showcase your talent thread

Discussion in 'Overtime: Off-Topic Discussion' started by lalaland, Jun 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dennis Choppa

    Dennis Choppa ★★★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★★★

    Joined:
    Apr 14, 2011
    Messages:
    1,680
    test
  2. Anton Chigurh

    Anton Chigurh gotmybuttlicked:6/11/2011

    Joined:
    Jun 13, 2011
    Messages:
    13
    :'(

    I thought u were my n1gga

    :'(
    test
  3. THE CRUNK GHOST

    THE CRUNK GHOST 3PEATERS

    Joined:
    Aug 12, 2010
    Messages:
    9,219
    decent talent imo
    test
  4. Dennis Choppa

    Dennis Choppa ★★★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★★★

    Joined:
    Apr 14, 2011
    Messages:
    1,680
    dead at stock photoshopping pm's involving me and when i rebuttal he begs for mercy

    smh
    test
  5. shutupngoaway

    shutupngoaway New Member

    Joined:
    May 21, 2010
    Messages:
    1,969
    choppa got bodied in this thread lame ass ninja wit a photogenic memory u metrosexual inner core of a bitch

    fall back
    test
  6. bobbaforce

    bobbaforce I don't give a nada

    Joined:
    Aug 28, 2009
    Messages:
    7,201
    cant stop listening to this
    test
  7. Dennis Choppa

    Dennis Choppa ★★★★★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★★★

    Joined:
    Apr 14, 2011
    Messages:
    1,680
    @shutupngoaway wtf u talking bout?

    bodied what i mistook photogenic for photographic? or was it becuz i did it on purpose cuz my new trolling tactic is to purposely mess up and have predicatable niggaz correct it for me

    ask bobba he knows what im talkin bout

    shutupngoaway lmao at this dude sendin me a pm yesterday asking me how to keystyle

    smh
    test
  8. BITmafakka

    BITmafakka GS palmin' the m1 garand

    Joined:
    Oct 20, 2009
    Messages:
    2,831
    I'm freakishly good at reading people (actually really handy when it comes to special stuff like kissing/fingering chicks), and making people tell me secrets for some reason.

    I can pretty much always tell when someone is lying, even if its only a text message, or even someone not answering a text.

    I also have a ridicolous memory for small, unimportant shit.


    Keep in mind this shit is irl shit, not message board type stuff.

    I write some real damn good spoken word/rap merge type shit in swedish but would never perform it.
    test
  9. SpecialOhEmPics

    SpecialOhEmPics Well-Known Member

    Joined:
    May 14, 2010
    Messages:
    3,885
    im-niglo, n carp you guys killin your things thats right cool

    i like this thread even choppa killin it with the photogenic memory


    not sure if anyone else googled it but it is 100% choppa

    Urban Dictionary: photogenic memory
    the recall of an individual who edits their own memories in order to enhance their own reputation or repress an undesirable truth.

    replace memories with threads and fake pics
    test
  10. Saddle Rattle

    Saddle Rattle Sup

    Joined:
    Jul 26, 2009
    Messages:
    4,968
    Hmmm i can type really fast, and i am / was a good handball goalie but chose candy/world of warcraft over handball.... still regret it to this day cuz thats the only thing ive been really talented at.
    test
  11. larry word

    larry word get sauced n dip

    Joined:
    Sep 7, 2010
    Messages:
    2,436
    i write bahz

    but i'd rather save em for a ~non-text-battle~ if it ever happens

    also Imma drop this here. in high school / early college I made a ton of shitty beats haha zSHARE - larryword - az remix.mp3
    test
  12. Papaddoc619

    Papaddoc619 New Member

    Joined:
    Jun 10, 2011
    Messages:
    702
    i was a pretty good football player but no video so i guess it doesnt matter. im doing this new thing so we'll see how it goes.
    test
  13. SpecialOhEmPics

    SpecialOhEmPics Well-Known Member

    Joined:
    May 14, 2010
    Messages:
    3,885
    haha im working on "your gonna wish u wuda took that fucking mirror down"

    long name but it shud be good
    test
  14. SpecialOhEmPics

    SpecialOhEmPics Well-Known Member

    Joined:
    May 14, 2010
    Messages:
    3,885

    got a mic homie? i wanna battle or collab w/ some rapmusic heads

    any particular reason why you mention every1 but me?

    is there any reason why you wouldn't like my song?
    test
  15. im-niglo

    im-niglo gimme da penis avy

    Joined:
    Jul 11, 2010
    Messages:
    1,294
    im feeling pretty left out too :(
    test
  16. DeathProof

    DeathProof Past zooted.

    Joined:
    Dec 4, 2009
    Messages:
    2,410
    I'm a talent-less dirtbag.
    test
  17. SpecialOhEmPics

    SpecialOhEmPics Well-Known Member

    Joined:
    May 14, 2010
    Messages:
    3,885


    !! lol i was just looking thru the pages before i saw this n i saw urs im like as if she likes that but not mine

    but she doesent :D
    test
  18. lalaland

    lalaland Phillip Drummond them

    Joined:
    Oct 29, 2010
    Messages:
    1,867
    I'm still browsing through everyones tbh
    I just saw sifu's juggling lol!!
    test
  19. lalaland

    lalaland Phillip Drummond them

    Joined:
    Oct 29, 2010
    Messages:
    1,867
    specialohempics,
    that chris brown rap made me laugh was it supposed to?
    I shouldn't condone in domestic abuse but that was pretty hilarious,
    the freaking slide show bodied me.

    also niglo your sketches are really nice,
    its pretty unique, and super neat i like the minimalist asthetic of it
    plain background with the sketch in the centre and your lines, and shadings were
    super clean.
    test
  20. GASP

    GASP ¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

    Joined:
    Jan 7, 2006
    Messages:
    6,127
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)