....

    u guys tear that shit down.....lemme kno how it went...peace
    test
  11. phillipdrummond

    phillipdrummond get at me for footage

    Joined:
    Dec 24, 2002
    Messages:
    5,534
    yeah, peeps from the bay, come on down and we'll have a sick sb style cipher...the kind where there are tons of chicks who are really hot and impressed by the fact you can impromptu rap about what they're wearing...
    test
  12. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    Fuck, I wish I could go....
    Oh well.

    You know how times I've typed that post? Shit, I'm gettin sick of this....
    test
  13. El Hefe

    El Hefe New Member

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    81,389
    test
  14. Aok of WP's

    Aok of WP's Customer Service Crew

    Joined:
    Feb 15, 2003
    Messages:
    338
    ^^Lovely, Thank You.
    test
  15. Aok of WP's

    Aok of WP's Customer Service Crew

    Joined:
    Feb 15, 2003
    Messages:
    338
    Otherwize has also been added to the lineup.

    Friday October 10th
    8:30PM-2:00AM? Later?
    $10
    If you would like to send a donation, you can reach Ben Caldwell
    (Runs/Owns Project Blowed) @ (323)-296-5717
    test
  16. CharlieChewbread

    CharlieChewbread New Member

    Joined:
    Feb 6, 2002
    Messages:
    816
    So who from the YAY wants to mob out to this event. Any takers?
    test
  17. Verbal Marksman

    Verbal Marksman Inverted Speech Syndicate

    Joined:
    Feb 9, 2003
    Messages:
    2,966
    ^^^
    Are you drivin, Grunge?
    test
  18. Ayem

    Ayem I Heart Myself

    Joined:
    Aug 20, 1999
    Messages:
    29,752
    Xover Said Peeps Won't Even See Tha Show Cuz Blowed Is Too Small...I Neva Been There So Ionno...He Said U Goin End Up Watch'n From Tha Sidewalk If U Late...lol...
    test
  19. Aok of WP's

    Aok of WP's Customer Service Crew

    Joined:
    Feb 15, 2003
    Messages:
    338
    uuummmm..

    The Blowed can fit about 100 or more people. It's small, but if you want to watch someone perform and they won't let in because of capacity, grab one of your Customer Service Representatives and we will gladly escort you inside, hassle-free.

    The 2nd room sells merchandise of local LA artists. It usually has videos playing on the tv you can watch from one of the couches.

    You may not want to be inside during some parts of the show, that is when you can experience the other side of Project Blowed. The outdoor battles/cyphers, mingling with some of the best emcees in Southern California, or enjoy the other fine establishments in Leimert Park.

    If you come to the show, you'll have fun. Bottom Line.
    test
  20. ThaBoRat

    ThaBoRat New Member

    Joined:
    Jan 30, 2001
    Messages:
    593
    sick... i wanna come down for this shit.

    peace
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)