The face behind the beats (OFFICIAL PRODUCER PIC THREAD)

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by urban_tactics, Sep 10, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LANSTARR

    LANSTARR -[ The Sage ]-

    Joined:
    Jul 20, 2001
    Messages:
    5,649

    My nose isnt wide or long... and im 3/4th black
    test
  2. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    so its jus big?
    test
  3. WrekWon

    WrekWon WhoLacedUWithDaIllHaircut

    Joined:
    Aug 1, 2002
    Messages:
    1,702
    damn ther are sum loser ass Bitches on this site,...actually spend ther time critisizen other guys
    test
  4. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    lol@ 3/4 black

    did your parents have a 3 some? i dont understand...lmao
    test
  5. Bad Abbot

    Bad Abbot whats with this ham talk?

    Joined:
    Mar 12, 2005
    Messages:
    3,829
    pffffft...you can't be serious

    simple math equation joe
    test
  6. BoDi

    BoDi www.iambodirock.com

    Joined:
    Feb 28, 2001
    Messages:
    12,614
    omg..i laughed out loud on that one.

    ohh shit i can't breathe..

    DEAD
    test
  7. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    the simple error was for the sake of the laugh...intentional

    stop RUINING my joke dawg

    3/4 black....i guess his pops was all black and his mother was part black.......to be TECHNICALLY CORRECT for the NERDSSSSSSSS


    but judgin by that ngga skin tone of MIDNIGHT BLACK....i'm guessin the other parent was part black and part pacific islander or carribean or some shit........
    test
  8. Fro$tyTheGreat

    Fro$tyTheGreat The Head Honcho

    Joined:
    Mar 14, 2005
    Messages:
    1,102
    figures you had to be a chubby, ugly nikka for you to be the hater that you are.

    smh @ your life
    test
  9. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    lol @ u hatin on me. whats sadder is u think u know my life or me. Who r u again?
    test
  10. Skwirm

    Skwirm Soul Mechanix Beats

    Joined:
    Dec 12, 2002
    Messages:
    3,135
    test
  11. Sage

    Sage Active Member

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    1,581
    WTF. I didn't know HOV posted on here.

    Jigga keeps it real.
    test
  12. NaLedge BoRn

    NaLedge BoRn I beat urban in a battle!

    Joined:
    Dec 5, 2004
    Messages:
    819
    Drop the abused record grimmiss!!!! LMAO @ the faith hill poster..country bunkin fag
    test
  13. Xabiton

    Xabiton RM Veteran

    Joined:
    May 31, 2002
    Messages:
    17,221
    lmao hatin ass mufucka that aint my place I work there. Its the music library at the radio station they have 2 stations 1 is country one is oldies i work the oldies but all the music is kept in the same room. i know u gotta have something better to do than follow cats around on a website and hate on em
    test
  14. Jay Impol

    Jay Impol New Member

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    22
    another white guy overhere who got the guts to post his picture ;) LMAO

    [​IMG]
    test
  15. The Militant

    The Militant New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    3,229
    most gully looking white person award goes to... jay impol

    and im sorry but i would fuck new holes into faith hill given the chance...
    test
  16. Bad Abbot

    Bad Abbot whats with this ham talk?

    Joined:
    Mar 12, 2005
    Messages:
    3,829
    [​IMG]

    this guy looks like a skinny version of this porn actor on onionbooty.com
    test
  17. Jay Impol

    Jay Impol New Member

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    22
    haha, wanna rob a bank with me dawg ? [stunna]
    test
  18. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750
    ^ you got negro in you somewhere down the lines - look at your friggin hair and eyes...dont play me sucka !
    test
  19. Jay Impol

    Jay Impol New Member

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    22
    my eyes are blue dawg :p

    but maybe it's my big mouth :
    [​IMG]

    On this picture I'm eating glass to get the raw voice
    test
  20. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    its kinda suspect to be displaying above average abilities of fitting large objects in your mouth on a board fulla male producers and maybe 2 chicks that i HOPE dont have any LARGE objects connected to their bodies except a big ass and/or titties........
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)