Sur., Oneduh, Serge, Cale, USER, headless...and who else is in the 11

Discussion in 'Emcee Hookups' started by Richard Corey, Feb 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TyrantTMABM

    TyrantTMABM registered to shit on u

    Joined:
    Dec 20, 2005
    Messages:
    320
    lol @ Georgia.

    let me get this straight, we got 11 of our best guys who are gonna battle 11 of the best bboys guys?
    test
  2. TyrantTMABM

    TyrantTMABM registered to shit on u

    Joined:
    Dec 20, 2005
    Messages:
    320
    and Richard Corey are u reppin for bboys or rm?
    test
  3. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    lol.
    test
  4. Katharsis

    Katharsis Fly......Plane and Simple

    Joined:
    Aug 12, 2000
    Messages:
    1,752
    fine...im in....



    Nicholis P.


    somebody owes me......big time..
    test
  5. Oneduh

    Oneduh Guest

    ^ Yeah I got Silentt in this too. Num should be in this thread in a few minutes.

    Not lookin good for bboys
    test
  6. Mr. Skull

    Mr. Skull G.T.P.

    Joined:
    Nov 3, 2002
    Messages:
    646
    I'm down..
    test
  7. TyrantTMABM

    TyrantTMABM registered to shit on u

    Joined:
    Dec 20, 2005
    Messages:
    320

    wat u laughin about? i kno Rich was a bboy head and is now an rm head but its worth askin in my opinion
    test
  8. Katharsis

    Katharsis Fly......Plane and Simple

    Joined:
    Aug 12, 2000
    Messages:
    1,752

    why would he do that..?


    we all know what the b stands for..
    test
  9. U S E R

    U S E R NON-DOHPE.squad

    Joined:
    Oct 25, 2002
    Messages:
    9,607
    USER
    NumSkull
    Silentt
    Oneduh
    Serge
    Headless
    Demik
    Calefaction
    Sur.

    we workin on the last 2...one could be Resin if he's still down even if this shit aint for money

    the other could be franny if he's serious
    test
  10. Mets

    Mets 40 Cal. Ripken

    Joined:
    Apr 25, 2005
    Messages:
    1,031
    cool, people were saying headless wasnt in it. im glad he is ..cause thats a crazy easy win.
    test
  11. Katharsis

    Katharsis Fly......Plane and Simple

    Joined:
    Aug 12, 2000
    Messages:
    1,752
    fran!.....



    "i'll beat this geek to shambles...and defeat this man tho..
    cuz all my verse are over fran's like the english channel"


    :)
    test
  12. Serge dot T

    Serge dot T Guest

    ^^Daniel Podobed was the last person to see Waldo, so I'd chill if I were you.
    test
  13. Serge dot T

    Serge dot T Guest

    Woah, Silent L.
    test
  14. Noobie Ned

    Noobie Ned i'm noo here

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    313
    are you on the rm team?
    test
  15. Mets

    Mets 40 Cal. Ripken

    Joined:
    Apr 25, 2005
    Messages:
    1,031
    Richard Corey
    John Hensley
    Butler
    Loot = Typ0 on RM
    Dynamix
    Shake = purfeksion on RM
    Scientz
    Mets
    Classick

    thats what we got so far, then probaly Charles ..last guys a toss up between a couple.
    test
  16. Georgia

    Georgia New Member

    Joined:
    Jan 22, 2006
    Messages:
    313
    really cal?

    i said your name like it gave me clout?


    you niggas are on something, on some real shit




    this is exactly what im talkin bout when i say you geeks take this shit too serious
    test
  17. john hensley

    john hensley 7xRBL

    Joined:
    Mar 21, 2004
    Messages:
    1,933
    you guys are all warrior princesses, and if you don't shut the fuck up, hell will be brought. brought hard too. as hard as you fucking pansies want it. you fucking sons of bitches, rot in the fiery oil pit!
    test
  18. Katharsis

    Katharsis Fly......Plane and Simple

    Joined:
    Aug 12, 2000
    Messages:
    1,752

    you just raised the threshold for gay....


    lilrhyminghood just moved from flamer to "a little metro"

    congratz on your advancements in gay culture
    test
  19. Georgia

    Georgia New Member

    Joined:
    Jan 22, 2006
    Messages:
    313
    i cant believe killa blaze, of all people, would jump on the bandwagon




    and mets be talkin like he somebody, the fuck is a mets

    atleast when i did take this shit a little more serious i was legendary status and i beat legendary heads
    test
  20. Banned Name

    Banned Name Rebel From The Waist Down

    Joined:
    Jan 28, 2003
    Messages:
    1,037
    lmao....
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)