The more expensive = the flyer it is

Discussion in 'The Library' started by _REAPAH_, Dec 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. _REAPAH_

    _REAPAH_ Mello Dee

    Joined:
    Nov 19, 2001
    Messages:
    22,422
    like... really?

    thats what it seem like at this point.... niggas rockin leather jackets on some ol Michael Jackson Beat it 87 type shit....

    its like, everytime i come at a nigga on some "WTF was you thinkin?" type shit on the clothes tip, they floss the price...

    I remember i peeped one of my dudes with one of them big ass twister board "left foot green" watches... im like "Dog.... WTF, why you even BUY that wack shit"

    nigga flossed the price....

    you and your dude bout to hit the party, nigga step out in this

    http://www3.jcpenney.com/jcp/X6.aspx?DeptID=53006&CatID=53008&GrpTyp=SIZ&ItemID=127c7fc&attrtype=&attrvalue=&CmCatId=53006|53008

    with a 30 dollar belt chain or somethin...

    ------------------

    and its fucked up, cuse niggas be knockin dudes for wearin $60 kicks now n shit.... poor niggas get flame broiled for wearin starburys n shit... You cop some shaqs, you done for... So many niggas rock fake J's, and some even front like they got they shit for the retail price... when they know they hit up the arab

    shit is fucked up
    test
  2. Civilian2004

    Civilian2004 New Member

    Joined:
    Sep 3, 2001
    Messages:
    7,518

    what's fucked up, is i know people who rock fake lrg/jordans and try to stunt dumb ass hard.
    test
  3. Purple Haze

    Purple Haze pop warner hof

    Joined:
    Jun 9, 2000
    Messages:
    9,911
    lol @ shaqs and marburys.
    test
  4. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    My boy rocks Starburys and I do clown on him haha..and if any of my boys rocked a fake pair of Js or something, I'd clown the fuck out of them too haha. But I don't think the price of clothes directly correlates to the flyness. There's some wack ass expensive clothes
    test
  5. Civilian2004

    Civilian2004 New Member

    Joined:
    Sep 3, 2001
    Messages:
    7,518
    [​IMG]

    [​IMG]
    test
  6. UneekTestimony

    UneekTestimony New Member

    Joined:
    Feb 16, 2003
    Messages:
    8,857
    nah not true at all. aeropostale and hollister don't cost a lot of money at all. matter fact the most exspensive things in my closet are shoes.
    test
  7. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    Aeropostale and Hollister are wack..
    test
  8. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    lmao no shit. its what all the guidos and brazilians over here wear. i dont understand the fascination behind a shirt with simple ass lettering..nigga elevate your shit.

    those pants are a sign that people are losing their fucking minds. its all good though, i think if you can wear those and pull it off then you should do you because thats what its all about anyway.
    test
  9. KOzS

    KOzS .Juster

    Joined:
    Apr 1, 2002
    Messages:
    10,714
    lol... naah.. to me you could get something for $10 or something for $100.. and both just looking at them they both look really good.. but wash that $10 shirt once and that the last time you wear it

    the more expensive = the better quality

    price has nothing to do with how good it looks
    test
  10. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    yeah, usually quality gets better with price but sometimes the quality isnt even all that great and they just jack the price up rediculous. there is no such thing as $900 quality jeans unless they come with a DVD player and 2 plasma screens on the back pockets.
    test
  11. Shy

    Shy a.k.a. Klear Eyed

    Joined:
    Aug 8, 1999
    Messages:
    13,455
    I'd rather spend 30 on some fake Js than 100+ on some real ones.


    .....but I'm smart.
    test
  12. -Paper Chase-

    -Paper Chase- alwaysgotberrybluetoblow

    Joined:
    Jun 17, 2002
    Messages:
    21,229
    test
  13. Linxz

    Linxz What!

    Joined:
    Feb 5, 2006
    Messages:
    3,957
    ^^^LMAO

    Word, ALL I GOT TO SAY IS, don't dog your fakes if they gone be the main shyts you rocking...lol!
    test
  14. chop stick

    chop stick Mr President

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    26,127
    i just wear whatever i think looks good.. sometiems it happens to be expensive.. other times its on sale.. people are too busy following dumbass trends.
    test
  15. Dahnamics

    Dahnamics Bitch, Don't Kill My Vibe

    Joined:
    Feb 4, 2001
    Messages:
    15,346
    niggas be tryin to hard to impress OTHER NIGGAS, and don't care what females look for. if y'all was smart u wouldnt walk around dressed like every other nigga on the block.
    test
  16. chop stick

    chop stick Mr President

    Joined:
    Apr 24, 2003
    Messages:
    26,127
    if a chick cares what clothes youre wearing.. u dont even need to be with her.. she can expect you to be clean, but theres too many shallow bitches these days

    not speaking to you directly.. but in general to all guys
    test
  17. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    well guess what not everyone is lookin for a wife n some niggas just wanna be fly to pull a bitch ez
    test
  18. Nam Dekan

    Nam Dekan i got a tip in my pocket

    Joined:
    Mar 31, 1998
    Messages:
    60,983
    looks like they put together a bunch of pieces they cut out from bill cosby's sweaters from the cosby show
    test
  19. LiveFromThe781

    LiveFromThe781 Don Of The Den

    Joined:
    Mar 16, 2005
    Messages:
    8,928
    i cant believe those pants cost $600 lmao
    test
  20. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    Oh good LORD... No
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)