[SIGN-UPS] Week 35 Sign-Up Sheet

Discussion in 'Rapmusic.com Battle League' started by Quriosity, Dec 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    test
  2. -Wordplay-

    -Wordplay- New Member

    Joined:
    Dec 14, 2008
    Messages:
    332
    thats fine thx


    and for smart alix i wanted to spell my name correctly for one and for two my account was limited cuz i deleted the reply to activate acct email...so mind yo biz dickhead
    test
  3. -Wordplay-

    -Wordplay- New Member

    Joined:
    Dec 14, 2008
    Messages:
    332
    and i had one grudge with q silly kid....

    "children these days"
    test
  4. Muffffy

    Muffffy Attack of the Muff

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    3,216
    oh.my bad well q has had alot of grudge matchs..mostly against sampppl
    test
  5. headless verseman

    headless verseman JERSEY NUCCUH

    Joined:
    Oct 17, 2000
    Messages:
    17,170
    see alot of good old heads, im in.


    and i'm in for real this time.
    test
  6. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    Lol... I'll believe it when I see it.
    test
  7. Jordan Robinson

    Jordan Robinson All Game

    Joined:
    Dec 15, 2008
    Messages:
    729
    Am i Being Sign'd in ?
    test
  8. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,262
    If you say you want in...than yes.
    test
  9. Muffffy

    Muffffy Attack of the Muff

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    3,216
    arent you jaibe?

    you shouldnt have a problem

    i vouch i guess

    not saying your the best but at least ur a dedicated and u dont no show
    test
  10. headless verseman

    headless verseman JERSEY NUCCUH

    Joined:
    Oct 17, 2000
    Messages:
    17,170
    nah, im serious jai
    test
  11. HeimlicManeuveR

    HeimlicManeuveR Obstruction Of The Airway

    Joined:
    Dec 17, 2008
    Messages:
    243
    sign me in, ill have 75 posts by the time my battle starts. im new to this site but ive been around and i stay active.
    test
  12. Muffffy

    Muffffy Attack of the Muff

    Joined:
    May 15, 2004
    Messages:
    3,216
    lol dough?
    test
  13. Quriosity

    Quriosity Moderator

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    25,850
    or thesynthesis/orangecounty.
    test
  14. Zorg

    Zorg New Member

    Joined:
    Dec 18, 2008
    Messages:
    17
    ya

    sign me up 0-0
    test
  15. scenario

    scenario you need people like me

    Joined:
    Nov 21, 1999
    Messages:
    1,352
    i can vouch for Zorg. he's whiteenamel from '99
    test
  16. Xquisite

    Xquisite Guest

    Sign me out....I'm gunna be out of town for Xmas.
    test
  17. John_Dough

    John_Dough New Member

    Joined:
    Feb 16, 2001
    Messages:
    16,135
    ROFLZ...nope not on this alias for once but I do know who and its gonna be hilarious
    test
  18. Xquisite

    Xquisite Guest

    lmao @ heimlic manuever.... thats clownin
    test
  19. Smart.Alix

    Smart.Alix You LOSE! Good Day Sir!

    Joined:
    Apr 23, 2007
    Messages:
    201
    Greaaaaaaaaaaat. Why do folks keep hiding behind alias's?
    test
  20. Walter Sickert

    Walter Sickert New Member

    Joined:
    Jul 12, 2004
    Messages:
    87
    i want to sign in for week 35.
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)