'Saving an Artform' Produced by Croup DROP LINKS

Discussion in 'Post Ya Audios & Videos Here! - feedback forum' started by raidar, Sep 3, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raidar

    raidar New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    625
    word ... its kinda hard to space out words more and keep that same flow i got a bunch of joints that aint as fast as this one ... its that i dont pronunciate as i should maybe ... well whtaever thanks for the feedback from all yall ... um ima get at whoever i didnt get at tonite and tomorrow thanks :]
    test
  2. raidar

    raidar New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    625
    cheaaaaaa
    test
  3. raidar

    raidar New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    625
    test
  4. _RhYmEs_

    _RhYmEs_ Need Dope Beats??

    Joined:
    Dec 31, 2003
    Messages:
    2,730
    Yo iLL shit, this is my type of track,
    beat is whoa,, Nice shit man,
    that tick tock shit, it differentiates the hook to the verses,

    "the only time i did a bid was on ebay",,

    Nice nice,

    Hit me up son, if you wanna collab on some tracks let a ••••• know,

    http://board.rapmusic.com/showthread.php?t=930024
    ^^LOOK , trust i think you might like this one

    ~Rhymes~
    test
  5. raidar

    raidar New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    625
    word ill defiantely peep that later on tonight. good lookin tho.
    test
  6. raidar

    raidar New Member

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Messages:
    625
    uppin once again
    test
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)