The New Stoner Rambiling

Discussion in '420Lounge' started by Madpoet, Apr 21, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Funasty

    Funasty New Member

    Joined:
    Jan 1, 2003
    Messages:
    2,242
    Beat Kids... Just Beat Kids :)
    test
  2. Pent uP

    Pent uP I'd Like to Fight Ten Men

    Joined:
    Feb 17, 2001
    Messages:
    14,147
    SMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKE WEED

    e'ery day
    test
  3. DiZahStur

    DiZahStur Wears Orion's Belt.

    Joined:
    Aug 13, 2004
    Messages:
    4,116
    Why the FUCK am i leg twitching right now?
    i fucking hate this shit it twitches and it doesn't fucking stop ever.
    test
  4. Ben Official

    Ben Official Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    10,657
    Do yall ever notice, when your with people and you smoke a B... or smoke whatever for that sake, that right after its done everybody sits silent not saying a WORD for like 10-15 minutes. Everybody just sits there blowed and its not even an awkward silence, just everyone is chieched out hahhaha. doesnt happen every time just once in awhile but i find it quite amusing.
    test
  5. Madpoet

    Madpoet why is this so short....

    Joined:
    Dec 7, 2003
    Messages:
    13,474
    ^^^LOL that has happened...and reppin people is cool but DO NOT TURN THIS INTO A FREEPOSTING REP LOUNGE..
    test
  6. Jim ManyCricket

    Jim ManyCricket SikSika Nation

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    878
    FREEPOST LOUNGE!!! LOL just kiddin.....

    just blazed a fatty with the Bustalot OH YEAH
    test
  7. x - calibur

    x - calibur Guest

    yeahh had that haze just now

    its a nice feelin...... im just movin and grovin........
    test
  8. Pent uP

    Pent uP I'd Like to Fight Ten Men

    Joined:
    Feb 17, 2001
    Messages:
    14,147
    lmao so true......its cool when u got video games
    test
  9. Jordan Black

    Jordan Black Escomania®

    Joined:
    May 25, 2003
    Messages:
    4,820
    I made a water bong out of a Dasani water bottle
    test
  10. justbov

    justbov great

    Joined:
    Mar 28, 2005
    Messages:
    1,121
    u kno what my firends and us do when we smoke session. we got one of those micro-cassetee recordesrs. ur put a tape in a press recored and put it on the table and forget it is there. and when u listen to it later on u relaize how much funny shit u say. do it if u want to laugh at yourselves. its a good idea

    o...snd the other day we were smokina blunt, n my boys car..and he had on dave matthews man, and i wa slike ' dan - blunts n hiphop go together.' so out came dave and into some rap music.
    test
  11. Vember2

    Vember2 New Member

    Joined:
    Oct 15, 2003
    Messages:
    865
    gibble jibble dribble deep deep.
    Google mcoogle leegle beggle beg.
    Dipple d***** dickle doo.
    test
  12. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,809
    yo how come i never came here this is the best fucking thread i always wonderd where the fucking stoners was really at wow
    test
  13. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,809
    Yo If You High ***** Breathe With Me,
    Take A Hit Of That Ak47 Let The Weed Lift We,





    Wat Dah Bumboklatt Starr Yuh Nuh Romp With Bad Mon
    test
  14. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,809
    yo that is a ill movie b, i love how *****s gettin fucked up that whole movie... bad mon dem, 1
    test
  15. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,809

    why am i always the one to start talking during that silence and look real weird
    test
  16. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,809
    yo wrestiling is so fucking homo, btw i think that common record is repping shit.. who the fuck is john cena, and why the fuck does he rap? why does ice t think he look smooth? he a g but ***** been looking like the crypt keeper for years. some *****s better off dead, but we all should live, cuz life is fucking beautiful. word to my revolution *****s, never losing visions!
    test
  17. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,809
    cheeze pop corn is delicious man
    test
  18. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,809
    This Beautiful thread is very un appreciated here, man i love this fucking thread im blowed... i think imma make a song for the weed lounge, yall *****s stay high mutha fucka
    test
  19. Ben Official

    Ben Official Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    10,657
    i like weed

    i have lots of weed

    infact i have an unlimited, bottemless supply of marijuana that i smoke at my will

    and it is good

    and i love it

    and i love you

    make money money money make money money!
    test
  20. Free Lynx

    Free Lynx ®m legend Peter Parker

    Joined:
    Apr 30, 1999
    Messages:
    13,809
    thnx for the weed ben it was great, now im flying
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)