[The Mag] The RSTL Tribune: Special Edition, Issue 10

Discussion in 'The Rapmusic Storytelling/Topical League' started by Quriosity, Jan 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    yea, sorry though vern

    you're right, the mag should have been up on time
    test
  2. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    test
  3. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    ^you better win
    pfft... i should kill you for voting for dogg
    test
  4. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893

    Lol @ that load of shit.

    Didn't vada win 1-0 but not post votes? That's a technicality win, not a "I did what I needed to do" win.
    test
  5. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    actually the vote count was 1-1 and vada posted like 87 bars...lets not play ourselves...
    test
  6. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    lol ok trybz


    O_O
    test
  7. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    just cause you're twiddling your thumbs waiting for the league to start back up there big bad #1 seed, doesn't mean you have to be so resentful peaches...

    ;)
    test
  8. J o o k

    J o o k Guest

    Double ZUBG!

    1-1.
    test
  9. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    simmer down fags
    test
  10. RICO

    RICO my daughter right there

    Joined:
    Feb 28, 2002
    Messages:
    6,773
    good shit...preciate the mention....
    test
  11. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    lol, mr. I'm the only one to beat nah son on a week he wrote a garbage verse and I pulled one out of my saved archives.

    At least you showcased yourself that week and not someone else.
    test
  12. J o o k

    J o o k Guest

    ::Dmx voice from Belly::: I feel a lot of mothafuckin animosity comin off that couch nigguh.
    test
  13. Lucifa

    Lucifa Viva La Eva

    Joined:
    Jul 14, 2001
    Messages:
    19,109
    ::Clancy Brown from Highlander:: I have something to say. It's better to burn out .. than to fade away.
    test
  14. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    There can only be one...

    but TR...lets not play ourselves...it's really easy to tell if I recycled something considering the difference in how I write these days.
    test
  15. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    You have gotten more entertaining to read, I ain't gonna lie about that.
    test
  16. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    I feel like i'm going emo this week so that'll be right up your path...
    test
  17. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    ^you guys are such females

    argue then kiss and makeup
    test
  18. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    Q, i'm just glad that you're off the rag now after losing to L Dogg and are showing your face again...
    test
  19. TheReturn

    TheReturn Life of the Party

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    6,893
    I doubt I'll read any verses this week, I can guarantee you will never out-emo me though.

    As for Q, go handle those packages, faggadocious.

    [​IMG]

    Lil' Joseph, 4 months and counting!
    test
  20. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    ^ lmao...

    you're a pederast...
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)