the lakers are 0-3

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by double ML, Nov 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    so much for the lake show

    :obamalulz:



    mike brown about to get fired:hoffawow:
    • -Rep -Rep x 1
    test
  2. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    $100 says we finish high than the suns, and actually make the playoffs. something yall ain't did in yrs hahahaha


    ill have the bacon omelet with sour dough toast please
    test
  3. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    I love how niggas teams suck so bad that they worry more bout the lakes that they own team lol
    test
  4. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    suns team looking like they can make the playoffs though

    and stop fronting like the suns didn't damn near beat the lakers in the western conference finals just a few short seasons ago
    • -Rep -Rep x 1
    test
  5. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    when's the last time yall got rings?
    test
  6. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    dubs greatest accomplishment is "almost" beating the Lakers:funny:



    pathetic
    test
  7. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    remember when the lakers were up 3-1 against the suns, and then phoenix won 3 straight?


    yeah.

    :obamalulz:
    • -Rep -Rep x 1
    test
  8. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    did they advance?



    dude u realize how pathetic that sounds right?
    test
  9. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    the lakers did not advance.

    [​IMG]
    • -Rep -Rep x 1
    test
  10. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Lmao is this ness?
    test
  11. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    have the suns ever won a chip?
    test
  12. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    you don't know?

    you should probably do some research to up your sports knowledge.
    • -Rep -Rep x 1
    test
  13. B whun

    B whun 3 card molly wop

    Joined:
    Jul 26, 2004
    Messages:
    29,094
    chuck never got one, Nash never got one.


    I've been watching basketball and playing since the 80s


    anything beyond that doesn't count.


    btw u don't know shit about sports. and I know for a fact uve never played organised sports
    test
  14. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    btw i am known as THE sports expert and would clearly devastate you in some b-ball
    • -Rep -Rep x 1
    test
  15. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,756
    dog my team lost to the bobcats

    i'd rather them be 0-3 than 1-1 with a loss to the bobcats :/
    test
  16. Twamp

    Twamp proper weaponry

    Joined:
    Apr 24, 2011
    Messages:
    13,856
    [​IMG]


    double dresses like this on the court :funny:
    test
  17. NickJMusic

    NickJMusic RealNiggaShit

    Joined:
    Aug 28, 2011
    Messages:
    494
    I dont think anyone will deny the lakers the playoffs the west is wide open lol still early in the year as well
    test
  18. Definit

    Definit Based.

    Joined:
    Aug 4, 2002
    Messages:
    16,182
    same music sang every yr when the season starts...
    test
  19. Tfire14

    Tfire14 in the night

    Joined:
    Oct 25, 2012
    Messages:
    120
    its up to nash and howard

    kobe is killin it now, its unreal

    kobe n harden best sgs now
    test
  20. Tfire14

    Tfire14 in the night

    Joined:
    Oct 25, 2012
    Messages:
    120
    the way kobe is playin, a team of 5 lebrons wouldnt stop him
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)