So I choked vs biscuit

Discussion in 'Bodybag!: The BVA Hall of Shame' started by D-Lor, Apr 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dunk

    Dunk FROG JUMP LEAP

    Joined:
    Jan 22, 2011
    Messages:
    4,927
    If only this could be equated to a mutual interest that all of us on this forum share. Ah, dang it.
    test
  2. D-Lor

    D-Lor Well-Known Member

    Joined:
    Mar 30, 2004
    Messages:
    5,754
    The whole argument is that the interest is NOT mutual. Some poeple want to see battles for the artistry, the rapping and the bars.

    Some poeple want to watch for the beef, the embarrassment and the drama.

    The second group are a bunch of bitches to me tbh. It reminds me of some US magazine ish.
    test
  3. Tradish

    Tradish illest alive

    Joined:
    Feb 14, 2009
    Messages:
    3,923
    at this point it is a show. nothing is going on, nobody is arguing anything valid anymore and we just going through the motions of a 'flame war' and need eg to make the cypher complete.
    test
  4. D-Lor

    D-Lor Well-Known Member

    Joined:
    Mar 30, 2004
    Messages:
    5,754
    true. this thread was great guys. lets close it up. everyone won tbh
    test
  5. Dunk

    Dunk FROG JUMP LEAP

    Joined:
    Jan 22, 2011
    Messages:
    4,927
    I'm interested in seeing all the horrendous analogies, random tangents and denial that borders on some self hatred shit that this thread will produce. If Sykull jumps in here, it's gonna get even funnier.

    I don't care about you, or any other battler, on a personal level. If I ever met you, it would go like this:

    Me: "Oh hey, you're D-Lor, right?"
    You: "Yeah"
    Me: "Cool, nice battle against _____, you had some dope shit"
    You: "Thanks man"
    Me: "Bye"

    I assume that this can be said for an overwhelming majority of the fans on this forum.
    test
  6. Tricky P

    Tricky P Well-Known Member

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    2,934
    "Be the change you want to see in the world"
    -Mahatma Ghandi

    If you really hate battling that much D-Lor then step the fuck up to the plate and bring what you think its missing

    that's all I can really say about this

    also I think most of the best battles in history have come out in the last year or two. the game is evolving there's no denying it.
    test
  7. Tradish

    Tradish illest alive

    Joined:
    Feb 14, 2009
    Messages:
    3,923
    I notice alotta battlers segregating fans, that seem like an issue onto itself. if somebody not a fan of u, they must be everything negative...they definitely dont listen to rap!

    not arguing just think things aren't that black n white.
    test
  8. tyronehouston

    tyronehouston Well-Known Member

    Joined:
    Jan 3, 2010
    Messages:
    6,019
    I've been saying this for sometime with the whitewashing of battle rap tbh. I mean the Arsonal vs Pat Stay battle is the perfect example where more people on RM thought Pat Stay won even though he had so many more cringworthy stuff and places where his rapping was horrible and he was talking like a stand up comedian against someone else who was rapping circles around him.
    test
  9. Parole Officer

    Parole Officer New Member

    Joined:
    Mar 19, 2009
    Messages:
    602
    [​IMG]

    The questions weren't for you little man. They were for the other posters in the thread who are naive enough to believe you when you say that this isn't the pinnacle of your life game.

    And judging by the amount of +REP I've gotten since I babied you an hour ago, I'd say that I'm not the only one on here who finds you to be an insufferable douchebag.
    test
  10. D-Lor

    D-Lor Well-Known Member

    Joined:
    Mar 30, 2004
    Messages:
    5,754
    lol rm is full of faggots. congrats.

    already coulda told you that
    test
  11. Ahdubeatz

    Ahdubeatz Member

    Joined:
    Oct 13, 2010
    Messages:
    214
    Biscuit kills shit tbh
    test
  12. D-Lor

    D-Lor Well-Known Member

    Joined:
    Mar 30, 2004
    Messages:
    5,754
    I'm making my case right now.
    test
  13. tyronehouston

    tyronehouston Well-Known Member

    Joined:
    Jan 3, 2010
    Messages:
    6,019
    I like Biscuit alot as well.
    test
  14. D-Lor

    D-Lor Well-Known Member

    Joined:
    Mar 30, 2004
    Messages:
    5,754
    my work here is done :)
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)