The Lounge v.6 (Ranks included!)

Discussion in 'The Rapmusic Storytelling/Topical League' started by J o o k, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. J o o k

    J o o k Guest


    Championship: 1. Got Life? (4-1) vs. 2. Eye-Rime (3-0)

    Contendership: 3. Nah Son (2-0) vs. 4. Anaphora (2-0)

    The rest.

    5. TheReturn (2-0) vs. 6. LokStok (3-0)

    7. DaAlmightyDolla (4-1) vs. 8.SacriFICE (2-1)

    9. Trybz (2-2) vs 10. Furl (1-0)

    11. Robin Banks! (1-0) vs. 12. headless verseman (3-2)

    13. R3DRUM (1-0) vs. 14. Unavailable (1-0)

    15. S. Issue (1-1) vs. 16. Mound 10 (0-0)

    17. RICO (0-0) vs. 18. Vada (0-0)

    19. Noggah (0-0) vs. 20. MrMister (0-0)

    test
  2. Twixn...

    Twixn... Go Wild

    Joined:
    Nov 5, 2005
    Messages:
    107
    yeah my bad... i have no time for voting and shit :/

    college is getting into crunch time.
    test
  3. J o o k

    J o o k Guest

    oh shit, my bad duke? I am on my treo, but did I accidently leave you out the rankings? shit. if you want ill throw you in a 3 way, if not, get them grades and we'll see you in a bit fam.
    test
  4. Baron Mynd

    Baron Mynd Swaggersaurus Rex

    Joined:
    Jul 16, 2003
    Messages:
    10,365
    Great stuff!
    test
  5. Anaphora

    Anaphora was here

    Joined:
    Jan 17, 2004
    Messages:
    1,729
    Lame. Haha, don't know how I manage to always mix up the times. Last week I thought verses were due at 8, and this week I thought votes were due at midnight. I didn't get home from Vegas til nine to find the battles closed. I have some hand written comments on the champ match (mostly not Vern though, cuz I saw he was signing out and could tell he just didn't have his heart in it... maybe I could scan them and upload them for the magazine as repentance... though I did vote in one battle, just didn't post the link.
    test
  6. LokStok

    LokStok Fuck that LokStrok cunt

    Joined:
    Jul 23, 2006
    Messages:
    2,684
    lol @ the champ battle ..
    test
  7. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    ^ keep giggling, that's the second time i've out written you now.

    anaphora i'd love to hear your commentary on my 30 minutes of madness written the night of verses due
    test
  8. Baron Mynd

    Baron Mynd Swaggersaurus Rex

    Joined:
    Jul 16, 2003
    Messages:
    10,365
    - Waits anything but patiently for the new mag! -
    test
  9. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    the breakdowns are coming along well, i'll finish them up at work and e-mail them to MC Quriousaboutmen
    test
  10. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    the magazine is posted, link is in my signature


    and GL, email em to me and i'll post em in later, but i couldnt wait this week
    test
  11. LokStok

    LokStok Fuck that LokStrok cunt

    Joined:
    Jul 23, 2006
    Messages:
    2,684
    slow your roll ..

    I'm laughing at the match-up .. the lover boys going at it ..

    it's all good GL? .. I still [heart] you buddy ..
    test
  12. DaAlmightyDolla

    DaAlmightyDolla Greatness

    Joined:
    Jul 26, 2005
    Messages:
    24,914
    ill probably be the only person 6-1 and not be in the championship match lol

    this is a valuable lesson....
    dont lose in the big 1
    test
  13. LokStok

    LokStok Fuck that LokStrok cunt

    Joined:
    Jul 23, 2006
    Messages:
    2,684
    I would like some actual clearance on how exactly the 'ranks' are done .. a little confused ..

    as it is .. my question/problem isn't changing the match up .. but I'd have thought I'd be ranked 5th rather than 6th ..

    but with that in mind .. if Vern had stayed in for this week .. would that have meant Me vs Vern as 5th n 6th? ..
    test
  14. Got Tits?

    Got Tits? I Fuckin Smell Bad

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    57
    HAHAHAHA! CHAMPION! IN YOUR FACES!

    Fuck you and fuck you and fuck you and fuuuucccck YOU!
    test
  15. S. Issue

    S. Issue Who?

    Joined:
    Sep 22, 2002
    Messages:
    908
    congrats on the win DAD.
    goodluck to yall this week.
    test
  16. LokStok

    LokStok Fuck that LokStrok cunt

    Joined:
    Jul 23, 2006
    Messages:
    2,684
    verse posted ..
    test
  17. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    lol at "the rest"


    what a category to be in
    test
  18. LokStok

    LokStok Fuck that LokStrok cunt

    Joined:
    Jul 23, 2006
    Messages:
    2,684
    ^ you've been there .. you know how we feel ..

    *pokes Jook in the eye* .. cunt .. think of a better title ..
    test
  19. Baron Mynd

    Baron Mynd Swaggersaurus Rex

    Joined:
    Jul 16, 2003
    Messages:
    10,365
    Lmfao at Got Tits!

    Nice sig btw, you should sign in and do a parody of Life's verses each week or something!
    test
  20. Got Life?

    Got Life? Resident Megalomaniac

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    13,681
    he'd have to have some sort of talent for that.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)