Tag Tournament Rd4: 1. AOD 3-0 & Serge 3-0 vs. 2. MFB 3-0 & Copywritten 3-0

Discussion in 'RBL TOP 20' started by The Second Comming, Aug 15, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    [​IMG]


    RBL Tag Tournament Rules & Regulations.

    -Duedates-
    All Verses due Friday night 12:00am Pacific
    All Voting Due Sunday Night 12:00am Pacific
    (Voting is considered open until Mods close matches)

    -Line Limit-
    All verses must be 10 lines Per Team Mate(20 Lines A Team)
    No recycling is allowed
    No biting is allowed & will result in a DQ
    ONLY ONE PERSON WILL CHECK IN FOR THEIR TEAM
    & ONLY ONE PERSON WILL POST VERSES FOR THEIR TEAM!!

    As a team, u must pick who that person will be

    -Voting-
    No 1 line voting! It wont be counted!
    only LONELY tony: 1 line votes is ghey

    -General Rules-
    --No Extensions Whatsoever...Dont ask!
    --No editing period! if u need something changed
    aim a mod, & we'll change it for u
    --If u post a no show verse & ya opponent shows
    unexpected.. U STILL CANNOT EDIT YA VERSE
    without askin the mods.. ONLY MODS CAN EDIT!!

    --If u do edit ya verse.. it will result in a 2 vote deduction
    --Freeposting in a battle before both verses are posted
    will result in a 5 vote deduction from your own battle!
    --No bitching, crying, freeposting, swaying...GROW UP!
    --Mods are ultimate law of the land. We can & will bend
    rules to maintain the prestige of the tournament.

    -Mod AIM Contacts-
    Eyedill --- EyeDillTheReal
    strike --- Syncerity77777
    User --- only LONELY tony
    Jook --- get off the blok
    test
  2. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    in...goodluck fella's
    test
  3. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    chea....


    MFB

    Serge might as well write a verse with wack lines attached
    Cuz if u beat us u'll still lose to AOD in the finals match
    Me and u are on different levels, comparing us is nada
    I'm more concerned about battlin’ the stunt double for Eric Estrada
    This Mexican is poor as they come, there’s no money in bootleg capers
    Cuz writing love letters to Madz is the only time he works with paper
    It was a mystery whether this round u would drop
    But u shouldnt of cuz it was like Vlade Devac...just a big flop
    AOD acts hard as hell, but truly his is the softest
    And ya delivery is off, so why is ya alias The Post Office

    Copywritten

    If we did this tourney face to face, and press the fear
    I guarantee these faggots would show up in wrestling gear
    Catch a poundin pussy, watch as I make this broad fall
    As for Serge’s avy, It still don’t give this Mod Balls
    Witness someone below me, listen to these inferiors talk
    Last time they had a grip on 'LIFE' when they grabbed the cereal box
    Wanna take this tag battle, AODs pestering dudes for dirt
    But he sucks at punches and mad cause wrestling moves won’t work
    Kid is trippin, jobs is what this herb is known for givin
    He's on hardwood wherever he travels, like he plays ball for a livin
    test
  4. Mr. Professor

    Mr. Professor Angel of Death

    Joined:
    Mar 28, 2002
    Messages:
    1,534
    lol@ not giving Kaleef team an extension


    Angel of Death

    i didnt know men could have babies, its a miracle dawg
    thats what happens when fags take 'tag team' a little too far
    n!ggas always bite my rhymes, all my lyrics are free dude
    cuz if my lines were Copywritten..i woulda been scared of Kaleef too
    M, u and ur partner should switch names, before attackin serge cuz...
    he's the MuthaFuckinBitch....ur just a whore i havent heard of
    last week peeped ur bigalow line...were u planning to keep it?
    cuz its been done by more ppl, than that fuckin tranny u sleep with
    merked the best team besides us..put the wood to But and Hens
    and destroyed u with lines i KNEW werent good enough for them..


