The Internet struck back at a stupid Caucasian girl

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Detroit, Jul 17, 2013.

  1. Bonnie B

    Bonnie B Friday's Child

    Joined:
    Mar 6, 2011
    Messages:
    1,473
    maybe not... but when casey anthony was on trial there were a good amount of black folks saying it was cuz its a white baby, and black kids get killed all the time and they never get televised... so... i guess... the media showed them
    test
  2. Chris Texas

    Chris Texas Texas Boy

    Joined:
    Sep 28, 1999
    Messages:
    2,875
    man everybody that gets murked aint makin the news...white or blk killin babies is some fuck ass shit...whoever was blk and said that hoe shit bout caseys baby is a pussy fuck em
    test
  3. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    The news can't report everything that happens I have no idea how they even pick and choose sometimes


    It's so much fucked up shit that happens in Detroit that doesn't make the news lol

    A nigga just cut up a tranny after he killed him because he was a informant like last year

    The places he scattered the dude body was random as hell
    test
  4. MyKe SeaN

    MyKe SeaN Paula Deen is my hero.

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    23,175
    LMFAO!! I never heard of Bigsby until I moved up here. They're actually killing Starbucks.
    test
  5. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    That broad is stupid man and then she plays off the job calling it just a min wage job like she wasn't happy as hell to get that trash ass job

    If you're gonna do stupid shit like this at least be in a union job where they might can save u
    test
  6. Geedorah

    Geedorah King

    Joined:
    Apr 6, 2011
    Messages:
    11,872
    Stupid European-Americans.
    test
  7. Blackanese

    Blackanese BlackaneseCantRap.com

    Joined:
    Jun 21, 2000
    Messages:
    15,906

    Lol her phone and net gon be off soon
    test
  8. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Exactly lol
    test
  9. DefKnotEmo

    DefKnotEmo G.R.G.

    Joined:
    Dec 23, 2012
    Messages:
    6,383

    They call that shit a "barista" like the cooler the job name the shittier it is.
    test
  10. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Man they make 7.25 a hour there that shits for the birds
    test
  11. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,669
    this is fucking horrible.

    [​IMG]

    [​IMG]

    these people need their fingers cut off.

    :numaan:
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)