Sinister Sam vs. Lyrical Casper

Discussion in 'Emcee Battle Area' started by Sinister Sam, Aug 26, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sinister Sam

    Sinister Sam Knowledge iZ Power

    Joined:
    Aug 19, 2005
    Messages:
    140
    Ten Bars to 16 Bars

    First to 5

    Due Asap

    You Go First.

    -------------------------------------------------------------------

    Peace God
    test
  2. ghetto_Yardie

    ghetto_Yardie New Member

    Joined:
    Aug 26, 2005
    Messages:
    5
    too simple yo
    test
  3. Sinister Sam

    Sinister Sam Knowledge iZ Power

    Joined:
    Aug 19, 2005
    Messages:
    140
    Mind your Bizness Homie


    I'll Call on you next dont worry, Yardie Mon
    test
  4. Sinister Sam

    Sinister Sam Knowledge iZ Power

    Joined:
    Aug 19, 2005
    Messages:
    140
    Yo L.C. you walkin through walls again???? get in the ring son.
    test
  5. Sinister Sam

    Sinister Sam Knowledge iZ Power

    Joined:
    Aug 19, 2005
    Messages:
    140
    iight fuck it...amma lace this no show nicca

    Lyrical Casper?!?! / Is that another way of saying, PITIFUL RAPPER? /
    I’ll do PHYSICAL damage to this LYRICAL ACTOR!/
    You’ll Get Plastered,/
    Faster then - you can say - BOO! - You BASTARD/
    True, I can’t see you but I Feel your PAIN/ *
    You’d Prolly do a better job wRAPPIN’ CANDY CANES/
    You speak of - death and gats - in your Raps at most /
    How you make a fuckin’ Gangsta’ out of Friendly Ghosts? /
    I got Plenty of Jokes, but its HIGHLY LIKELY
    I’ll beat you BACK from the dead if u LYRICALLY FIGHT ME /
    Stay safe where you are - under-NEATH WHITE SHEETs /

    * Cuz underneath his Rap Name it says ‘U cant C me But U feel Me’
    test
  6. LyrikalCasper

    LyrikalCasper UCantC me But U feel Me

    Joined:
    Jul 8, 2005
    Messages:
    268
    ni@@a for 1 i didnt know that this bullshit was up here until now ....
    i'll drop after i eat
    test
  7. Sinister Sam

    Sinister Sam Knowledge iZ Power

    Joined:
    Aug 19, 2005
    Messages:
    140
    test
  8. Dr.Mic

    Dr.Mic What da problem is?

    Joined:
    Feb 25, 2005
    Messages:
    1,409
    L.C. scared to battel dosnt metter if u didnt know now u know so get batteling and sisnister sam dont forget our battel u havent replied yet
    test
  9. ToTwoToo

    ToTwoToo -DopeNess-

    Joined:
    Aug 24, 2005
    Messages:
    154
    lmfao, that verse was weak as fuck.
    test
  10. LyrikalCasper

    LyrikalCasper UCantC me But U feel Me

    Joined:
    Jul 8, 2005
    Messages:
    268
    okay for all the cock buffers out there {Dr.Mic} aint nobody scared... i havent even been home all wknd fucca and to two too said it correctly duke's verse was ass....
    test
  11. LyrikalCasper

    LyrikalCasper UCantC me But U feel Me

    Joined:
    Jul 8, 2005
    Messages:
    268
    aight aight..... quick keyed ish'

    If knowledge iz power then yo's weak as fuck*
    R. Jeremy must of got a hold of Sams head cause his thoughts is fucked
    I got marksman aim so nig'@ duck, Ill bust your brain wide open like the legs of a slut
    Nig' what? you need dolla's for recycling so many bars
    Sorry.... now dudes red in the face, like his faggot avatar*
    Is it from cock slaps and dick blowin
    Dont matter your rhymes are unwanted like a girl thats still hoing
    Its physical abuse when I attack these keys
    I stomp Mc's Sam a be real aquainted wit my timberland trees
    Man pick your face up, so you can breath
    Cause your heads always below guys knees like long white tees
    So run run now and tell your crew that I crush shit
    After this battle your face ah match your icon cause youll be looking disgusted
    Next time smack yourself for tryin to pull these stunts
    My line are bullets you'll get left wet like porno cunts
    Running out of things to say about this scrub ass cat
    i dont know who the hell pumped dude up like a hand pump jack
    but i'll put his ass back on the start line just to put him back on track
    Another case closed and murder was the answer
    Had to cut his words short like hes dying of lung cancer....



    keystyle shit your not worthy of written.... Neva call me a no show

    * under his name
    * his icon
    test
  12. LyrikalCasper

    LyrikalCasper UCantC me But U feel Me

    Joined:
    Jul 8, 2005
    Messages:
    268
    bouncin up....
    test
  13. Dr.Mic

    Dr.Mic What da problem is?

