Battle Video Scheme Street Presents: HBK VS Qleen Paper - (@ SA3 Street Fight)

Discussion in 'Battle Video Archives' started by IngridCold, Jul 9, 2012.

?

Who won... dawog?

Poll closed Aug 23, 2012.
  1. HBK

    0 vote(s)
    0.0%
  2. QP

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IngridCold

    IngridCold Walking Bad

    Joined:
    Mar 16, 2012
    Messages:
    1,505
    [youtube]3PA2rbIPF70[/youtube]
    test
  2. IngridCold

    IngridCold Walking Bad

    Joined:
    Mar 16, 2012
    Messages:
    1,505
    Qleen's X-Factor impression >>>>>>>>


    "I'm fucking over HBK... Stone Cold in the ring... lightwork."

    HBK was ROUGH man... damn.
    Watching Qleen's reactions was better than HBK's actual verse.
    QP just wanted to get paid... smoke... and call it a night... lol.
    Even without trying... he killed this dude.
    QP... easy.
    test
  3. WillyDeLaMuerte

    WillyDeLaMuerte New Member

    Joined:
    Feb 8, 2012
    Messages:
    2,018
    qp did not even try and he bodybagged this kid... this was a murder....

    granted I only watched about 3 bars from the other dude... but that was all i needed to make my decision
    test
  4. Golden Flamez

    Golden Flamez Member

    Joined:
    Apr 15, 2011
    Messages:
    593
    test
  5. proteam40

    proteam40 god speed, centipede

    Joined:
    Aug 26, 2010
    Messages:
    4,678
    I read that as HFK initially and was very confused
    test
  6. Golden Flamez

    Golden Flamez Member

    Joined:
    Apr 15, 2011
    Messages:
    593
    Oh yea & by the way QP was talking, No capri sun he bouta bag juice :math:
    :surf:
    test
  7. Top_Shelf_ENT

    Top_Shelf_ENT Member

    Joined:
    Oct 14, 2010
    Messages:
    562
    QP blatantly stole Chilla Jones scent/cent cologne/could loan scheme. Kinda whack of him for that
    test
  8. uuuuuuuuu

    uuuuuuuuu DOUG MUNNIE ~EZmunnieCLIQ

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    5,699
    "it aint like i'm worried, this nigga aint big bidness" haha

    qp is country as fuck i love all these half-ass battles he puts out
    test
  9. Double/Deuce

    Double/Deuce New Member

    Joined:
    Jan 3, 2010
    Messages:
    1,388
    they'll have a hard time identifing you like looking at one of your unfamiliar baby pictures ?
    test
  10. IllerThanYou

    IllerThanYou Well-Known Member

    Joined:
    Jul 19, 2011
    Messages:
    1,385
    This nigga Qleen all over the damn place lately. And he got another joint bout 2 go down this Sat. Vs black haze with BlockCity. Kinda mad tho cuz if him vs Jon Jon was in the running for next battle 2 drop, smack probably won't do it now since its so soon that Qleen got another vid out.
    test
  11. Bold Savage

    Bold Savage Mean What You Say

    Joined:
    Feb 9, 2012
    Messages:
    660
    qleen had a buzz when he started but now he's just garbage.
    test
  12. DANIEL SONNN

    DANIEL SONNN New Member

    Joined:
    May 4, 2012
    Messages:
    1,567
    was this before the chilla vs cash battle if not QP is a bitch.

    that cologne scent line chilla said and qp didn't even react to it SMH
    test
  13. Kunty McPhuck

    Kunty McPhuck aka Mr C U Next Tuesday

    Joined:
    Dec 24, 2010
    Messages:
    3,938
    QP need to stay off the coke
    test
  14. IngridCold

    IngridCold Walking Bad

    Joined:
    Mar 16, 2012
    Messages:
    1,505
    ^^^ Leverage from a high fructose beverage?
    test
  15. Kunty McPhuck

    Kunty McPhuck aka Mr C U Next Tuesday

    Joined:
    Dec 24, 2010
    Messages:
    3,938
    Nah its white crazy cousin
    test
  16. Namor

    Namor Prodigal Sun-god

    Joined:
    Jul 22, 2002
    Messages:
    8,853
    HBK's lines is too long...he lost me


    couldn't even watch em finish his verse tbh
    test
  17. True Blood

    True Blood New Member

    Joined:
    Jun 24, 2011
    Messages:
    476
    i just want to know what Juice look like tho
    test
  18. mdk

    mdk i dump and i sprout

    Joined:
    Aug 8, 2000
    Messages:
    19,930
    qleen has battled mad no names for a little money ever since he became well known from battling on url lmao

    he probly prepares like a few hours for these battles and barely even makes it through the verses haha. i bet the people who organize the events are like fuck what is this garbage performance from qleen?

    but the funny thing is it's still pretty entertaining. he's got crazy personality.
    test
  19. uuuuuuuuu

    uuuuuuuuu DOUG MUNNIE ~EZmunnieCLIQ

    Joined:
    Jun 30, 2012
    Messages:
    5,699
    i like his language, how he speaks. I think the laughing at his own bars makes me hate him bcuz of how fake and forced it looks
    test
  20. Golden Flamez

    Golden Flamez Member

    Joined:
    Apr 15, 2011
    Messages:
    593
    Exactly! my second time around i was scoping the crowd hella hard looking for females blushing lol
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)