SEX!!!....Your 1st Time...do you remember?.......THINK BACK FOR A MINUTE

Discussion in 'Ladies Lounge' started by Fa$oLa, May 17, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316

    I sure as hell hope you weren't calling me a dumb fuck!! :/





    Our sex life is also great. No complaint's ;o) It ain't that bad being married, if both partner's put effort into it. I wouldn't change a damn thing :D
    test
  2. PimpetteRah!

    PimpetteRah! ehrjwhrwejkhr!

    Joined:
    Dec 25, 2004
    Messages:
    494
    ^I'm happy for you! but naw I was talking to that fool H20
    test
  3. Hidden_Poetry

    Hidden_Poetry New Member

    Joined:
    Jun 16, 2004
    Messages:
    29,316

    I'd adivce it to anyone I felt was ready and turly wanted marriage. Other wise, no I wouldn't advise it at all.

    That's a shame about arranged marrage, but that's how some culture's do it.
    test
  4. skandelous_lala

    skandelous_lala back from the dead

    Joined:
    Sep 12, 2000
    Messages:
    26,748
    I thought about all the cooler things I could be doing lol

    Losing your virginity is seriously overrated lol
    test
  5. Fa$oLa

    Fa$oLa mc like im signed already

    Joined:
    Mar 23, 2002
    Messages:
    3,704
    ^^^YEAP!!!

    i don't even remember who

    but i do remember who the BEST was, well it's between 2 girls

    one had the best coochie...shit hit me as soon as i put my thing thing in, i mean instantly

    i was scared to hit it right the whole night it felt so good, damn that was some good pussy

    the other, which i will never forget, was the biggest, wetest, softest, well you get the picture

    i whore her out though she made me quit hahaha
    had that thing walking funny, tender the next day and scared to fuck with yah boy ;-)


    1ne.

    p.s. gotta give it up to my first real girl though i ain't ever had another girl that could damn near break my dingaling in two and slow it down just right like boo
    test
  6. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TRUE!...lol
    test
  7. HughdeMann

    HughdeMann New Member

    Joined:
    May 11, 2005
    Messages:
    336
    Ah, the days when you used to be tight. I bet you're looser than a nymphomaniac prostitute now.
    test
  8. Shellyshell

    Shellyshell Addicted

    Joined:
    Sep 22, 2003
    Messages:
    39,275
    I remember tellin him that was NOT!!!! gonna fit, boy was I wrong.lol
    test
  9. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    How did you know?!?!?
    test
  10. noreaga

    noreaga New Member

    Joined:
    Oct 12, 2002
    Messages:
    2,482
    ^new and improved ladies delight ????
    test
  11. Short2003

    Short2003 AbsoluteHotness

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    22,575
    [dunno]....
    test
  12. devilkitty

    devilkitty New Member

    Joined:
    Jul 8, 2000
    Messages:
    1,700
    2003. new york city hotel - eastgate towers. didn't hurt at all....but didn't really feel anything.


    best sex i've had to date? with my current man....
    test
  13. Jai-Z

    Jai-Z Bangem, Jai

    Joined:
    Mar 8, 2005
    Messages:
    6,258
    Bwahahahahahaha
    test
  14. Fire Cracka

    Fire Cracka New Member

    Joined:
    May 14, 2005
    Messages:
    5,437
    I was around 13, with these 2 girls I knew from middle school.

    They both rubbed on me and shit... than I got hard and stuck it in the first bitch for a lil bit than i switched and put it in the second bitch but than I cummed.
    test
  15. H20_Dirty

    H20_Dirty New Member

    Joined:
    Apr 19, 1999
    Messages:
    51,880
    ^^^^^a menage?...........i guess
    test
  16. HOLLOW 55

    HOLLOW 55 You niggas cant trap here

    Joined:
    Apr 24, 2002
    Messages:
    15,908
    ^You're an angry dude.
    test
  17. H20_Dirty

    H20_Dirty New Member

    Joined:
    Apr 19, 1999
    Messages:
    51,880
    Y u say that my dude?
    test
  18. GEMiNiXtCy

    GEMiNiXtCy Caribbean Vibe

    Joined:
    Aug 14, 2000
    Messages:
    437
    my 1st time wasn't what i had hoped, and i wasn't completely ready. we didn't do it again til the following year when i was more comfortable with the whole thing.

    my best hmmm its a tie. i'll just say that both of these cats went all out, and put in some major work.
    test
  19. Predator INC

    Predator INC New Member

    Joined:
    Feb 8, 2003
    Messages:
    2,276
    Alright first of all lemme say this to all these herbs hating. yall needa respect these ladies and not act like a dumb ass if you didnt spend so much time harrasing these females on a fucking message board yall would get some pussy... annnnnnnnnnnnnnyyyyyyyway


    The best sex I ever had was with my neighbor's sister I took her virginity. she was tight but she was bleeding so we kept tryin and tryin and then it got betta and shit was dope.
    test
  20. Mr ExZ

    Mr ExZ evolved

    Joined:
    Jan 1, 2002
    Messages:
    17,374
    i think its preety overated.. i was in eighth grade goin the day before freshman year started n she was a sophmore.. me n my boy went over there wit a bottle of vodka at her crib n she had some girl friends over.. next thing i no she took me to her lil bros room n shit started jumpin off.. i remember i was thrustin all slow n shit hahahah, i had thought bout it 24 7 before i did it so i was expectin my dick to feel like it was explodin with pleasure or some shit so i was a lil dissapointed.. but i remember thinkin back later over the next couple weeks bout her moanin n shit n i thought it was sexy as hell lol..

    TO ALL THE FEMALES.. YOU WANT TO TURN YA DUDE ON.. SEXY MOANING N TALK IS THE KEY
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)