Battle Video Smack/UrlTv Presents: JC vs Chilla Jones

Discussion in 'Battle Video Archives' started by gholland, Oct 10, 2012.

?

Who Won?

  1. JC

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Chilla Jones

    0 vote(s)
    0.0%
  3. too tough to call

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. VTheGr8

    VTheGr8 Member

    Joined:
    Sep 11, 2012
    Messages:
    53
    This poll was a bad idea, the purpose of a poll is to make somebody vote when they are ready.

    the poll just ruined this lol
    test
  2. martymcfly

    martymcfly Well-Known Member

    Joined:
    Dec 5, 2010
    Messages:
    5,600
    i finally caught up reading all the comments and the FUNNIEST shit is through like 10 pages no one can still explain to uuuuuuuu what "sacrificial laminated" holds in context out of the slow it down, like how it's a double entendre and everyone's just explaining that laminated = lamb i ate it without explaining what "sacrificial laminated" is its own term other than a follow on that "see through" setup. this shit's fucking bodying me so hard right now
    test
  3. martymcfly

    martymcfly Well-Known Member

    Joined:
    Dec 5, 2010
    Messages:
    5,600
    " seth green cause i make them toys talk .. you know, robot chicken"

    nigga in the back #1: and ted too
    nigga in the back #2: nah nigga, that's a different seth
    nigga in the back #1: oh
    test
  4. Swaggatron

    Swaggatron Fuck AutotuneBots

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    3,612
    can someone explain the TImberland Nike line, i get the Timberland tree logo reference but wtf does nike has to do with chin ckecking?..
    test
  5. chuckdeezy

    chuckdeezy Member

    Joined:
    May 18, 2012
    Messages:
    231
    deaddd
    test
  6. chuckdeezy

    chuckdeezy Member

    Joined:
    May 18, 2012
    Messages:
    231
    :smackusure: you serious? nike 'check'
    test
  7. Swaggatron

    Swaggatron Fuck AutotuneBots

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    3,612
    yeah i'm dead serious, Nike's slogan is just do it or sum shit like that wtf does check has to do with Nike?..
    test
  8. Swaggatron

    Swaggatron Fuck AutotuneBots

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    3,612
    Even google doesnt see the relation between 'check' and nike
    test
  9. chuckdeezy

    chuckdeezy Member

    Joined:
    May 18, 2012
    Messages:
    231
    [​IMG]

    :ihadadream:
    test
  10. Swaggatron

    Swaggatron Fuck AutotuneBots

    Joined:
    Sep 20, 2009
    Messages:
    3,612
    o ok so the nike logo is supposed to be a 'check' mark hahahahahah aaaaight bruh thnx
    test
  11. Whiz_Kid

    Whiz_Kid Registered User™

    Joined:
    Sep 4, 2003
    Messages:
    12,814
    Lmao

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
    test
  12. haze skunk

    haze skunk Member

    Joined:
    Oct 12, 2011
    Messages:
    3,816
    [​IMG]

    lol

    damn bruh you're slow lol
    test
  13. uuuuuuuuu

    uuuuuuuuu DOUG MUNNIE ~EZmunnieCLIQ

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    5,699
    LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL who made that comic lmfaoo

    we need wayyy more battle rap comics
    test
  14. chuckdeezy

    chuckdeezy Member

    Joined:
    May 18, 2012
    Messages:
    231
    :lux1: This tbh
    test
  15. D.Blacksmith

    D.Blacksmith Free

    Joined:
    Feb 11, 2009
    Messages:
    811
    "That bitch kick back like its chillin wit em"

    Good lord.
    test
  16. haze skunk

    haze skunk Member

    Joined:
    Oct 12, 2011
    Messages:
    3,816
    I don't know smack posted it on instagram
    test
  17. BarZ.

    BarZ. Over Everything

    Joined:
    Jan 24, 2012
    Messages:
    253
    :lux1:
    test
  18. WillyStPaul

    WillyStPaul New Member

    Joined:
    Jul 24, 2012
    Messages:
    2,507
    take back everything I said... just watched this battle again... high... dam jc is the truth... easily better than loaded lux, yung ill, or any other similar types.... this dude jc is insane for that rd 3
    test
  19. SE13LDN

    SE13LDN Member

    Joined:
    Mar 3, 2012
    Messages:
    669
    smh at this going over your head
    test
  20. martymcfly

    martymcfly Well-Known Member

    Joined:
    Dec 5, 2010
    Messages:
    5,600
    nike logo's a whoosh, that's what i said/and i guess that line just whooshed by your head #mischiefquoter
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)