'The Corner'

Discussion in 'The Alley' started by P. Chase, Nov 26, 2013.

  1. P. Chase

    P. Chase Well-Known Member

    Joined:
    Oct 11, 2013
    Messages:
    1,207
    Y'all seen or like that series?

    I seen it and think it's so ill. It's about the streets and people addicted to heroin.

    I really love to watch that type of shit I find it so interesting. I was thinking about getting the DVD of the series if I can find it.
    test
  2. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,612
    i used to watch intervention. But it was shit. I felt bad for those people and watching people train wreck their lives wasnt fun anymore so i stopped.

    same with first 48, i found it fascinating but grew tired of the sadness.
    test
  3. P. Chase

    P. Chase Well-Known Member

    Joined:
    Oct 11, 2013
    Messages:
    1,207
    Intervention I like some times but I could understand why some people don't. It is depressing. Now First 48 that's gotta be my fav show I love that show so much. What about The Corner? Have you ever watched it? You may dislike it too cuz I could see why people would consider it depressing.
    test
  4. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,612
    no its not on my channels so ive never seen it.

    im trying to avoid negative shit. Busta aint got time for them negative waves man.....
    test
  5. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,669
    this was the one loosely based on the wire, directly based off the book 'the corner'.

    was this the one with the real people of baltimore, a mini documentary?

    :numaan:
    test
  6. P. Chase

    P. Chase Well-Known Member

    Joined:
    Oct 11, 2013
    Messages:
    1,207
    I haven't seen it in a long time I'm not sure if it's about B More but it prob is. A mini documentary yeah I think so. It's real good.
    test
  7. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,669
    yep, that's the one, about west bodymore.

    it's fucking depressing as fuck, but enlightening at the same time.

    :numaan:
    test
  8. P. Chase

    P. Chase Well-Known Member

    Joined:
    Oct 11, 2013
    Messages:
    1,207
    Word I agree
    test
  9. M-theory

    M-theory Saint Esprit

    Joined:
    Jan 4, 2001
    Messages:
    38,468
    Because I know, somewhere deep down in my heart, I still love you.
    test
  10. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,669
    [​IMG]

    game over.

    :numaan:
    test
  11. Sir Bustalot

    Sir Bustalot I am Jesus

    Joined:
    Feb 3, 2002
    Messages:
    55,612
    ^^Ive seen that and they added in a big hearty laugh instead of the wailing

    worked
    test
  12. MissBreezy

    MissBreezy The God Pestilence

    Joined:
    Apr 1, 2013
    Messages:
    6,813
    I have trouble watching those kinds of shows.
    test
  13. Ignorant

    Ignorant Village Idiot

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    17,755
    Actually, The Wire was based off The Corner... it was an extension of that series... same director and writers.
    test
  14. Nu'maaN

    Nu'maaN Anu'naki, Nuqqa.

    Joined:
    Aug 27, 2005
    Messages:
    25,669
    yeh, that's what i meant, i fucked up.

    i watched the wire first, so i always end up fucking up that statement.

    :numaan:
    test
  15. Superman70

    Superman70 edited

    Joined:
    Jul 27, 2006
    Messages:
    16,116
    holy shit Busta said he watched TV
    • +Rep +Rep x 1
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)