    Serge

    I ain't for shit talkin, but you know me, I like to fight..
    My guns explode, yours are more like napoleon dynamite..
    Son you messin with a legend, yeah I'm who's braggin..
    Callin yaself a street poet, then go write a fuckin haiku faggot..
    You peons ain't shit in battles and topicals, you're weak in those..
    Goddamn homos probably even cuddle while readin votes..
    And you'd love it someone had you herbs put in cells..
    The only two fruit on this earth that serge wouldn't sell..
    You ain't heroin, ya flow's weak and ya punches, pourus..
    G'head and talk smack, you're the one who sucked dick for it..


    blah...
    test
  5. GooseMan

    GooseMan Naptown's Finest

    Joined:
    May 13, 2005
    Messages:
    742
    Basically....

    it really came down to MFB and Angel of Death. The two verses that came with Serge and Copy pretty much nulled them out with the shit they dropped. Copy had 2 bars about wrestling gear and moves and such. Say it once then move on to another concept. Although I shall give you props on the Life punchline that shit was pretty decent. Serge... the Napolean Dynomite line was pretty weak. I've never peeped a verse from you, but I totally expected more. I mean step up to the plate. Your in the final eight and you drop some half assed shit. Between the other two... AOD and MFB. MFB pretty much wrapped this one up in plastic with the Divac/Flop drop. That shit was really not up to par with the rest of ya verse. Where as AOD had consistent hard punches that landed well. Plus AOD's closer was pretty fuckin' nice.

    Vote= AOD and Serge Dot T....


    Although I don't like the inadvertant vote sway at the top of the post....


    2
    test
  6. L o n e O n e

    L o n e O n e New Member

    Joined:
    Jan 9, 2002
    Messages:
    301
    MFB & Copywritten


    It was a mystery whether this round u would drop
    But u shouldnt of cuz it was like Vlade Devac...just a big flop

    Catch a poundin pussy, watch as I make this broad fall
    As for Serge’s avy, It still don’t give this Mod Balls

    Kid is trippin, jobs is what this herb is known for givin
    He's on hardwood wherever he travels, like he plays ball for a livin


    Angel & Serge

    last week peeped ur bigalow line...were u planning to keep it?
    cuz its been done by more ppl, than that fuckin tranny u sleep with
    merked the best team besides us..put the wood to But and Hens
    and destroyed u with lines i KNEW werent good enough for them..

    And you'd love it someone had you herbs put in cells..
    The only two fruit on this earth that serge wouldn't sell..
    You ain't heroin, ya flow's weak and ya punches, pourus..
    G'head and talk smack, you're the one who sucked dick for it..


    MFB & Copywritten came lackluster, though had a few lines I liked. I WILL say that I almost stopped reading at the "Life" cereal line..wtf that's played as FUCK. Anyway AoD I thought came better last round, but his craftsmanship in verse-writing is always above average. Serge obviously rushed, but the last four lines were comedy.

    In terms of quantity of quality, I'm giving the edge to AoD & Serge.

    Vote= Angel & Serge
    test
  7. J Dot C

    J Dot C 1x RBL Champion

    Joined:
    Apr 22, 2003
    Messages:
    1,299




    overall
    angel and serge win...omg @ that serge/fruit line...I literally laughed out loud readin that...fuckin hilarious...


    vote=serge/aod

    1Ne
    test
  8. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    test
  9. Worst Enemy

    Worst Enemy ex-rbl champ, so?

    Joined:
    Apr 26, 2001
    Messages:
    5,411
    Serge beat copywritten.

    AOD & MFB were damn near tied.

    its a team event.

    vote: AOD & Serge.
    MFB, blame copywritten for that wack shit he dropped.
    test
  10. kaLeeF

    kaLeeF me and weed go waaay back

    Joined:
    Oct 6, 2000
    Messages:
    19,479
    aaaaaaaahahahaha..raped
    test
  11. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818
    4-0 u guys.....

    uppin for more votes....(more like constructive criticism)
    test
  12. Copywritten

    Copywritten Copy Me

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Messages:
    1,616
    lickmyballs, i didn't have time to write this week..MFB dropped that shit just so we could show.
    test
  13. Copywritten

    Copywritten Copy Me

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Messages:
    1,616
    what round did you get out in? k peace.
    test
  14. Mr. Professor

    Mr. Professor Angel of Death

    Joined:
    Mar 28, 2002
    Messages:
    1,534
    lol fam we half ass it every week, its no big deal. just a battle
    test
  15. MFB

    MFB Ciroc Boys

    Joined:
    Feb 14, 2001
    Messages:
    34,818

    exactly....it's just a battle...goodluck next week prof
    test
  16. Copywritten

    Copywritten Copy Me

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Messages:
    1,616
    test
  17. Serge dot T

    Serge dot T Guest


    Excuses. When you get my shoe surgically removed from your ass, have it airmailed back to me.
    test
  18. Mr. Professor

    Mr. Professor Angel of Death

    Joined:
    Mar 28, 2002
    Messages:
    1,534
    lol yo copy...this the tournament, u dont gotta post votes
    test
  19. Strike

    Strike packin that metal

    Joined:
    Aug 21, 2003
    Messages:
    4,210
    serge and aod advance
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)