since everyone ESPN lists is TERRIBLE, what is your top 5 QBs all time

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by stovetop shawty, Jan 21, 2014.

  1. Delinquent

    Delinquent lol

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    21,741
    Nope. Colts are the only out of town team I've ever been a fan of. I've been a fan of them since I was a little kid, and I'm no bandwagon jumper, so I've always remained a fan. We still had Harbaugh when I became a fan.

    I don't follow any other team sports. I used to follow basketball and was always a Clippers fan, but don't really follow it anymore, tbh.
    • -Rep -Rep x 1
    • +Rep +Rep x 1
    test
  2. Mr. Truth

    Mr. Truth Well-Known Member

    Joined:
    Feb 26, 1999
    Messages:
    56,715
    I'm the same way. Used to love baseball but I can't bring myself to cheer for the fucking mariners anymore.

    the off season is a dark ass time

    i need a hobby
    test
  3. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,756

    no need to explain urself, was a simple ?

    @Mr. Truth i bet u miss the sonics huh
    test
  4. Delinquent

    Delinquent lol

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    21,741
    [​IMG]
    • -Rep -Rep x 1
    test
  5. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,756
    :eek: how u find my bitch pics???

    [​IMG]
    test
  6. Delinquent

    Delinquent lol

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    21,741
    Hacks.
    • -Rep -Rep x 1
    test
  7. Delinquent

    Delinquent lol

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    21,741
    • -Rep -Rep x 1
    test
  8. murderah

    murderah aka yayo ︻╦╤───

    Joined:
    Jan 8, 2005
    Messages:
    2,620
    :funny:
    • -Rep -Rep x 1
    test
  9. Mr. Truth

    Mr. Truth Well-Known Member

    Joined:
    Feb 26, 1999
    Messages:
    56,715
    @quotive i wont even consider watching the NBA til the sonics are back

    we got screwed
    test
  10. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    wow:allbad:
    • +Rep +Rep x 1
    test
  11. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    THANK YOU

    stfu about defenses

    IF THATS THE CASE WHO THE FUCK HAS FAVRE HAD!!

    DONALD REGULAR ASS DRIVER?
    test
  12. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    yo i hope you die tonight

    youre so fucking stupid

    demarius thomas was a first round pcik everyone knew was good

    eric decker was well known coming out of college and has a lot of talent, hes the 3rd best white WR in nfl

    wes welker should go to the hall of fame adn i knew he was sick even in miami

    julius thomas emerged, thats it

    manning alwasy had the best WR around him, reggie wayne has hall of fame numbers and marvin harrison is a top 5 WR ever imo
    • +Rep +Rep x 1
    test
  13. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    nigga he loses al the time in the first round
    • +Rep +Rep x 1
    test
  14. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    @Tacky Jones because elways is went to 3 superbowls by hisself

    won 2 when he had a little bit of help

    joe was on the best team ever, put elway on the team he wins 4-5
    • +Rep +Rep x 1
    test
  15. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    LIKE I SAID WHO HAS FAVRE OR ELWAY EVER HAD

    shannon sharpe and sterling sharpe afyhaudayfha
    • +Rep +Rep x 1
    test
  16. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    collie got hurt btw

    thank you, vulgar and yayo got wrong lists but i like their logics
    test
  17. Delinquent

    Delinquent lol

    Joined:
    Feb 28, 2009
    Messages:
    21,741
    Kiff knows the least about football. Only shit I can agree with is his stance on Elway, iah.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    test
  18. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    close thread

    GIVE BRADY MOSS AND WELKER AND HE BREAKS ALL TIME RECORDS AND GOES 16-0 SHIT THE FUCK UP GUISE

    and i hate the patriots and never rooted for them ever in my life

    that being said, tom brady is jesus in the pocket
    • +Rep +Rep x 1
    test
  19. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    my list is right, look at it again
    test
  20. stovetop shawty

    stovetop shawty half brick shawty

    Joined:
    Aug 2, 2012
    Messages:
    3,997
    anyone that says marino > favre, brady, elway, manning is a fucking lame

    marino is automatically outside top 5
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)