The K3 on that radio show >>>

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Sin Skywalker, Sep 5, 2013.

  1. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Them shout outs man. :funny:
    test
  2. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    thanx bruh i was smashed still am
    test
  3. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    I was drying when you shouted out that angry ass midget for being an angry faggot or whatever. Lmaoooo. :funny:
    test
  4. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    Yo he was hamming shit was comedy


    It was a high point of the show
    • +Rep +Rep x 1
    test
  5. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    You held it down to, b.

    :shaqsalute:
    test
  6. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    Do we see a future co host tho?
    test
  7. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    What happened with the one chick, b?
    test
  8. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    Man she was all down until the actual show started and wasn't responding

    I'm not very tolerant with people who duck me, I haven't seen her in like a month and haven't talked to her since me and Jook were in a group text

    She retweeted something of mine 2-3 days ago

    So...
    test
  9. J o o k

    J o o k Win your battles before they’ve even been fought.

    Joined:
    Mar 1, 1999
    Messages:
    71,506
    She did seem kinda sketch even when we was chatting with her like she was preoccupied or something.

    You got pics of her though? :drakecheese:
    test
  10. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Damn y'all left a handsome young G outta that group text.

    I would'a had shorty visiting Chicago in a WEEK!

    :hoffagrin:

    @The_K3 down to co-host?
    test
  11. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    i went to school for that shit just never showed up
    i could give it a whirl
    • +Rep +Rep x 1
    test
  12. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    Let's cook. @Blackanese ?
    test
  13. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    Yea she ain't about that life, I thought we sent pics via pm? Ima send u het IG
    test
  14. Sin Skywalker

    Sin Skywalker #184 Gladiator.

    Joined:
    Dec 8, 1999
    Messages:
    15,226
    He probably talking about pics without clothes, b. :funny:
    test
  15. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    So you up to host with me Thursday?
    test
  16. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906
    Lmaooooooo @J o o k has her number he should sweet talk her into sending some for all of us
    test
  17. The_K3

    The_K3 ^Secksi^

    Joined:
    Dec 30, 2005
    Messages:
    29,265
    yea man anytime i work thursday during the day so im good
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)