    Joined:
    Feb 25, 2005
    Messages:
    1,409
    good shit ^^^^^
    test
  14. Who? ClayFac3

    Who? ClayFac3 PLUMERZ CRAK

    Joined:
    Aug 14, 2005
    Messages:
    738
    4th battle ive voted on and once again i must say you were both WACK!!!

    s.s

    You speak of - death and gats - in your Raps at most /
    How you make a fuckin’ Gangsta’ out of Friendly Ghosts? /

    cant deny it.... shit was actually pretty cool... best line of the battle if you ask me....

    You’d Prolly do a better job wRAPPIN’ CANDY CANES/

    lol... sounds played.... sounds like i heard that somewhere before.... i unno tho not bad on the creativity part if u didnt bite that lol.... pretty coo actually rest of your shit was blahhh... especially the final three lines... needa get alotttt more creative n maybe you could add a bit more wordplay... n work on ya meta's....

    l.c.

    R. Jeremy must of got a hold of Sams head cause his thoughts is fucked
    I got marksman aim so nig'@ duck, Ill bust your brain wide open like the legs of a slut

    r.j line wasnt bad.... pretty cool....
    second line was actually a pretty nice punch.... reminded me of somethin id hear in a real life battle

    dude the rest of your shit was also blahhhh real blaahhhh... most avatar lines are played... urs was semi/aight.... pretty much no meta's whatsoever.... also too needa work more on your wordplay n creativity and hittin more direct outta all ur shit u only had two good lines....

    yo casper that bust yo brain wide open line was tight... but the gangsta outta friendly ghosts was more suitable for the occasion i guess LOLOLOLLLL..... i mean all in all youd have to say this was a close weak battle... 2 lines vs 2 lines for the most part lol.... so to break the tie the wrappin candy canes line makes it 3-2 lolllll so my vote is goin to....

    sinister sam..

    weak battle fellaz... weak wack battle
    test
  15. Sinister Sam

    Sinister Sam Knowledge iZ Power

    Joined:
    Aug 19, 2005
    Messages:
    140
    1-0

    More Votes.
    test
  16. Sinister Sam

    Sinister Sam Knowledge iZ Power

    Joined:
    Aug 19, 2005
    Messages:
    140
    Dude casper you not even battle rappin...the type of shit you saying, can be said TO ANYONE...battling is about doing research on me and gettin at me personally. if you wanna get generic i can spit infinite.
    test
  17. LyrikalCasper

    LyrikalCasper UCantC me But U feel Me

    Joined:
    Jul 8, 2005
    Messages:
    268
    lmao.... haha you cats kill me with this shit man 4real your whole damn verse was played and concepts of all the peeps ive already battle on here , ive heard um all find some new material cause ive seen it all b4 ...and what do you mean its not personal i attacked your whole ish? Just cause i wasnt like Sinister Sam , will get sacraficed like a lamb,and shot in the head wit a gun the size of mini-cams.... That shit is garbage thats the prob on here everybody writes the same fuccin style try some new tech's , but your verse i think thats been used on me in every battle except like 1 of your lines lol.....
    test
  18. Sinister Sam

    Sinister Sam Knowledge iZ Power

    Joined:
    Aug 19, 2005
    Messages:
    140
    once again....

    you are a CORN BALL.
    test
  19. LyrikalCasper

    LyrikalCasper UCantC me But U feel Me

    Joined:
    Jul 8, 2005
    Messages:
    268
    aight wtfe.... stop flooding bumpin up
    test
  20. C.Thriller

    C.Thriller The boy

    Joined:
    May 9, 2005
    Messages:
    218
    casper gets my vote
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)