Sore Throats

Discussion in '420Lounge' started by ~Eloquent, May 17, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ~Eloquent

    ~Eloquent Narcissistic....

    Joined:
    Feb 20, 2003
    Messages:
    4,076
    do any of you that smoke alot get sore throats periodically...?
    i do...
    test
  2. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    I can't say I ever have. I might have when I first started smoking it... but I already forgot if I did or not.
    test
  3. ~Eloquent

    ~Eloquent Narcissistic....

    Joined:
    Feb 20, 2003
    Messages:
    4,076
    i cant say i really got them when i first started...
    ive only noticed it like maybe a year ago...
    test
  4. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    I haven't noticed it, yet. I've been smoking for 11 years too.
    test
  5. Full-Clipz

    Full-Clipz Dominican nikka

    Joined:
    Nov 30, 2003
    Messages:
    3,758
    the herb soothes my tonsils
    test
  6. ~Eloquent

    ~Eloquent Narcissistic....

    Joined:
    Feb 20, 2003
    Messages:
    4,076
    well im serious sometimes the herb really does soothe my throat...
    my sore throats are probaly from getting into a habit of takin to many hard pulls
    test
  7. Jim ManyCricket

    Jim ManyCricket SikSika Nation

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    878
    yeah quit suckin on that shiit like its a penis.
    test
  8. GameZ

    GameZ New Member

    Joined:
    Oct 11, 2003
    Messages:
    202
    Yeah i remember .. i just started like 3 years ago and i remember in that time sometimes my throat would hurt but it will go over Bless
    test
  9. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    anybody get bloody noses from smokin?
    test
  10. Jim ManyCricket

    Jim ManyCricket SikSika Nation

    Joined:
    Jan 25, 2004
    Messages:
    878
    i get no ill side effects besides projectile vomiting and explosive diahrea.....

    huh?

    OHHHHHHHhhhhh this is about smokin weeeeeeed, yeah, never mind.
    test
  11. ~Eloquent

    ~Eloquent Narcissistic....

    Joined:
    Feb 20, 2003
    Messages:
    4,076
    "suckin" is what was on Your mind
    test
  12. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    I did when I first started.
    test
  13. Zarbon Spitwell

    Zarbon Spitwell Dahnamics

    Joined:
    May 17, 1999
    Messages:
    3,882
    what sucks is smoking when u gota a cold
    test
  14. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    I never did when I first started.
    But now it seems like after everytime I smoke, the next day I get one.

    it's weird.
    test
  15. Complete Chaos

    Complete Chaos I'm Drugs.

    Joined:
    Nov 2, 2001
    Messages:
    48,477
    You should keep your finger outta there.
    test
  16. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    nah, I don't pick my nose or nothin.
    It's just like the next day after smokin I get these nose conjestions and shit.
    Then like a day after that, my nose'll start bleeding out of nowhere.
    test
  17. GarciaVega

    GarciaVega Razor Ramon

    Joined:
    Nov 21, 2003
    Messages:
    9,066
    hell yeah

    and the occasional sinus infection

    whenever im binging or using harsh blunts... If you smoke a lot its gonna happe..especially if you got allergies and shit


    tips to prevent :

    Give up cigarrets if you smoke them.... the combo of both is what used to make me sick till I gave it up

    Healthy Diet

    Take Vitamins

    Smoke Better Grade Weed......Earthy bush is harsher on the throat

    Cut down on the paper you use... Whatever you use man, I tell people cut that shit down.. When you use the whole dutch, backwood, or whatever you use its paper and chemicals.. the less the better.. cut them shits down to size..
    test
  18. The Second Comming

    The Second Comming you aint poison!!!

    Joined:
    Aug 22, 2000
    Messages:
    26,171
    yea, I do got allergies.

    thx for the advice man :thumb:
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)