Sean G has an identity crisis.........

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by urban_tactics, Oct 9, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    this niggga urb got a change purse.
    test
  2. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    infamouz be rocking the jersey dresses..
    test
  3. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    This niggga quincy be tryin to cwalk in flip flops.
    test
  4. Mellow Madness

    Mellow Madness aKa sTaTiK

    Joined:
    Aug 21, 2002
    Messages:
    46,575
    u talkin about, throw the bows.. yet this is u.

    [​IMG]
    test
  5. MetaSin

    MetaSin I Don't Believe In You...

    Joined:
    Jan 20, 2002
    Messages:
    2,082
    Premize and Urb do be backin each other up, but that aint nearly as bad as you •••••z jumpin around gettin erections and shit in this thread because yall ain't the only ones that don't like em... Chill the fuck out, cuz most of yall bein hypocrites anyway.

    BTW i got a couple hundred on Urb v. Sean G if they throwin hands mono y mono.
    test
  6. HYPNOTIK

    HYPNOTIK Fully Loaded

    Joined:
    Nov 21, 2001
    Messages:
    80,394
    ashdjsa LMaoOooooo @ quincy
    test
  7. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    quincys the type of niggga to cop dvds from a bootlegger and ask for a reciept.
    test
  8. HeadSick

    HeadSick Ill Legitamate

    Joined:
    Feb 21, 2005
    Messages:
    356
    All You Lame Fucks Need To Do Somethig Real Quick.....

    Obviously Making Music Isnt Working For You Cuz You Spending All Of Your Time Like Boo Hoo Bitches On An Internet Board Beffing...

    Bunch Of Cock Riding Circus Clowns
    test
  9. Money Greene

    Money Greene Da Man-Da Myth-Da Legend

    Joined:
    Jul 11, 2003
    Messages:
    2,742

    haha....that's actually reallly funny
    test
  10. Dskillz

    Dskillz aka MG The Future

    Joined:
    Oct 24, 2002
    Messages:
    14,750

    Who did you sale it to and whats their email so i can ask

    that or you are just full of crap - which pretty much lines up with the theme of this thread
    test
  11. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    u being from canada is enough ...no need for me to call u any names or argue wit you......
    test
  12. 7thHorseMen

    7thHorseMen New Member

    Joined:
    Feb 13, 2001
    Messages:
    7,508
    them n1ggas aint gone fight u dumb ass

    what u mean Chill the fuck out lol

    how n1ggas gone be scared over some text, they just words n1gga

    if they hurt a n1gga feelings to bad

    U're the one taking it to seriously , like beting on them , like them cats EVER going to fight

    u just falling for the hype

    now fall back dog , because u're not even a player in this game

    just a fan , spectating from the side lines
    test
  13. The PusherMan

    The PusherMan New Member

    Joined:
    Jan 30, 2003
    Messages:
    2,986
    You actually wear that? shit doesn't even look warm..... :screwy:
    test
  14. MetaSin

    MetaSin I Don't Believe In You...

    Joined:
    Jan 20, 2002
    Messages:
    2,082

    how the fuck do u take what i said and post that? Obviously them •••••s aint gon fight, i thought that was obvious when i put up a monetary bet to an online forum, lol, idiot. Then u say im takin this too seriously, when u •••••z have been arguin for pages.... shut up.
    test
  15. The Militant

    The Militant New Member

    Joined:
    May 7, 2003
    Messages:
    3,229
    that guy looks like he hitting that ugly phase of puberty you remember like just after the zits come and then all the shit on your face start growing at different speeds like ur nose and shit and you look so ugly... yeh man... those are tough times turning from a little wigger boy to a big wigger man
    test
  16. -GZ-

    -GZ- Posts Unfunny Pics

    Joined:
    Jul 20, 2005
    Messages:
    32,166
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)