Shaft And Quotive Having A Conversation

Discussion in 'Poetry Realm' started by Cockmaster700, Oct 12, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cockmaster700

    Cockmaster700 Worst Textcee Of All Time

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    2,048
    SHAFT AND QUOTIVE HAVING A CONVERSATION

    My name is QUOTIVE and I have a motive that drives
    Verse survived the worse criticism check my archives
    Now if your background is that of a whack clown then
    We put the smack down with facts renowned attack bounds and win
    Face the scene of defeat get erased clean from the streets
    These legit hardcore threads hit retards on the forehead and feet
    Our HipHop consists of drip drops of piss so we’re strong
    Like ammonia from California that’s how we get along
    We reaching flagrant with bleaching agents so we get psycho action
    Like Michael Jackson tuck cats in with a clever-clever plan of satisfaction
    Down in never-never land with fatal attraction like Michael Douglas
    Our exact quotes are energetic like black soaps and cosmetics rub this
    On skin to soothe and smooth, this groove is magnetic like a compass
    Yo SHAFT and me manufacture funks and fracture chump’s rump
    Like tackle football we shackle and put all them in bags with junk
    Have a plot doe to hit the lotto with a legit motto like the Girl Scout
    On a world route to riches even hurl clout over ditches wear my pearls out
    When I sling bling now on the staff with SHAFT he teaches me the rap craft

    So SHAFT what up QUOTIVE? Go ahead and rap a little and float your raft
    Yeah QUOTIVE we stealth and slaughter like the depth of water we scuba dive
    On computers survive swimming with joystick, boy this sick jive
    Eating Soul Food is fun but not tube of a gun, no firearms when fighting
    Our route is broad without fraud recently writing frequently exciting
    Cats like Viagara this stuff proceed to sway like curves on a speedway
    So yall crank up don’t be a blank butt find what you need today
    Try to reach the finish line then replenish your mind don’t play
    Wine drinking will never cease, bolstered and feast on an
    Upholstered Piece in the living room listening to an unforgiving
    Tune a chart buster the art of USHER thinking and pivoting
    Used aggression got sex now with confessions complex
    Freaking a bit ole girl pregnant why she’s keeping it? I’m vexed
    This lame try explain to my girl muscle in quick nerves used slick words
    But got kicked to the curve
    test
  2. BrokenSoul8604

    BrokenSoul8604 Apparently Emotionless

    Joined:
    Sep 13, 2004
    Messages:
    705
    "But got kicked to the curve"

    i believe you meant kicked to the curb....

    constructive critisism...lol
    test
  3. Cockmaster700

    Cockmaster700 Worst Textcee Of All Time

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    2,048
    rhymes out the ass and don't get credit
    test
  4. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,756
    ....


    lol
    test
  5. ManMadeofAshes

    ManMadeofAshes *DREAMER

    Joined:
    Jun 26, 2004
    Messages:
    635
    you got your own style for sure

    not feeling this one
    test
  6. Cockmaster700

    Cockmaster700 Worst Textcee Of All Time

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    2,048
    them rhymes are there but hate is a bitch
    test
  7. Cockmaster700

    Cockmaster700 Worst Textcee Of All Time

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    2,048
    Get whack faxes about back taxes this fluid action took
    Me to Hewlett Jackson need my W2 for a satisfaction look
    Rhymes stay impressive, aggressive ready to attack
    On a CD ready track cats worried get sweaty and whack
    Need to start a campaign about these sparks and damn flames
    Drive too fast had a accident survived the crash my car frame
    And fender bent had tall fate as Allstate squared me away
    Understand could’ve been dead right? Cat ran a red light today
    Try be chief end up a guy in grief trying lie like a thief then sway
    To crime if I stay blind
    test
  8. Cockmaster700

    Cockmaster700 Worst Textcee Of All Time

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    2,048
    On a course with lyricals
    Like a list of source materials
    Consult cats and duck gatts
    Stuck at a dice game my luck not phat
    Lost money to a false dummy I toss
    Crummy dice so funny my is a cross
    To bear
    test
  9. lpoet

    lpoet POET

    Joined:
    Oct 20, 2002
    Messages:
    12,678
    yeah shaft u really brought it on this one
    test
  10. yo momma

    yo momma New Member

    Joined:
    Jun 20, 2003
    Messages:
    5,129
    fuck it, doughs MIA again

    fuck you madds this was wack
    test
  11. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,756
    ^ I agree, lol.
    test
  12. Cockmaster700

    Cockmaster700 Worst Textcee Of All Time

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    2,048
    IPOET THANKS FOR THE RESPONSE FOR REAL GOT TO KEEP ON DROPPING IT LIKE THIS

    yes we have haters and also people who didn't know that Kweli was multi-syllble rhyming lets ignore these cats for not having knowledge on behalf of the weak on the streets they both enjoyed it I guran damn tee it

    BUT THANKS TO EVERYONE THAT RESPONDED
    test
  13. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,756
    lol.. wtf son? Kweli doesn't even use multies 100% of the time, more like 40%.. lol

    Shaft, you're cool man, real cool lmao
    test
  14. Cockmaster700

    Cockmaster700 Worst Textcee Of All Time

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    2,048
    OK dawg we awight
    test
  15. Dough Jordan

    Dough Jordan Sky's No Limit Of Mine...

    Joined:
    Dec 11, 2001
    Messages:
    7,162
    only thing you need to keep dropping is plugged in electrical appliances into your bath water......
    test
  16. BrokenSoul8604

    BrokenSoul8604 Apparently Emotionless

    Joined:
    Sep 13, 2004
    Messages:
    705
    ^^^^lmao....that aint right..
    test
  17. Cockmaster700

    Cockmaster700 Worst Textcee Of All Time

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    2,048
    the best rhyme on the board right now oonly thing funny is cats talk and laugh like hyennas with broken souls but can't match the skills
    test
  18. quotive

    quotive 3

    Joined:
    Mar 15, 2004
    Messages:
    13,756
    lmao @ dough jordan

    ahaaha yo, im bout 2 die off that lmao
    test
  19. Cockmaster700

    Cockmaster700 Worst Textcee Of All Time

    Joined:
    Feb 27, 2004
    Messages:
    2,048
    All Right That Is Off The Hook Come On With The Responses
    test
  20. Dough Jordan

    Dough Jordan Sky's No Limit Of Mine...

    Joined:
    Dec 11, 2001
    Messages:
    7,162
    looks like the only positive responses in this thread are for me.....
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)