the best unused rap names

Discussion in 'Emcee Hookups' started by Nick Name™, Oct 29, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roddy

    Roddy Well-Known Member

    Joined:
    Feb 4, 2003
    Messages:
    14,139
    yeah... thats my other nickname.. the extremely sdhort version of my name... roderick = Rah

    lol.. funny thing..i didnt even know that was a egyptian god's name until like 9th grade
    test
  2. J Rocca

    J Rocca New Member

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    2,844
    how many post is on that one
    test
  3. Roddy

    Roddy Well-Known Member

    Joined:
    Feb 4, 2003
    Messages:
    14,139
    teh rah one... its got like 3k...somthing around that

    i was never a big poster
    test
  4. Kaybi

    Kaybi Guest

    Crys-kee

    Mc Rapper

    Mc Hip-Hopper

    Sir Tokealot

    TongueFlipper

    Don Thugleone
    test
  5. J Rocca

    J Rocca New Member

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    2,844
    lol at the don one
    test
  6. Stuart Minkis

    Stuart Minkis New Member

    Joined:
    Nov 26, 2000
    Messages:
    11,539
    can u rep or PM me the pass too Rah?
    test
  7. J Rocca

    J Rocca New Member

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    2,844
    naw it's mine
    test
  8. Stuart Minkis

    Stuart Minkis New Member

    Joined:
    Nov 26, 2000
    Messages:
    11,539
    can u rep or PM me the pass?
    test
  9. Stuart Minkis

    Stuart Minkis New Member

    Joined:
    Nov 26, 2000
    Messages:
    11,539
    TypeFlows: yo
    JRoccyaworld: yeah
    TypeFlows: u got the Username, Rah?
    JRoccyaworld: depends on who you are
    TypeFlows: -PrEcYsE-
    JRoccyaworld: ohhh...naw i was just fucking with you
    TypeFlows: lmfao...ok
    JRoccyaworld: lol....i want it though


    whoever has the fuken name pm me pass or rep me

    LMFAO.
    test
  10. J Rocca

    J Rocca New Member

    Joined:
    Aug 30, 2003
    Messages:
    2,844
    no i want the name...i got 5 points
    test
  11. Roddy

    Roddy Well-Known Member

    Joined:
    Feb 4, 2003
    Messages:
    14,139
    wiat... give me a sec...i gotta change all the original information.. im not quite sure what giving up my name .. waht type fo info you get... give me till tommorow
    test
  12. Stuart Minkis

    Stuart Minkis New Member

    Joined:
    Nov 26, 2000
    Messages:
    11,539
    c'mon man...i betted someone my na,e...if i dont give him it now he'll ban me

    He a MOD.

    hell tell jeff...ill edit all the stuff

    ill give u 6 pts too.... IIIght?
    test
  13. Roddy

    Roddy Well-Known Member

    Joined:
    Feb 4, 2003
    Messages:
    14,139
    deal...look in the other thread you made for me
    test
  14. RAh

    RAh oh fuck i'm sexy

    Joined:
    Oct 3, 2000
    Messages:
    4,761
    forget it u donated allready hahaha...
    test
  15. Nick Name™

    Nick Name™ SERTIFYDE WORLDWIDE

    Joined:
    Jan 8, 2003
    Messages:
    3,167
    dilemma
    oddisee
    graffiks
    what do you think of those?
    shit im no good at pickin names

    can someone gimme some more sick names..=}
    test
  16. RAh

    RAh oh fuck i'm sexy

    Joined:
    Oct 3, 2000
    Messages:
    4,761
    i like grafikz

    lemme think off more.
    test
  17. RAh

    RAh oh fuck i'm sexy

    Joined:
    Oct 3, 2000
    Messages:
    4,761
    Emancipation
    Bloodrage
    Clockwize
    Clockwork
    test
  18. Nick Name™

    Nick Name™ SERTIFYDE WORLDWIDE

    Joined:
    Jan 8, 2003
    Messages:
    3,167
    ooooooo...

    you makin it look too easy RAh lol
    test
  19. RAh

    RAh oh fuck i'm sexy

    Joined:
    Oct 3, 2000
    Messages:
    4,761
    Proclamation
    Predominant(was my name but dont use it no more)
    Parametik
    Starbuxx
    Ass Crack
    Pimplord
    Gaylord
    Druglord
    Guatamala
    BolMan
    Statistik Kid
    FatDeadMan
    Quote
    Syllabyll
    Manchester
    BloodDestort
    GodLeftRight
    ManUpDown
    KoolNoYes

    i thawt off all these names under a minute.
    test
  20. Spittin Sicness

    Spittin Sicness Most fuckin hated....

    Joined:
    Oct 29, 2004
    Messages:
    73
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)