Tha BAY IS HERE! E-40 Tell Me When To Go Video!!

Discussion in 'Lipstick Gallery' started by jruWON, Jan 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jruWON

    jruWON New Member

    Joined:
    Nov 14, 2002
    Messages:
    532
    test
  2. GunzNButta

    GunzNButta New Member

    Joined:
    Jun 26, 2005
    Messages:
    942
    lmfao....this the shit my cousin keep tellin me bout how yall think its gonna blow that hyphy shit up....good luck havin e40 blow yall up everybody outside of cali hates him...

    and the second is WACK i couldnt even understand half his shit is this nigga serious wtf......
    test
  3. R-Tistic

    R-Tistic Your favorite DJ

    Joined:
    Feb 10, 2002
    Messages:
    4,970
    LOL, that's my shit. Beat and energy on there is dope as hell. Yeah there is a share of people inside and out of CA that hate E-40 and Keak, but they got enough support to move somethin. It definitely ain't about the lyrics or content of it.
    test
  4. doubl3

    doubl3 aka AyHay

    Joined:
    Jun 26, 2005
    Messages:
    2,053
    lmao @ the second dude, wtf ..i couldn't understand him either. .actually pissed me off
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)