Tag Tournament Rd2: Infallible 1-0 & Revanon 1-0 vs. MFB 1-0 & Copywritten 1-0

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by The Second Comming, Aug 1, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    [​IMG]


    RBL Tag Tournament Rules & Regulations.

    -Duedates-
    All Verses due Friday night 12:00am Pacific
    All Voting Due Sunday Night 12:00am Pacific
    (Voting is considered open until Mods close matches)

    -Line Limit-
    All verses must be 10 lines Per Team Mate(20 Lines A Team)
    No recycling is allowed
    No biting is allowed & will result in a DQ
    ONLY ONE PERSON WILL CHECK IN FOR THEIR TEAM
    & ONLY ONE PERSON WILL POST VERSES FOR THEIR TEAM!!

    As a team, u must pick who that person will be

    -Voting-
    No 1 line voting! It wont be counted!
    only LONELY tony: 1 line votes is ghey
    only tournament participants can vote

    -General Rules-
    --No Extensions Whatsoever...Dont ask!
    --No editing period! if u need something changed
    aim a mod, & we'll change it for u
    --If u post a no show verse & ya opponent shows
    unexpected.. U STILL CANNOT EDIT YA VERSE
    without askin the mods.. ONLY MODS CAN EDIT!!

    --If u do edit ya verse.. it will result in a 2 vote deduction
    --Freeposting in a battle before both verses are posted
    will result in a 5 vote deduction from your own battle!
    --No bitching, crying, freeposting, swaying...GROW UP!
    --Mods are ultimate law of the land. We can & will bend
    rules to maintain the prestige of the tournament.

    -Mod AIM Contacts-
    Eyedill --- EyeDillTheReal
    strike --- Syncerity77777
    User --- only LONELY tony
    test
  2. Revanon

    Revanon Comeback of the Year.

    Joined:
    Nov 25, 1999
    Messages:
    10,687
    Team Legend here.

    Rev signing up for the team....Infallible will drop for the team.
    test
  3. Copywritten

    Copywritten Copy Me

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Messages:
    1,616
    Signing in. Good luck to both of ya.
    test
  4. Copywritten

    Copywritten Copy Me

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Messages:
    1,616
    MFB:

    Rev don't want his business known, he stays in the closet
    & watches me fuck his girl like R. Kelly.. just to applause it
    u lost it, ya not impressin me, ya text is weak, i suggest u leave
    but since ya so fake.. u can stay & mod the wrestlin league
    ^^ that's what jeff told 'em.. text god? plz.. i'ma force
    i take kids out quicker than ya ex.. after wife divorced
    rev don't want it & of course.. infallible won't fill his spot
    he gets caught in a rundown more than the rock & sean william scott
    ya ill & hot? yeah right.. & Revanon? ya not likely to win
    since u been in 20 battles this week & lost in 90 percent

    Copy:

    we in the drivers seat, & they under the wheels n' dead
    puttin the petal to the metal--is the only time i'm feelin 'rev'
    Round 2 ain't gonna be close, let the fags win? never
    in this match..
    the only way Inf-inite is if we battlin' forever
    past 30 years old in the game is some old man shit, i'll take a stand bitch
    before rev is online typin verses & tellin stories to his grandkids
    ya ready? fine, i wreck ya petty mind with a steady rhyme
    but Dill yo, we gotta get an age limit or suhttin..
    cuz look! the average age on Team Geezer is Twenty nine
    after this battle ya'll will 'make up' & unveil your skirts too
    the first time i heard'a infallible, was on a l'oreal commercial
    ya'll battles are poor as fuck, revs washed up and inf's a clown
    both livin in the gutta but..
    i'll tear rev-enue asshole so bad, it'll bring his yearly income down
    test
  5. Revanon

    Revanon Comeback of the Year.

    Joined:
    Nov 25, 1999
    Messages:
    10,687
    Revanon

    Whoever said these cats will beat us with original lines was prob’ly kiddin’
    Had to change my name to “don’t bite my shit” the way this bitch “copy’s” writtens
    I’ll drop this victim, there’s nothing they can do to prepare
    Make em a slave to the rhythm’ and beat em with the legs of musical chairs
    Rev’s too true to be scar’d…a legend from out of the past
    MFB’s pussy, and Copy’s the one who let that ‘cat’ out the bag
    This ain’t wrestlin’ but I’d make these homo’s tap like phone lines
    So predictable, I’m sure you’ll bust out a Rev is too old line
    Inf and Rev advance to the third, now why isn’t that surprising
    Ya reign on the top was short. Like Rapmusic advertising

    Infallible

    They say third’ times the charm…for you that’s a tad much
    That saying doesn’t apply to you….try 7 years of bad luck
    No showings not our style…Inf and Rev advances
    However, you not postin in this match…could of helped your chances
    Your bracket in the second round ….was merely space to fill
    Thought Copy could produce anything…sad it can’t replace the skill
    Don’t need ‘Dark Water” previews to see you’re scared to post
    Told MFB I was gonna strip him of the title…nicca like “where’s the pole’
    No adam’s ³³³³³ present….you can tell they bitches
    The closet these cats come to droppin’ 10…is LA FITNESS
    test
  6. kaLeeF

    kaLeeF me and weed go waaay back

    Joined:
    Oct 6, 2000
    Messages:
    19,479
    MFB:

    Rev don't want his business known, he stays in the closet
    & watches me fuck his girl like R. Kelly.. just to applause it
    aight
    u lost it, ya not impressin me, ya text is weak, i suggest u leave
    but since ya so fake.. u can stay & mod the wrestlin league
    haha..i like
    ^^ that's what jeff told 'em.. text god? plz.. i'ma force
    i take kids out quicker than ya ex.. after wife divorced
    aight
    rev don't want it & of course.. infallible won't fill his spot
    he gets caught in a rundown more than the rock & sean william scott
    haha
    ya ill & hot? yeah right.. & Revanon? ya not likely to win
    since u been in 20 battles this week & lost in 90 percent
    not bad

    Copy:

    we in the drivers seat, & they under the wheels n' dead
    puttin the petal to the metal--is the only time i'm feelin 'rev'
    nice
    Round 2 ain't gonna be close, let the fags win? never
    in this match..
    the only way Inf-inite is if we battlin' forever
    nah
    past 30 years old in the game is some old man shit, i'll take a stand bitch
    before rev is online typin verses & tellin stories to his grandkids heh..ok
    heh..ok
    ya ready? fine, i wreck ya petty mind with a steady rhyme
    but Dill yo, we gotta get an age limit or suhttin..
    cuz look! the average age on Team Geezer is Twenty nine
    ha
    after this battle ya'll will 'make up' & unveil your skirts too
    the first time i heard'a infallible, was on a l'oreal commercial
    nah
    ya'll battles are poor as fuck, revs washed up and inf's a clown
    both livin in the gutta but..
    i'll tear rev-enue asshole so bad, it'll bring his yearly income down
    nice

    Revanon

    Whoever said these cats will beat us with original lines was prob’ly kiddin’
    Had to change my name to “don’t bite my shit” the way this bitch “copy’s” writtens
    decent
    I’ll drop this victim, there’s nothing they can do to prepare
    Make em a slave to the rhythm’ and beat em with the legs of musical chairs
    nice
    Rev’s too true to be scar’d…a legend from out of the past
    MFB’s pussy, and Copy’s the one who let that ‘cat’ out the bag
    aiiight
    This ain’t wrestlin’ but I’d make these homo’s tap like phone lines
    So predictable, I’m sure you’ll bust out a Rev is too old line
    no
    Inf and Rev advance to the third, now why isn’t that surprising
    Ya reign on the top was short. Like Rapmusic advertising
    heh

    Infallible

    They say third’ times the charm…for you that’s a tad much
    That saying doesn’t apply to you….try 7 years of bad luck
    no
    No showings not our style…Inf and Rev advances
    However, you not postin in this match…could of helped your chances
    played concept
    Your bracket in the second round ….was merely space to fill
    Thought Copy could produce anything…sad it can’t replace the skill
    ok
    Don’t need ‘Dark Water” previews to see you’re scared to post
    Told MFB I was gonna strip him of the title…nicca like “where’s the pole’
    haha..nice
    No adam’s ³³³³³ present….you can tell they bitches
    The closet these cats come to droppin’ 10…is LA FITNESS
    ok

    vote=mfb and copy

    had an all around better verse...rev inf let ya down...ya verse was solid but it could top 2 solid verses
    test
  7. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    1-0 MFB & Copywritten

    bump
    test
  8. Super.

    Super. New Member

    Joined:
    Sep 26, 2003
    Messages:
    25,562
    u lost it, ya not impressin me, ya text is weak, i suggest u leave
    but since ya so fake.. u can stay & mod the wrestlin league
    ^^ that's what jeff told 'em.. text god? plz.. i'ma force
    i take kids out quicker than ya ex.. after wife divorced

    oh shit, lol. those 2 were nice.


    Round 2 ain't gonna be close, let the fags win? never
    in this match..
    the only way Inf-inite is if we battlin' forever
    past 30 years old in the game is some old man shit, i'll take a stand bitch
    before rev is online typin verses & tellin stories to his grandkids

    nice. both verses were consistent and they had nice lines. straight drops out of this team...hard personals.


    This ain’t wrestlin’ but I’d make these homo’s tap like phone lines
    So predictable, I’m sure you’ll bust out a Rev is too old line

    nice.


    that was it though..both werent that good but i wasnt feeling anything from inf's verse. it was too cliche, rev had some bad wording. okay verses..

    v-MFB and copy.
    they edged it with hard personals and fresher concepts, basically. rev and inf dropped some played shit, and it didnt work out.
    test
  9. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    2-0 MFB & Copywritten advance 2-0
    Infallible & Revanon lose 1-1
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)