Screech why does twampsin hate drake so much?

Discussion in 'Audio Emcee Hook Ups' started by Detroit, Aug 26, 2013.

  1. Detroit

    Detroit The d is silent

    Joined:
    Jan 26, 2006
    Messages:
    36,128
    Can't say because he fucked his bitches because he's never had one he's a virgin he's never even fucked his imaginary bitch
    test
  2. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021
    test
  3. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    Because Drake don't make music for niggas who don't get pussy.

    Cigar Life on Tapatalk 2
    • +Rep +Rep x 1
    test
  4. its papi

    its papi inellek my middle name

    Joined:
    Jun 8, 2010
    Messages:
    12,570
    To enjoy drake you have to be able to relate to two things

    1. Being the mothafuckin man
    2. Heartbreak

    Twamp a virgin so hes never experienced either one
    • +Rep +Rep x 1
    test
  5. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    lol

    yall know drake don't got the skills so ya'll revert to the "he get pussy" argument..n if you don't like him you must not get any...that sounds like somethin a 13 year old coulda came up with

    every nigga in this worl can get any pussy he want

    that shit don't impress me lil niggaz

    this hip hop smarten up
    • -Rep -Rep x 1
    test
  6. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    Every nigga i know irl that hates him don't get pussy. It's not even an arguement or a joke tryina be funny. I know niggas that don't like him or he's not their taste. But theres no hate there. Why? Cause they get their dick wet on the reg. And the level of hate he gets on the net is unreal.

    Cigar Life on Tapatalk 2
    test
  7. Esoteriq

    Esoteriq Worst Behavior

    Joined:
    Feb 21, 2013
    Messages:
    679
    Drake's respected by lyricists as a lyricist. It's definitely not about his skill level because that's fine.

    The hate he get is mostly about the stereotype about what it means to be masculine in the hip hop community at large. Drake doesn't fit that. I don't know why Twamp specifically doesn't like him but I assume it's relating to that in some way.
    • -Rep -Rep x 1
    test
  8. Screech

    Screech I came, I saw, I conquere

    Joined:
    Aug 25, 2006
    Messages:
    28,209
    Simply put, Mel man and Twamp are just too broke and ugly to listen to Drake and appreciate his music.


    I can't be mad at them, if I was that ugly and broke I'd probably hate Drake too =(


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    test
  9. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    the hate is warranted stfu

    n those no pussy gettin dudes r probly fun boys
    test
  10. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    lol took a lot of mind power to muster up this response

    "they too ugly n broke"

    you fuckin degenerate either you as lame as i picture or jus got the mentality n tendencies of a female

    all that drizzy rubbin off on you

    [​IMG]
    test
  11. double ML

    double ML plekz = wannabe thought police

    Joined:
    Dec 6, 1999
    Messages:
    97,021

    drake makes music for muh' fuckas who are pussy tbh.
    • +Rep +Rep x 2
    test
  12. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    you show up on the forum just to protect drake

    it's like this nigga ghost till he get a drake alert

    how are you even a man? faggot

    how about his content? Inability to sing? wack ass lyrics? n straight FRONTING to the public?

    Drake a pawn n you jus a fan

    shut up
    • +Rep +Rep x 1
    test
  13. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    LOL just look at the niggas on this site who hate Drake. Mel Man is an angry lil nigga. And Double is by far the weirdest. Twamp actually coo when he ain't acting weird. But still weird nontheless.

    Cigar Life on Tapatalk 2
    • -Rep -Rep x 1
    test
  14. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    Kendrick, Kanye, Drake, they all act feminine
    Wear a lot of clothes you usually see women in

    So the mainstream America finds it interesting
    Push 'em up to the forefront, they positioning
    You never made it cause you bringing lyrics in
    Singing like a lady, you get away with murder, you George Zimmerman
    What I'm stating is facts, grams
    You only blew up cause you contributed to the feminization of the black man


    [​IMG]
    but real lyricists respect him as a lyricist :griffinyousure:

    naaah they only respect him to the point of not dissing him publicly due to industry politics..
    test
  15. Craig Ehlo

    Craig Ehlo Mark Price's Saviour

    Joined:
    Oct 20, 2003
    Messages:
    13,191
    Why is mel man so angry, all the damn time?

    Settle down musty nigga. God damn.
    test
  16. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    keep my name out ya mouth

    you on some captain save a ho shit from day 1

    bitch nigga
    test
  17. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    lol im laughin at you

    why you care i diss drake? you takin it personal or somethin?

    ya'll call this anger but i jus call yall sooooooooffff
    test
  18. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    craig no dough dumb as fuck

    woooow
    test
  19. Vulgar

    Vulgar 80s baby

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    9,907
    DEAD@keep ya name out my mouth. Wtf you gonna do lil nigga? Nothing but get angry. When the last time you had some pussy seriously? You got a gf?

    Cigar Life on Tapatalk 2
    test
  20. Mel Man

    Mel Man Wat ya'll bout to witness

    Joined:
    Jun 7, 2003
    Messages:
    7,097
    why the hell you worryin bout me dead beat

    go talk to ya kids

    you like 30 but got the mind of a 18 year old

    pathetic lil nigga
    test

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)