The Grudge

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by EdJames, Nov 1, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EdJames

    EdJames I'm Ed James Bitch

    Joined:
    Sep 2, 2003
    Messages:
    2,278
    Worst film I've seen all year.

    Terrible terrible terrible plot.

    Unlike GOOD films like SAW they used the same tactic to scare you over and over again. It's like someone sat next to you saying "BOO" every five minutes. You know it's coming and after about the third time, it just doesn't shock you any more.

    No psychology behind it at all, just shock tactics.

    Do NOT go and see this film, terrible terrible terrible.

    I can't stress enough how bad I thought this film was.
    test
  2. Ben Official

    Ben Official Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2002
    Messages:
    10,657
    LMAO at someone sitting next to you saying "BOO" every five minutes.
    test
  3. 3rd Inf Soldier

    3rd Inf Soldier Bellwingah, hey! Hey!

    Joined:
    Nov 24, 2003
    Messages:
    9,244
    I liked the movie
    test
  4. M-SiZZY!!

    M-SiZZY!! Deli Beats

    Joined:
    Oct 11, 2002
    Messages:
    12,572
    Im lookin forward to this.. I guess your opinion depends on whether you like this kind of film...
    test
  5. Dj Streetsz

    Dj Streetsz New Member

    Joined:
    Jan 19, 2002
    Messages:
    6,548
    lol i keep hearin mixed reviews, my girl went n saw it twice but then my ~~~~~ saw it and said it was ass, guess im have to see it myself... Saw looks sick though
    test
  6. DJ NoNseNse

    DJ NoNseNse Nonsense Productions

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    2,322
    My girl dragged me to see to see it. The grudge is horrible. Worst movie I seen in the movie theaters since "O" came out. Plot was gay and the ending was gayer. They were tryin too hard to scare people in this movie. This movie sucks
    test
  7. illete

    illete Timothy Sinatra

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    1,788
    it wasnt bad.. i was pretty pissed cuz i went to see saw and they didnt have the shit playin.. so me and wifey and one of her girlfriends decided we would watch the grudge.. seriously.. i thought it was kind of tight for what it was.. it could have been better but as far as it not having a plot, thats kind of strange.. i was gettin way into the plot.. i thought it was setup nicely actually.. im not saying this movie will amaze you or anything.. but i didnt care droppin 20 to go see it.. still pissed saw wasnt there tho..
    test
  8. freakin mohican

    freakin mohican Ain't Gotta Be Thug

    Joined:
    Dec 5, 2001
    Messages:
    1,790
    i really didnt like the movie either. it reminded me way to much of the ring. and it didn't help having 13 year olds all over the theater freakin out at the littlest things. i wanted to smack them and then drop kick them in the forehead
    test
  9. LaWlEssMc

    LaWlEssMc ......

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    6,246
    my film tutor said it was wack as fuck
    test
  10. Charlie_Br0wn

    Charlie_Br0wn (Creative Alias Here)

    Joined:
    Sep 15, 2004
    Messages:
    1,999
    I Hate These Type Of...Supernatural Horror Movies.

    Ghosts Dont Exist So That Type Of Shit Plots Dont Scare Me...

    Thats The Difference Between The Grudge And Saw...

    Saw Is Something That Will Grab You Psychologically...Because Yeah...Its Scary But The Plot Is Believable...And Realistic. Everyone Knows Theres Psychos Out There Who Would Kill People Remorselessly.

    And Yeah...When I Watched The Grudge It Reminded Me Of The Ring Also...In The Fact That The Plot Made No Sense...

    I'd Have To Watch It Again To Understand It But I Aint Spending 13 Bucks To Watch It Again...I'll Rent It When It Comes Out On Video.

    P.S...Everyone Needs To Go See Saw...
    test
  11. noreaga

    noreaga New Member

    Joined:
    Oct 12, 2002
    Messages:
    2,482
    i tought it was ok , but wasnt to scary
    test
  12. DiZahStur

    DiZahStur Wears Orion's Belt.

    Joined:
    Aug 13, 2004
    Messages:
    4,116
    That's how Japanese Horror Movies are, they don't concentrate on the plots
    test
  13. Xorcist

    Xorcist hoodrich

    Joined:
    Jan 18, 2002
    Messages:
    1,744
    this is honestly the worst scary movie i've EVER seen

    for 1. it has no build up/tension. just random jump out scenes. you don't get any kind of suspense at ALL

    2. asian people aren't scary. how is a 5 yr old chubby asian kid meowing like a fucking cat supposed to be scary?

    3. it's just fucking garbage. jesus. honestly the audience was laughing everytime a "scary" part came on because it was so corny.

    wow, this movie was TERRIBLE.

    SAW is much better, but the acting was kinda ass. still sick tho.
    test
  14. its meta4

    its meta4 v-bucket

    Joined:
    Apr 2, 2004
    Messages:
    937
    ahahahahahaha
    test
  15. AgentLead

    AgentLead ITS ABOUT TIME IN STORES

    Joined:
    Nov 21, 1999
    Messages:
    7,482
    i agree with initial post

    this movie sucked..really really bad
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)