Sean G has an identity crisis.........

Discussion in 'Audio Producers Discussions' started by urban_tactics, Oct 9, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    haha my name keep comin up. sean dog you in NY. i be out there erry once in a while. but im not gonna book a flight from los angeles to beat up a scrawny white kid. i can go to orange county for that.

    you can call me pussy and all that but fact is erry one of you mufuckas is hidin behind a computer screen. if i was so fake why am i constantly meeting •••••s off this RM shit in person and kickin it wit them. if i was fake id be to scared to do that. and i bet erryone of them •••••s will tell you i aint no where near fake.

    its all good tho. keep poppin shit. all you •••••s. dont faze me. just makes me laugh.

    final that. thats faggot how yall keep sayhin me and urb "tag teamin" but wtf its like 30 of you faggots jumpin on urb soon as he makes a post and vice versa. this was directed towards SEAN GORMAN not thugpoet and the rest of you fags. so why the fuck are you even talkin shit to urban if it had nothing to do with you. then yall say "oh yall tag teamin". ••••• yall qua••••le fuple teamin. soon as one ••••• pop shit here comes the other 20 fag tag along. if yall just shut the fuck up. wouldnt be no need for this.


    that is all.
    test
  2. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257

    I'm sayin' niggga, if you gon' sell me that PS2 for 120, let a niggga know. Dont go in my paypal, slidin money out n shit son.. Thats a bitch move.. nah mean. I mean, damn son.. 120 is pushingi t for a PS2 with jus the demo cds... throw in that glow in the dark controller, and i'll give u an extra 5. You ain't gotta pay for shippin. Niggga, now thats a fuckin' deal.



    Take it or leave man.
    test
  3. 7thHorseMen

    7thHorseMen New Member

    Joined:
    Feb 13, 2001
    Messages:
    7,508
    dude u that n1gga butt buddy

    I just called it how I seen it , and hella people followed

    I'm not afraid to speak up against u cats , because I call it how I see it

    if u dont like it u can suck my dick n1gga, and its that simple

    and all the n1gga's that said some shit about u 2 fags , I dont even talk to them

    so we all can't be wrong u dumb ass cake
    test
  4. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    wrong about what? im a fake ass bitch? when none of you fags know me. like i said •••••s KNOW ME off this site. and they aint sayin im fake. so shut the fuck up.

    man fuck this sht. if you ever come to LA or near holla at me.
    test
  5. 7thHorseMen

    7thHorseMen New Member

    Joined:
    Feb 13, 2001
    Messages:
    7,508
    lol I didn;t say u was fake

    I was dissing Urb , it had nothing to do with u dog

    u come in here defending that n1gga , u hella gayyyyyy

    lol give it a break
    test
  6. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    damn rihanna fine as hell......
    test
  7. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    fall back homayyyy wit all that homaaayyyyy

    this long gat homaaaay, will push all that frommm meeeeee.......
    test
  8. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    I leave nigggas baked and I ain't talkin about the chicken you bake.
    test
  9. Bruce banee

    Bruce banee zionist nazi bastard

    Joined:
    Sep 22, 2005
    Messages:
    677
    Why do you people give this lonely faggot urb the attention he craves?
    test
  10. Ejuhcaited

    Ejuhcaited ▀▄▀▄▀▄▀▄

    Joined:
    Jun 24, 2005
    Messages:
    2,179
    ^sup tequ...erm "brucE"
    test
  11. Sean "G"

    Sean "G" New Member

    Joined:
    Jul 4, 2005
    Messages:
    1,254
    damn this thread is promotin me real good, lol, ive had a surge of beat sales since this shits been posted, Lol thanks Urb i cant hate your for puttin green in my pocket
    test
  12. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    haha. i bet that fag is tequ. same personality.
    test
  13. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    aint nobody buyin beats from u sean...stop lyin to the public...u cant even make a beat correctly
    test
  14. Syntax_Mastery

    Syntax_Mastery Emcee/Producer/Engineer

    Joined:
    Jun 26, 2001
    Messages:
    9,891

    rotf@your overboosted ego! who told you that you are important?
    no one can ride your dick son... its genetically fused to premize's...lmao!

    LOL@premize tho, acting like i brought his name up first.... i dont give a fuck how many net-dates you've set up homie. LOL@how fuckin lame you are •••••... "were the victims, yall start with us..."... yall are the haters son...

    terrible... yall claim not to be a tag team, but you always respond in pairs, and boost each other up... i wouldnt be surprised if you havent already went on a date with urban, and gave that ••••• a dirty sanchez....
    test
  15. Premize Prod

    Premize Prod aka reggie kush

    Joined:
    Feb 15, 2004
    Messages:
    6,451
    youve said your piece. now shut the fuck up kid.
    test
  16. Syntax_Mastery

    Syntax_Mastery Emcee/Producer/Engineer

    Joined:
    Jun 26, 2001
    Messages:
    9,891
    test
  17. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    the same mafuckaz gang up on me in erry thread....guess ya''ll havin an orgy......
    test
  18. -[InfaMouz]-

    -[InfaMouz]- || M.Maestro ||

    Joined:
    May 18, 2005
    Messages:
    4,257
    I heard this niggga urb rocks throwbacks wit a blazer - wit some LA gear lightups
    test
  19. Sean "G"

    Sean "G" New Member

    Joined:
    Jul 4, 2005
    Messages:
    1,254
    dont get jealous
    test
  20. urban_tactics

    urban_tactics aka johnny cockram

    Joined:
    Mar 8, 2003
    Messages:
    24,807
    that ngga infamous be rockin new york liberty throwbacks
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)