The 3 Dudes `Vs.` The Apocalypse

Discussion in 'Emcee Battle Area' started by Reflexx, Oct 22, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yung Impression

    Yung Impression RBL Finest'.....

    Joined:
    Sep 18, 2004
    Messages:
    1,208
    let the voting begin
    test
  2. Kaotic33

    Kaotic33 Owns You

    Joined:
    Jul 24, 2004
    Messages:
    3,585
    that was past the due date and the wait wasnt even worthwhile that was plain terrible and just cuz xpoet didnt show doesnt mean you can disregard my post at him. i win automatically due to no show.
    test
  3. Yung Impression

    Yung Impression RBL Finest'.....

    Joined:
    Sep 18, 2004
    Messages:
    1,208
    you a pussy yo^^^
    test
  4. Yung Impression

    Yung Impression RBL Finest'.....

    Joined:
    Sep 18, 2004
    Messages:
    1,208
    if ya scared let that be a no show then if ya think my verse is wack then let the voting start so u can back ya shit up
    test
  5. Kaotic33

    Kaotic33 Owns You

    Joined:
    Jul 24, 2004
    Messages:
    3,585
    you cant just ignore my verse cuz ur crew member is a pussy and didnt show up thats not my fault so let the voting begin...

    the standings so far are like this...

    (W) Kaotic vs (L) Xpoet

    Illusion vs Kilgore

    Reflexx vs Yung Impression

    The 3 Dudes = 1/3 Wins
    Apocalypse = 0/3 Wins
    test
  6. Yung Impression

    Yung Impression RBL Finest'.....

    Joined:
    Sep 18, 2004
    Messages:
    1,208
    test
  7. Yung Impression

    Yung Impression RBL Finest'.....

    Joined:
    Sep 18, 2004
    Messages:
    1,208
    test
  8. Chao$ Factor

    Chao$ Factor New Member

    Joined:
    Oct 27, 2004
    Messages:
    7
    yo Reflexx...shit was tight homey.

    good wordplay, structure, delivery...
    test
  9. Reflexx

    Reflexx [insert cool thing here]

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    3,357
    Thanks Chaos. Uppin' for votes.
    test
  10. Reflexx

    Reflexx [insert cool thing here]

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    3,357
    I'm still uppin' for this shit...
    test
  11. XpOeT

    XpOeT no title needed

    Joined:
    Jun 14, 2004
    Messages:
    2,228

    no one told me about this fuckin battle............just found out..checkin in...i'll post alil later
    test
  12. XpOeT

    XpOeT no title needed

    Joined:
    Jun 14, 2004
    Messages:
    2,228
    vs kaotic

    thanks for droppin the same shit everyone does against me....

    I got kaotic on a plate, cuz i'm servin up cervix/
    This pussy is smellin like piss so you can tell that he nervous/
    i couldn't show before,so this bitch was startin to boast/
    But afta my drop,he'll shit himself and edit his post/
    if my bars was hoed out,u still couldn't pay to fuck wit my text/
    Its like this kid died at a rave, cuz coroner is bound to blame it on X/


    i half assed this.....now its time for votes
    test
  13. Kaotic33

    Kaotic33 Owns You

    Joined:
    Jul 24, 2004
    Messages:
    3,585
    ^^

    nice job makin the deadline... btw im pretty sure every1 half-assed their drops
    test
  14. Reflexx

    Reflexx [insert cool thing here]

    Joined:
    Feb 1, 2004
    Messages:
    3,357
    30 Minutes left till it's time to decorate some houses... anyways, yeah I think everyone half assed this one especially our side lol... uppin' for votes on this shit...
    test
  15. XpOeT

    XpOeT no title needed

    Joined:
    Jun 14, 2004
    Messages:
    2,228
    test
  16. XpOeT

    XpOeT no title needed

    Joined:
    Jun 14, 2004
    Messages:
    2,228
    test
  17. ThurstonKilgore

    ThurstonKilgore You bore me.

    Joined:
    Sep 22, 2004
    Messages:
    175
    This is starting to piss me off.
    test
  18. XpOeT

    XpOeT no title needed

    Joined:
    Jun 14, 2004
    Messages:
    2,228
    we should repost the same verses in three seperate threads cuz no-one is gonna read these many verses
    test
  19. Kaotic33

    Kaotic33 Owns You

    Joined:
    Jul 24, 2004
    Messages:
    3,585
    k someone do it
    test
  20. XpOeT

    XpOeT no title needed

    Joined:
    Jun 14, 2004
    Messages:
    2,228
    i repost my battle some one get on the others
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)