the best white rapper

Discussion in 'Hip-Hop Central' started by i'mahustlahomie, May 24, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ANDtheMC

    ANDtheMC New Member

    Joined:
    Sep 17, 2004
    Messages:
    7,744
    Eminem's verse on 313 > Cage's entire career...

    haha... lemme stop playin'

    but Em shit's on Cage regardless... stop bringin' the same, weak ass argument cuz all you say is Cage is better than Em... meanwhile, Em has Cage beat in every aspect of rhyming and delivery and his catelogue has 3 albums that's better than Cage's best album
    test
  2. MilfHunter

    MilfHunter dear mr toliet im da shit

    Joined:
    Jan 23, 2005
    Messages:
    7,875
    there are 100s of great white rappers very few are on the same level as eminem in his prime.cage is not one of them..dont get me wrong agent orange is a classic and so is illest 4 letter word but just go listen to SSLP and MMLP u will shit ur pants!
    test
  3. ANDtheMC

    ANDtheMC New Member

    Joined:
    Sep 17, 2004
    Messages:
    7,744
    Yo, so you weren't feeling Eminem Show? Cuz I think Eminem Show is iller than Cage's albums too... I think SSLP and MMLP are classics and Eminem Show is an EXCELLENT EXCELLENT album... I think even Em's shit on 8 Mile Soundtrack was incredible
    test
  4. MilfHunter

    MilfHunter dear mr toliet im da shit

    Joined:
    Jan 23, 2005
    Messages:
    7,875
    it is i liked eminem show but too much of the rest of d12..proof and like one other d12 is good
    test
  5. Look im Gangsta

    Look im Gangsta New Member

    Joined:
    Mar 20, 2004
    Messages:
    58,433
    The Eminem Show was sick but it had ZERO replay value for me.
    test
  6. ANDtheMC

    ANDtheMC New Member

    Joined:
    Sep 17, 2004
    Messages:
    7,744
    I loved it... but I agree, there were a lotta tracks that didn't have replay value... but there were some SICK songs that I can see myself bumping 'til the day I die...

    IE: 'Til I Collapse, Say What You Say, White America, Square Dance, and Sing for the Moment (my favorite track)
    test
  7. MilfHunter

    MilfHunter dear mr toliet im da shit

    Joined:
    Jan 23, 2005
    Messages:
    7,875
    SSLP>MMLP>Eminem Show> (everything past this is SHIT) D12 world>Encore
    test
  8. ANDtheMC

    ANDtheMC New Member

    Joined:
    Sep 17, 2004
    Messages:
    7,744
    Nah man... Devil's Night was sick as fuck though.... Oh yeah, and don't forget his work on the 8 Mile Soundtrack
    test
  9. MilfHunter

    MilfHunter dear mr toliet im da shit

    Joined:
    Jan 23, 2005
    Messages:
    7,875
    oh yeah ur right i forgot those 2
    test
  10. tactics

    tactics R.I.P Kim Deliz

    Joined:
    Aug 20, 2000
    Messages:
    1,290
    eminems the best ofcourse....but lil wyte is ten times tighter than paul wall
    test
  11. MilfHunter

    MilfHunter dear mr toliet im da shit

    Joined:
    Jan 23, 2005
    Messages:
    7,875
    paul walls teeth are ugly and lil wyte is a joke.i watch his one video "i sho will"i couldnt stop laughing
    test
  12. Butch Coolidge

    Butch Coolidge New Member

    Joined:
    May 31, 2004
    Messages:
    1,673
    Lyricly: Em=Copywrite
    Delivery: Em shits on Copywrite.

    I love Copywrite and his High Exhaulted album but, face it, he's annoying sometimes...Has dope ass punchlines tho.

    Eminem's better.


    And I repeat: Hush is fuckin ill.


    Oh and by the way,Sick Misery is a joke and The Eminem Show is classic...FOR SURE.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)